Nee. Spoedig tegen Denemarken weer, 4de rondequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Speelde die vanochtend?
Toen keek ik namelijk.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Bij deze benoem ik LR tot Homogod de Tweede.
Je krijgt wel grote armen van dat vegenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Spoedig tegen Denemarken weer, 4de ronde
Wat was hij slecht zeg. Zelden iemand slechter zien invallenquote:
Hmm. Sof begint ook al met gemene grapjes. Gelukkig heb ik mijn hetero-schap wel aan haar bewezen in mijn verjaardagskaart. Louter naakte mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Bij deze benoem ik LR tot Homogod de Tweede.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt
Sof kijk wat ik heb gekocht:
omg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
u madquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was hij slecht zeg. Zelden iemand slechter zien invallen
Hij moet minder maccie eten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een tank is het ja maar ik denk niet dat hij nog veel speeltijd bij NEC gaat krijgen
Sla je slag etsoe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
Jij hebben geen smaak wat mannen betreft. Het wordt eens tijd dat ik actie ga ondernemen.
Oh dat vind ik te duur.quote:
Ja die je nooit gebruikt.quote:
Hm, nee. Matig nog dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stap 1: kijk naar de OP.
Tweede stap komt vanavond.
die ene waar jij dat bier filmpje van likete is wel leukquote:
I know. Hij zit in mijn klas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
die ene waar jij dat bier filmpje van likete is wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |