Dus daarom post jij daar niiet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
Echt iedereen in de M S&G topic heeft abs.![]()
![]()
Nou ja, wil ook geen gezeik als "Vieze homo!quote:
Ohja ik vergeet de intolerantie hier zo nu en dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, wil ook geen gezeik als "Vieze homo!"
Zo verspreid het virus zich toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
"Ik hoef geen homocommentaar op mijn foto's."
Net alsof je dan homo wordt of zo.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zo verspreid het virus zich toch?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zo verspreid het virus zich toch?
Waarvoor ga je soliciteren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
Voor het eerst in weken vroeger naar bed moeten. Hopelijk oog ik morgen wakker genoeg bij de sollicitatie.
iets met thuisserver.net/fok ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
waar zag je ookalweer hoeveel je vandaag had gepost?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij moet je wel een ongeloofelijke josti zijn als je niet wordt aangenomen in een magazijn
Moet wel lukken dus
Tja als er meerdere mensen tegelijk solliciteren en de ander heeft een jaar lang stabiel werk in een ander magazijn dan wordt die boven mij verkozen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij moet je wel een ongeloofelijke josti zijn als je niet wordt aangenomen in een magazijn
Moet wel lukken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |