abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136546876
Voor mijn stage ben ik op zoek naar zo veel mogelijk adressen van GGZ aanbieders in de regio Deventer. Google wordt ik niet veel wijzer van, aangezien er legio websites zijn met allemaal andere adressen. Ik heb dus bijzonder weinig zin om al die sites af te gaan voor alle adressen.

Weet iemand of er een centrale database is met alle GGZ aanbieders in een bepaalde regio? Of kan ik hiervoor het beste contact opnemen met bijvoorbeeld een zorgverzekeraar?
pi_136547670
quote:
Dank, maar daar word ik ook niet heel veel wijzer uit :'(... De informatie wordt imo een beetje chaotisch weergegeven.

[edit]
Plus dat ik zie dat er ook een hoop irrelevante resultaten ertussen komen zoals de kindertelefoon enz. :X

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2014 14:33:15 ]
pi_136547724
Je opleiding biedt meestal een lijst aan met bedrijven die een stageplek aanbieden, of dat hebben gedaan in het verleden.
And the druids turn to stone...
  maandag 10 februari 2014 @ 14:34:43 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136547757
The love you take is equal to the love you make.
pi_136547829
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:33 schreef Panthera1984 het volgende:
Je opleiding biedt meestal een lijst aan met bedrijven die een stageplek aanbieden, of dat hebben gedaan in het verleden.
Ik loop stage op mijn opleiding ;). Het is voor die opdracht dat ik die lijst nodig heb. En het Saxion kennende, hebben ze geen lijsten. Nog niet gevraagd, maar ik zit sowieso op een afdeling welke ietwat buiten de organisatie valt.
quote:
Die had ik al bekeken ja... Maar die is nou juist incompleet. 't Centrum in Twello staat er bijvoorbeeld niet op.
  maandag 10 februari 2014 @ 14:38:17 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136547888
Heb je vanuit je opleiding geen sociale kaart?
The love you take is equal to the love you make.
pi_136547944
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Heb je vanuit je opleiding geen sociale kaart?
Niet gekregen, ga er nog wel achter aan. Maar in de 4 jaar dat ik hier al zit, heb ik al gemerkt dat dit soort informatie (bij de leraren iig) niet bekend is... :'). En dat voor een Toegepaste Psychologie opleiding :')
pi_136548026
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Niet gekregen, ga er nog wel achter aan. Maar in de 4 jaar dat ik hier al zit, heb ik al gemerkt dat dit soort informatie (bij de leraren iig) niet bekend is... :'). En dat voor een Toegepaste Psychologie opleiding :')
Grappig, ik doe ook Toegepaste Psychologie in Saxion Deventer. Het stagebureau op de AMA kan je wel helpen.
And the druids turn to stone...
pi_136549562
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Grappig, ik doe ook Toegepaste Psychologie in Saxion Deventer. Het stagebureau op de AMA kan je wel helpen.
Welk jaar zit je?

En dat is voor morgen een zorg... Dan zit ik daar toch te werken :). Heb net van Jan Willem gehoord dat het werken op een lerarenkamer "not done" is :+. Maņana dus bij de rest van Kennistransfer plaatsnemen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')