SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Natuurlijk kun je niet tegen iemand op de PS3 spelen als je een PS4 hebt je bent toch niet te dom om te poepen of wel?quote:![]()
Ik heb het dan ook over mezelf.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je niet tegen iemand op de PS3 spelen als je een PS4 hebt je bent toch niet te dom om te poepen of wel?_!
![]()
Maar wel als je hunter op een 90+ pace spits gebruikt. Of hunter/catalyst op Biabanaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Revontulet het volgende:
Sturridge en Eto'o maken je nog niet gelijk een pace abuser. Dat ben je pas als je dan ook nog eens Walkut en Young gebruikt.![]()
IT Crowd.quote:" did you try turning it off and on again?"
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat je pas kunt beoordelen of iemand een pace abuser is als je tegen iemand gespeeld hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel als je hunter op een 90+ pace spits gebruikt. Of hunter/catalyst op Biabanaan.![]()
Poker antwoordde normaalquote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen niet normaal antwoorden?Maar het kan dus niet. Is ie al binnen dan, de PS4?
![]()
Doe je ook LB+Y vanaf de aftrap?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je pas kunt beoordelen of iemand een pace abuser is als je tegen iemand gespeeld hebt.![]()
Ja dat is waar.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker antwoordde normaalMaar het kan dus niet. Is ie al binnen dan, de PS4?
Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.![]()
![]()
neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe je ook LB+Y vanaf de aftrap?![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk eens een beetje logisch na want het enige wat EA heeft lopen zeveren of next gen is dat het op een andere/verbeterde engine draait natuurlijk kun je dan niet tegen mensen op een andere console spelenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen niet normaal antwoorden?![]()
Je kan het team toch meenemen vanaf de PS3 naar de PS4?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geen PS3, wel een Xbox.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan het team toch meenemen vanaf de PS3 naar de PS4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |