quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een rullevante watergifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.booeee hij doet het nietknow'm sayin?
word? word.
Dit in het kader van de strijd tegen het water. Daar zijn wij goed in volgens Angela.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het houdt niet op.... niet vanzelf
Eerst half uur een 8, daarna een 5, liedje een 2. Al met al een krappe voldoendequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat vonden we van de aflevering jongens?
Dat is duidelijke taal. Mocht het op RTL Seven komen kan ik daar wel tien topics over vullen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
Dat Into The Blue is wel een wereldfilmpie. Daar kan geen Miranda tegenop.
Doomtroopers is er niets bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat vonden we van de aflevering jongens?
Dat liedje een 2 geven. Zoiets slechts moet je gewoon een 1 geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerst half uur een 8, daarna een 5, liedje een 2. Al met al een krappe voldoende
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]De echte fans hebben de afbeelding in een nieuw tabblad geopend en dan werkt hij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.booeee hij doet het niet
Ik had het geluid even af.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat liedje een 2 geven. Zoiets slechts moet je gewoon een 1 geven.
Een 2 voor de moeite.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat liedje een 2 geven. Zoiets slechts moet je gewoon een 1 geven.
quote:
Ik vind dat je nu te ver gaat Dentzie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik mag zeggen dat Freek de Jonge in die studio betere liederen heeft gezongen
Dit soort muziek luister ik regelmatig in mijn vrije tijd. Hopelijk beschadigt dit mijn zorgvuldig opgebouwde imago niet.quote:
Ik kom bij deze ook uit de kast.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit soort muziek luister ik regelmatig in mijn vrije tijd. Hopelijk beschadigt dit mijn zorgvuldig opgebouwde imago niet.
Ik luister Mickey Newbury, Jimmy LaFave en andere Americana artiesten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit soort muziek luister ik regelmatig in mijn vrije tijd. Hopelijk beschadigt dit mijn zorgvuldig opgebouwde imago niet.
Maar jou namen we al niet meer serieus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik luister Mickey Newbury, Jimmy LaFave en andere Americana artiesten.
En man met hitlersnor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
HOUD TOCH JE KOP DICHT MAN!
~ Man bij RR
Muziek voor volwassenen dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij draait gewoon de plaatjes uit de kast van je vader, jij hebt niet zelf het bluesleven geleefd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week nog, ik kan nog steeds niet lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar jou namen we al niet meer serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |