Heb je de krantenkoppen niet gelezen kerel???quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zijn vermoedens nu ook al een reden om short te gaan? Geen wonder dat de shorts gebrande billen krijgen.
is al vaak genoeg voorbij gekomen in dit topic.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:32 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Nou , vertel me dan eens wat er dan zo fundamenteel "aantrekkelijk geprijsd" is aan Imtech!
Ik heb vooralsnog alleen maar loser kreten als "70% van het management is vervangen dus het kan alleen maar up" , "het aandeel is al genoeg afgestraft dus het kan alleen maar up", "de prijs is historisch gezien te laag en aantrekkelijk geprijsd dus het kan alleen maar up" gelezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
is al vaak genoeg voorbij gekomen in dit topic.
Ik heb het over krijgen, dus over de toekomst.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Heb je de krantenkoppen niet gelezen kerel???er zijn MILJOENEN winst gemaakt door shorters. 170 miljoen als ik me niet vergis! Maar blijf vooral long zitten...
Heb ik volgens mij allang beschreven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:32 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Nou , vertel me dan eens wat er dan zo fundamenteel "aantrekkelijk geprijsd" is aan Imtech!
Maar hoe weet je dan of het fundamenteel een aantrekkelijke prijs is, als je zelf geen cijfers ter beschikking hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
Als je jaarplannen en cijfers wilt die het staven moet je maar wachten op publicaties van Imtech zelf, je zult begrijpen dat ik die ook niet heb he.
Niet, dat is gewoon een fingerspitzengefühl.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of het fundamenteel een aantrekkelijke prijs is, als je zelf geen cijfers ter beschikking hebt?
Schiet lekker op zo inderdaad, weer leuke centjes verdiend zittend op de luie reet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:46 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Kijk eens 7,43 % erbij vandaag
Op naar de 3 euro
Ik moet weer eens gaan sporten jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schiet lekker op zo inderdaad, weer leuke centjes verdiend zittend op de luie reet.
Ach als ze de 3 euro aantikken kan je dan wat feestrondjes rennen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ik moet weer eens gaan sporten ja
Wat praat je dan over FUNDAMENTEEL "aantrekkelijk geprijsd"?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet, dat is gewoon een fingerspitzengefühl.
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat praat je dan over FUNDAMENTEEL "aantrekkelijk geprijsd"?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Dat gezegd hebbende staan hun aandelen nu gewoon (belachelijk) laag,
Just sayin.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fundamenteel gezien blijft een aandeel als Imtec
Twee verschillende posts waren dat, en over verschillende onderwerpen. Maar als jij het een flop aandeel vindt en daar de recente fraude-zaken voor wil gebruiken als onderbouwing dan ook goed. Ik heb geen zin in een semantische discussie over woorden.quote:
Waarom gaat Imtech eigenlijk omhoog?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:46 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Op naar de 3 euro
Heb nergens nieuws kunnen vinden, dus denk zonder reden. Maar kan ook iets over het hoofd gezien hebben...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom gaat Imtech eigenlijk omhoog?
Ik weet het serieus niet want ik ben de afgelopen dagen in het buitenland aan het werk. Maar als er een reden is dan is Imtech top. Is er geen reden dan is het een grote flop....
Waarom gaan ze naar de 3 euro? Ik ben erg benieuwd naar je onderbouwingquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:46 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Op naar de 3 euro
Dus er wordt door de particulieren voor de 4de keer in de shorters getrapt? Als je nu het plaatje nog niet kent ben je echt een onnozele belegger.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Heb nergens nieuws kunnen vinden, dus denk zonder reden. Maar kan ook iets over het hoofd gezien hebben...
Wel onnozele particulieren die de waarde van hun aandelen zien stijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus er wordt door de particulieren voor de 4de keer in de shorters getrapt? Als je nu het plaatje nog niet kent ben je echt een onnozele belegger.
Lang verhaal, korte versie FA en TA.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom gaan ze naar de 3 euro? Ik ben erg benieuwd naar je onderbouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |