als we bij elkaar zijn is het anders maar ik bedoel als we niet samen zijn, heb ik ook behoefte aan sex en wil hem dan opgeilen via whatsApp. Maar hij heeft geen zin? Ik snap het niet meer, eerst deden we het 3 4 x per week..quote:
hij werkt dagelijks 8 p/d..quote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef Montgomery het volgende:
Misschien kun je er met hem over praten? Je kunt hem gewoon vragen waarom hij minder zin heeft of vaak zegt dat ie moe is? Praten of seks helpt juist heel erg.
en in de weekenden dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:10 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat hij moe is en daardoor geen zin heeft, waar jij niet normaal op reageert.
Daarom, ik vind het een beetje raar.. Nou ja, een beetje? Heel raar..quote:Op maandag 10 februari 2014 19:12 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Dan nog, een man is altijd in voor seks.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien heeft hij last van wintermoeheid?
Kun je gewoon normaal reageren, nor-maal?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
misschien knapt ie af op je kampernaam
Daarom zeg ik, praat erover.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:12 schreef Melanie22 het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het een beetje raar.. Nou ja, een beetje? Heel raar..
door dit?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Mijn ex en ik deden dit ook.
We zijn nu uit elkaar.
O, ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, maar bij ons werd het ook steeds minder en ging het uit.
voor sexquote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Te moe om te WhatsAppen? Hoe kan dat nou.
Wees blij dat hij minder wilt dan jou dus gedraag je als een dame en neem t voor genoegequote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef Melanie22 het volgende:
Hoi,
Ik heb een afstand relatie van ongeveer paar uurtjes, waardoor we niet altijd bij elkaar kunnen zijn!
Ik heb dan vaak behoeften aan sex hij eerst ook maar dat is laatste tijd veranderd, helaas! We geilden elkaar meestal op via whatsapp, en stuurde regelmatig "geile" foto's naar elkaar toe. En ik moet zeggen als we het doen kunnen we elkaar supergeil maken, het voelde ook allemaal goed..
Maar laatste tijd heeft hij er geen behoefte aan, als ik hem wil opwinden, zegt hij wel eens : Ben moe, geen zin, of doe normaal!
Waarom is hij opeens zo veranderd? Terwijl hij eerst wel heel vaak behoeftes had.
Iemand tips?
1 x in de maand, genoeg?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Wees blij dat hij minder wilt dan jou dus gedraag je als een dame en neem t voor genoege
Dat geloof je toch zeker zelf niet? Jezus, vraag hem gewoon wat er aan de hand is. Welke man is nou te moe voor seks? Er is duidelijk iets aan de hand en als je er niet achteraan gaat en niet vraagt wat er aan de hand is moet je niet zeuren. Jeez.quote:
We deden het eerst juist heel vaak op app. Maar dat is destijd verandert, wat ik behoorlijk jammer vind.. Ik durf eigenlijk ook niet meer te vragen wat er aan de hand is? Hij komt wel altijd moe thuis, Ja wie niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:33 schreef mriekz het volgende:
Al die jochies hier met hun grote mond...
Ik ken genoeg mannen die niet altijd zin hebben in seks.
TS: Het zou wel kunnen zijn dat hij het via de app minder leuk vindt dan in het echt... Neem dit niet te persoonlijk op. Ga niet hinten, maar vraag hem gewoon eens of hij t niet leuk meer vindt via Whatsapp.
Ik vroeg het een keer, en hij zei : Ik ben moe schat, ik werk dagelijks dit dat.. Maar ja komt niet zo geloofwaardig over.Ik wil hem dan ook niet aandringen, en tsja ben dus ook onzeker geworden hierdoor dat ik het niet meer durf te vragen! Ik respecteer hem ook zojuist, maar ik wil ook niet door iemand anders mezelf op laten geilen. Ik vind het superfijn als ik en hij het samen doen, de aantrekkingskracht zit er gewoon behoorlijk in..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet letten op die kansloze rukkers, dat is normaal op FOK!
Praat erover. Bel hem desnoods op. Overigens, lijkt jullie teasen via Skype niet veel geiler?
precies, ik denk dat hij geen zin meer heeft in sex met jouquote:Op maandag 10 februari 2014 19:12 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk ook nog een echt leven heeft naast een sexting-relatie? 3-4x per week aan je pijp scheuren om een paar foto's gaat de lol ook snel vanaf natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Te moe om te WhatsAppen? Hoe kan dat nou.
Tering.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Melanie22 het volgende:
Bedankt voor de Prive Berichten, maar ik zou dus nooit vreemdgaan met een ander qua sex.
FOK!kers be likequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tering.. Was weer te verwachten hoor.
Dat men je berichten stuurt dus, niet dat je niet vreemdgaat.
Dat laten we jullie gelovenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:12 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Met variatie erin niet hoor..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:10 schreef fluffy2 het volgende:
Iedere x berichten met ik heb zin in je of t gehele protocol aflopen wat je met m zou doen gaat ook vervelen op den duur hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |