Nou... ik zag een leuk eerste pakje.quote:
Hij gaat 2 hele en 2 halve dagen. Mijn moeder doet de rest. Ik 'moet' voorlopig echt nog fulltime werken aangezien ik kostwinner ben. Ik twijfel er niet echt door, GO lijkt me zoveel fijner. Lekker huiselijk en je weet wie er 'aan je kind zit'. Wat voor ons sowieso de doorslag geeft is de flexibiliteit. Ik werk in buitendienst en het kan dus voorkomen dat ik door file laat ben ofzo. En ook niet onbelangrijk: de kosten. Scheelt gewoon 1 tot 2 euro per uur!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Limone het volgende:
Wat een goede ontwikkeling (<letterlijk) Mabawa! Fijn voor hem en zijn eigenwaarde ook! Voor hoeveel dagen gaat M. naar de gastouder? Wij hebben ook besloten onze M. een dag naar de opvang te 'doen'. Ik wilde eerst per se een gastouder, maar twijfel nu opeens vanwege alles wat in jouw spoiler stond.Ik weet ook niet waar ik moet beginnen met zoeken. KDV's te over hier, dus dan moet ik maar een vergelijkend warenonderzoek gaan doen.
Wat een liefje LB!
Ik rammelde opeens vanochtend..![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gaaf! School! Wat gaat hij doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou... ik zag een leuk eerste pakje.![]()
![]()
Meidenavond was wel heel leukIk heb haar eerst een maskertje gegeven tegen de berg, daarna heb ik haar in een olie-badje gedaan waardoor ze een lekker zacht zeehondje was, de berg van haar hoofd gewassen en toen haar een lekkere warme pyjama aangetrokken. Vervolgens zijn we in het grote bed gaan liggen met snackjes (zij) en een boek (ik).
Dit klinkt zo schattig!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou... ik zag een leuk eerste pakje.![]()
![]()
Meidenavond was wel heel leukIk heb haar eerst een maskertje gegeven tegen de berg, daarna heb ik haar in een olie-badje gedaan waardoor ze een lekker zacht zeehondje was, de berg van haar hoofd gewassen en toen haar een lekkere warme pyjama aangetrokken. Vervolgens zijn we in het grote bed gaan liggen met snackjes (zij) en een boek (ik).
Het is nog maar zo weinig haarquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef GotC het volgende:
Oh my lord die haartjes! En dat mondje! En zijn handje!!
Met track and trace codequote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh my...
Past ie zo door de brievenbus denk je???? Wil... Hebben...
Eerlijk ruilen dan!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh my...
Past ie zo door de brievenbus denk je???? Wil... Hebben...
Ik hoop dat hij als dreumes of peuter dat wel heeft, dat staat te lief!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Het is nog maar zo weinig haar
Ik had echt een kind met afro verwacht. Van die dikke haren met door vruchtwater op zijn hoofd geplakte krullen. Niets is minder waar
Ja ik hoop het ookquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij als dreumes of peuter dat wel heeft, dat staat te lief!
T. heeft een kale plek op z'n achterhoofden een minimat.
Voordeel van altijd mobiel fokkenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef Mabawa. het volgende:
Omg Mandy, je hebt een andere ava. Dat kan niet hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |