Hebberigheidquote:Op donderdag 10 april 2014 16:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Yreal in ieder geval niet![]()
![]()
De nominale waarde is nu 80 cent, ze willen dat verlagen naar 1 cent omdat je geen emissie mag doen die lager is dan de nominale waardequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koersdreun Imtech
Het plan tot afstempeling van de nominale waarde heeft beleggers in Imtech opnieuw naar de uitgang gejaagd. Het aandeel stond gisteren onder grote druk na het voorstel van het bestuur om de nominale waarde te verlagen tot 0,80 euro. Daarmee krijgt het bedrijf de flexibiliteit voor een eventuele aandelenemissie. Het aandeel kelderde aanvankelijk met 17%. Analisten menen dat het bedrijf beter aan verkoop van bedrijfsonderdelen kan denken om de financiële positie op orde te krijgen. (FD, p.13 - Tel, p.21 – VK, p.24)
Going down going down
Daar was hij dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:41 schreef Sunri5e het volgende:
Komt mijn 1,50 euro voorspelling van een paar maanden geleden toch aardig in zicht.
Het is nu wel het moment om long te gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef ikjijallebei het volgende:
Als je nu nog long zit kan je beter stoppen met beleggen.
quote:Op maandag 14 april 2014 12:35 schreef MisterCe het volgende:
Het is nu wel het moment om long te gaan.
Ik weet niet of ik nou dit icoontjequote:Op maandag 14 april 2014 12:35 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Het is nu wel het moment om long te gaan.
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou dit icoontjeof deze
moet gebruiken als reactie op dit bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |