Waarom zou ik winnen?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee
Jij zou winnen though!
Buiten deze reeks kent niemand jouquote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Een VA-award is veel leuker
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was fijn hoor.
En vind het ook wel fijn om met de hond van mijn zusje te knuffelen.
Wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Buiten deze reeks kent niemand jou
Dat is een leugenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Buiten deze reeks kent niemand jou
fok-verkiezingen dan? Die zijn toch ook begin dit jaar?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik winnen?
Ik zou het wel jammer vinden als het dit jaar niet komt
Oh dat is wel mooi ja. Al houd ik niet zo van oranje en geel ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt nice hoor.
Ik heb ook 2 kleine wanden wit gelaten en 1 donker oranje en de ander lichtbruin
Rustgevend
Ja dat zijn die yvonne awards tochquote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fok-verkiezingen dan? Die zijn toch ook begin dit jaar?
Nee, het zal weer een komkommer voor je worden vanavond pikquote:
Nee oranje-geel is heel fel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi ja. Al houd ik niet zo van oranje en geel ofzo.
Maar oranje en bruin staan wel goed bij elkaar
Nee, je hebt de Yvonne-awards en de fok-verkiezingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zijn die yvonne awards toch
Een goede wijn behoeft geen kransquote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben de trotse winnaar van meerdere VBL-awards over de jaren en een Yvonne-nominatie. Ik durf al met al te stellen dat ik toch wel erg stoer ben.
Ooooh okequote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je hebt de Yvonne-awards en de fok-verkiezingen.
Ik doe liever ook niet meequote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meedoen is belangrijker dan winnen toch?
Heb je die 10hour video van porter gezienquote:
De ene stemt de crew en de ander de usersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |