Dank, maar daar word ik ook niet heel veel wijzer uitquote:Op maandag 10 februari 2014 14:26 schreef Vatta het volgende:
http://www.digitale-socia(...)ype=database&groep=z
Ik loop stage op mijn opleidingquote:Op maandag 10 februari 2014 14:33 schreef Panthera1984 het volgende:
Je opleiding biedt meestal een lijst aan met bedrijven die een stageplek aanbieden, of dat hebben gedaan in het verleden.
Die had ik al bekeken ja... Maar die is nou juist incompleet. 't Centrum in Twello staat er bijvoorbeeld niet op.quote:
Niet gekregen, ga er nog wel achter aan. Maar in de 4 jaar dat ik hier al zit, heb ik al gemerkt dat dit soort informatie (bij de leraren iig) niet bekend is...quote:Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Heb je vanuit je opleiding geen sociale kaart?
Grappig, ik doe ook Toegepaste Psychologie in Saxion Deventer. Het stagebureau op de AMA kan je wel helpen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet gekregen, ga er nog wel achter aan. Maar in de 4 jaar dat ik hier al zit, heb ik al gemerkt dat dit soort informatie (bij de leraren iig) niet bekend is.... En dat voor een Toegepaste Psychologie opleiding
Welk jaar zit je?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Grappig, ik doe ook Toegepaste Psychologie in Saxion Deventer. Het stagebureau op de AMA kan je wel helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |