Is dat niet de dropzak waar die dikke uit zit te vreten?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef danilel het volgende:
Ik hoor papier kraken, volgens mij een joint....
God damn junkiequote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef Gert het volgende:
Yep, Hakim is duidelijk een joint aan het bouwen.
nopequote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat niet de dropzak waar die dikke uit zit te vreten?
Wel meer dan 1 ook denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef Gert het volgende:
Ik mag het zeggenquote:
Dat moest van J.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef frensje het volgende:
Lotje kun je ff water halen, waarom is ze in ene het slaafje van Hakim
Jij had 5 man in zwarte pakken binnen willen zien komen die hem dood knuppelden en hem mee naar achter sleepten?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat kijkt Hakim af en toe schichtig..
En ik kan er nog niet bij dat iemand 'knuppel me maar dood' tot 2 x toe in zijn zender kan brullen zonder consequenties.
Charlotte is dol op geheimpjes, complotten etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef frensje het volgende:
Lotje kun je ff water halen, waarom is ze in ene het slaafje van Hakim
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef Gert het volgende:
Yep idd, Lot krijgt er nu ook 1jte, vandaar dus het water halenquote:
Yep, en die zal ze wel naar Paul moeten brengen die ergens buiten staat?quote:
Onder de dekens, allebei een handje eronder.quote:
Verlaat cadeau en morgen gaat Lotte door het leven zonder roken en gaat sporten.quote:
paul ligt toch in bed?!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en die zal ze wel naar Paul moeten brengen die ergens buiten staat?
Kist pakken en moven.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij had 5 man in zwarte pakken binnen willen zien komen die hem dood knuppelden en hem mee naar achter sleepten?
Ik hoop het niet,quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en die zal ze wel naar Paul moeten brengen die ergens buiten staat?
Jij zit bij de elite HiDi, "ken" je die olieollenbakker er uit stemmen?quote:
Dat fluisteren moet gewoon afgekapt worden door de stem. Of er moet uitsluiting op staan. Dit is niet te volgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef lorrie03 het volgende:
waar hebben ze het nu oVer hakim en lotte
Das wel lief, een verjaardagscadeau wat Billy illegaal heeft verkregen voor de hele groep.quote:
Ja, ik zie hem nu liggen. Misschien is het dan een verjaarskadootje voor Lot, (want het is natuurlijk wel ZIJN wiet hè).quote:
Vertrek van Hakim?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef lorrie03 het volgende:
waar hebben ze het nu oVer hakim en lotte
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem nu liggen. Misschien is het dan een verjaarskadootje voor Lot, (want het is natuurlijk wel ZIJN wiet hè).
Het ritselen van vloei was echt overduidelijk te horen in ieder geval, er is een joint gebouwd.
Als ze het toch al hebben kunnen ze het net zo goed oproken, maar dat ze er zo sneaky over doen is een beetje minder.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Das wel lief, een verjaardagscadeau wat Billy illegaal heeft verkregen voor de hele groep.
En toch zou het Hakim lukken om het als cadeau weg te geven. Respect stiekem.
Ik doe mijn best...maar die schamele 1 stem maakt weinig indrukquote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit bij de elite HiDi, "ken" je die olieollenbakker er uit stemmen?
Dit! Fucking irritant!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat fluisteren moet gewoon afgekapt worden door de stem. Of er moet uitsluiting op staan. Dit is niet te volgen.
Laura: Vanes ga naar je eigen nest. Het moet toch niet gekker worden hier,quote:Op maandag 10 februari 2014 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa is er bijgekomen: Ik roddel nooit ergens over, maar zelfs ik heb er moeite mee. ( Over Nicoline)
De intensie telt, als je een meid was kreeg je een kusje, maar dat zit er dus niet inquote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe mijn best...maar die schamele 1 stem maakt weinig indruk
Dat gekus en lief doen is irritant, Ze kunnen elkaar wel schieten,quote:
Ik ben vooral benieuwd of Billy standvastig is in deze. Doet ze het of doet ze het niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze het toch al hebben kunnen ze het net zo goed oproken, maar dat ze er zo sneaky over doen is een beetje minder.
Hakim gaat zijn bed uit. Tegen Paul: We zouden een F-16 piloot krijgen, krijgen we weer een kut. Tyfuszooi.quote:
Ugh.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Gert het volgende:
Hakim: 'Die grote kut die gaat eruit.Ik tief haar vannacht nog over het hek heen, moet jij eens opletten. Vuile kut, ik zal haar eens <onverstaanbaar> in haar kut douwen. Optiefen."
Lot en Vanas: "Hahaha"
Hij heeft al een zwak excuus, iemand zat te ruftenquote:
Denk niet dat Hakim en Paul de stash gaan delen. Meer dan deze verjaardag's J zit er niet in.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Billy standvastig is in deze. Doet ze het of doet ze het niet.
Gadverdamme, zou hij dit soort dingen ook zeggen waar zijn vrouw of familie bij is? Dan schaam je je toch kapot.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iedereen weer op auditie bij die verschrikkelijke schimmelrat.
En hij voelt zich helemaal het heertje.
Hoe meer hij zich het heertje voelt hoe groffer die kutvredelievende marokkan in zijn gore roetsmoel wordt.
"Ik douw gewoon een aubergine in die gore kut met haar bijbel erbij. Dat stinkwijf gaat er gewoon uit de volgende keer."
Maar Emiel is vrouwonvriendelijk, he..quote:
Verbale macht he?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:47 schreef AnnaNassie het volgende:
Blijf het toch raar vinden dat zo'n Hakim zo verbaal grof en agressief mag zijn. Ik vind het eng.
Dank je, ik verstond niet alles, kut geluidquote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe meer hij zich het heertje voelt hoe groffer die kutvredelievende marokkan in zijn gore roetsmoel wordt.
"Ik douw gewoon een aubergine in die gore kut met haar bijbel erbij. Dat stinkwijf gaat er gewoon uit de volgende keer."
Laura ging ook de laatste rokenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:47 schreef bazb het volgende:
Billy: effe lekker sigaretje roken he Lot?
Lot: Ja.
zijn zoon kan later trots op m Zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Gadverdamme, zou hij dit soort dingen ook zeggen waar zijn vrouw of familie bij is? Dan schaam je je toch kapot.
Hopelijk snel in Helmond.quote:
Billy, die ineens zo tegen weed was, haar neefje moet aan de meds blijven, er kijken allemaal kindjes-Billy?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:48 schreef sjampoeh het volgende:
billy: kom lot ff lekker een sigaretje roken he??? uhuh![]()
In een shirt wat ze al 3 dagen overdag óók draagt. Lekker fris.quote:
Ik had het geluid vol open. Toen Laura iets zei met wel de zender om, goffer de goffer de hond zat zowat aan het plafond, hahahahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je, ik verstond niet alles, kut geluid
Over wie en waarom?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
SBS6 en John de Mol kunnen trots zijn. Ik schakel net op een moment in. Ga toch echt die streams afzeggen. Eerst is het K van Lot en dan al die gore termen. Bravo J de M!!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:48 schreef danilel het volgende:
[..]
zijn zoon kan later trots op m Zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |