18,50 excl. verzenden staat genoteerd. Ik wacht vandaag en morgen nog ff af. Als er morgenavond niet hoger is geboden gaat hij naar jou.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef john2406 het volgende:
Dan bied ik 25 euro incl verz verzenden.
Kost verzekerd verzenden maar 6,50 euro?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
18,50 excl. verzenden staat genoteerd. Ik wacht vandaag en morgen nog ff af. Als er morgenavond niet hoger is geboden gaat hij naar jou.
Als je het verzekerd verzonden wil hebben dan kost dat ¤13,55, wat neerkomt op een bod van 11,45. Daar ga ik op zich mee akkoord maar is nog even afwachten tot morgenavond.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kost verzekerd verzenden maar 6,50 euro?
Niet verzekerd maar wel aangetekend bedoel ik dan is het automatisch verz voor een bepaald bedrag toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je het verzekerd verzonden wil hebben dan kost dat ¤13,55, wat neerkomt op een bod van 11,45. Daar ga ik op zich mee akkoord maar is nog even afwachten tot morgenavond.
Ah, zo. En idd, tot 500 euro verzekerd staat op die pagina. Bod is primaquote:Op zondag 23 februari 2014 21:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet verzekerd maar wel aangetekend bedoel ik dan is het automatisch verz voor een bepaald bedrag toch?
http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/aangetekend/
Ik wacht wel af volgens die bovenstaande pagina 8,05 euro dus.
Lijkt me niet nodig. Zit een stevige doos omheen. Daar nog ff bubbelfolie om en komt wel goed.quote:Je mag hem uiteraard verzekerd opsturen maar daar zie ik dan het doel niet van, tenzij je hem verpakt dat het beschadigen kan!
Staat genoteerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef Appo113 het volgende:
Voor 30 euri wil ik hem best van je overnemen
Ik ben zuinig op mijn spullenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef Appo113 het volgende:
Vandaag ontvangen, perfecte staat.
Werkt zonder enige problemen, alles zat in de doos en zag eruit als nieuw. Echt top gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |