Nee ik ook niet, tandarts niet trouwens. alleen met dit soort dingen dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n held in het ziekenhuis of bij de tandarts eigenlijk
Ik denk dat wel meer mensen daar baat en interesse bij hebben danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, tandarts niet trouwens. alleen met dit soort dingen dus.
Maar m`n tante werkt als hulpverlener en er is dus schijnbaar een hele goedwerkende angst-therapie, en die zou mij daarvan af kunnen helpen.
Ja had ook gekund, maar dat vind ik nog minder prettig. Is zo`n kliniek in Nederland die dat doet voor ingrepen zoals ditquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst onder algehele narcose gaan
Dat zou ik wel willen voor een wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had ook gekund, maar dat vind ik nog minder prettig. Is zo`n kliniek in Nederland die dat doet voor ingrepen zoals dit
Zelfs voor wortelkanaalbehandelingen volgens mij
Nouja, m`n ma heeft tijdje terug haar ribben gekneusd, en toen ze uit het ziekenhuis kwam, zag ik nog niks aan haar of had ze nog niks verteld of iets. maar gewoon de gedachte alleen al, en dat hele gevoel erom heen werd ik al eng van, en ben gewoon over m`n nek gegaan toenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen daar baat en interesse bij hebben dan
Ik heb één vulling en dat vond ik een nachtmerriequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
Vandaag naar de tandarts. Gaatje vullen.![]()
Ja, best eng eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, m`n ma heeft tijdje terug haar ribben gekneusd, en toen ze uit het ziekenhuis kwam, zag ik nog niks aan haar of had ze nog niks verteld of iets. maar gewoon de gedachte alleen al, en dat hele gevoel erom heen werd ik al eng van, en ben gewoon over m`n nek gegaan toenKan je nagaan hoe ziek dat wel niet is.
Ik voel dat soort dingen heel sterk aan of zo. Als iemand anders een bloedneus heeft kan ik er ook niet tegen.quote:
Ik heb m echt op zo'n kutplek. In mn kies, maar precies in de hoek waar hij bij mn hoektand komt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb één vulling en dat vond ik een nachtmerrie![]()
Dat is best wel lastig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel dat soort dingen heel sterk aan of zo. Als iemand anders een bloedneus heeft kan ik er ook niet tegen.
Dat klinkt niet heel lastig eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb m echt op zo'n kutplek. In mn kies, maar precies in de hoek waar hij bij mn hoektand komt..
Klopt. Maar goed, als het makkelijk te verhelpen is. Ben altijd nogal sceptisch over dat soort dingen. Maar kan geen kwaad te proberenquote:
Same!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, als het makkelijk te verhelpen is. Ben altijd nogal sceptisch over dat soort dingen. Maar kan geen kwaad te proberen
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 10-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 249 supersof
02. 220 Stuart
03. 192 Fok-it
04. 142 JanCees
05. 122 VoornaamAchternaam
06. 116 Littlerabbit
07. 092 Etsu
08. 091 xcachet
09. 072 Tjacka
10. 071 arachide.
11. 060 Typisch
12. 058 essnhills
13. 055 Rockiejj
14. 047 Kaneelstokje
15. 044 LETMEIN
16. 043 Rodawa
17. 041 Toto69
18. 034 Rezania
19. 034 AldoTheApache
20. 031 Muto
Reeks-statistieken!
Okee nee wacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel lastig eigenlijk?
Ik heb er 1 (een grote vulling) en die zit in een kies linksboven (de kies voor mijn verstandskies)
Dat is wel lastig inderdaad jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee nee wacht.
[ http://img849.imageshack.us/img849/693/6gtm.png (copy/paste deze link) ]
Maar dan 1 tand verder zegmaar..
Het is dus niet op het kauwvlak, maar op de tand zelf.. Dat blijkt echt moeilijk te boren zijn..
Gewoon paint overal van makenquote:
Nee maar dat prntscr ineens weer via imageshack uploadquote:
Oh, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee maar dat prntscr ineens weer via imageshack upload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |