Hij zegt juist : Ik heb geen recht om jouw toekomst te verpesten door jou te laten wachten..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Silenus het volgende:
Nou, zeg dat dan ook tegen hem. Hij hoeft toch niet onder de guillotine over een jaar? Ook als z'n contract niet verlengd wordt (hou er maar gewoon rekening mee, of zoek het komende jaar alvast naar wat anders) is dat heus niet het einde van de wereld.
Als 'ie dan nog steeds begint te piepen als een klein meisje moet je maar gewoon een andere vent zoeken. Je wil toch niet je hele leven bij zo'n ei blijven.
Nou, dat bepaal jij of je wilt wachten of niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef schattigg het volgende:
[..]
Hij zegt juist : Ik heb geen recht om jouw toekomst te verpesten door jou te laten wachten..
Het ligt niet aan je ouders, het ligt aan jullie. Jullie vinden het belangrijk dat hij jouw hand aan je ouders gaat vragen. Dat is natuurlijk officieel nergens voor nodig. Ik snap dat de goedkeuring van jullie ouders belangrijk is voor jullie, maar het zorgt nu ook voor problemen. Mij is dan ook niet duidelijk wat je wil horen in dit topic, want de culturele problemen roep je over jezelf af en zolang je daar aan vast wil blijven houden kan niemand je een zinnig advies geven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:11 schreef schattigg het volgende:
Ik ga het nog een keer proberen uit te leggen beste mensen.
Bij mij er geen sprake van dat ik hem zou verlaten als hij weer werkloos raakt..
Hij zegt juist dat hij een vaste baan moet hebben zodat we aan een toekomst kunnen beginnen, want als hij weer werkloos raakt, is het moeilijk om weer aan een baan te kunnen komen, omdat hij zoveel moeite heeft gedaan voor deze baan die hij nu heeft..
Het ligt ook aan onze ouders.. Wanneer hij mij hand komt vragen zouden mijn ouders zeggen van heb je al een vaste baan, zo niet? Hoe kun je dan aan een toekomst beginnen..
Zijn ouders denken precies hetzelfde hierover..
Als je een toekomst wilt heb je werk nodig, en als hij dat niet heeft dan gaat het niet door.. Ik ben heel simpel, ik ben juist een persoon die niet uit is naar luxe dingen, als ik maar met hem samen bent dat is al lux genoeg voor mij..
Pff
ja daarom..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat bepaal jij of je wilt wachten of niet.
Gesproken als een ware Nederlander.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je ouders, het ligt aan jullie. Jullie vinden het belangrijk dat hij jouw hand aan je ouders gaat vragen. Dat is natuurlijk officieel nergens voor nodig. Ik snap dat de goedkeuring van jullie ouders belangrijk is voor jullie, maar het zorgt nu ook voor problemen. Mij is dan ook niet duidelijk wat je wil horen in dit topic, want de culturele problemen roep je over jezelf af en zolang je daar aan vast wil blijven houden kan niemand je een zinnig advies geven.
Problemen zoeken als een leugentje om niet te kunnen trouwen bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:59 schreef zarGon het volgende:
Alsof een vast contract zoveel garanties met zich meebrengt dat je de komende paar jaren verzekerd bent van werk..
Als hij gedwongen weg moet of ontslagen wordt straks, zoekt hij gewoon weer naar werk. Dat is hoe het gaat, daar ontsnap je niet aan. Verder werken jullie allebei, dat betekent dat je dus mooi geld bij elkaar kunt sparen.
Ik heb vooral het idee dat hij problemen zoekt. Je kunt het ook van een positieve kant bekijken en zo.
waarom wilt hij dan uberhaupt verder? Dat kan hij toch ook zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Xeor het volgende:
Misschien wil hij helemaal niet met je trouwens, daar al eens over nagedacht?
Makkelijker om werk als excuus te gebruiken.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef schattigg het volgende:
waarom wilt hij dan uberhaupt verder? Dat kan hij toch ook zeggen.
pff, denk je?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Makkelijker om werk als excuus te gebruiken.
Misschien durft hij het niet te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef schattigg het volgende:
[..]
waarom wilt hij dan uberhaupt verder? Dat kan hij toch ook zeggen.
als hij het niet durf te zeggen waarom zegt hij dan dat hij van me houdt, en waarom dan nog lief doen? Als we ruzie hebben het proberen goed te maken, als ik niets van me laat horen, mij belt?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Misschien durft hij het niet te zeggen.
wie stelt hier nou aan man, leer gewoon begrijpend lezen. Ik stel me nergens aan OK!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef RonnieGardocki het volgende:
Hieronder staat wat je moet doen, keurig beschreven:
* niet aanstellen.
Dit is Fok, niet direct alles zo zwaar oppakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef schattigg het volgende:
wie stelt hier nou aan man, leer gewoon begrijpend lezen. Ik stel me nergens aan OK!
Bazenpostquote:Op maandag 10 februari 2014 14:43 schreef nietzman het volgende:
Je gaat toch verdomme voor elkáar in een relatie, niet voor de secundaire arbeidsvoorwaarden.__.
Zwak gedoe man. Banen kun je altijd verliezen en dromen kunnen altijd in duigen vallen. Het gaat er in een relatie om dat je dat soort shit kunt handelen en je gezamenlijk door dat soort gezever heen kunt slepen. Als dat fundament al zo zwak is dat je partner een baan moet hebben voordat je je aan een huwelijk brandt heb je niets in een relatie te zoeken. #nohomo #loveactually.
OK!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef schattigg het volgende:
[..]
wie stelt hier nou aan man, leer gewoon begrijpend lezen. Ik stel me nergens aan OK!
Dat iemand niet alleen op de roze wolken zit, maar ook realitisch nadenkt over de (financiële) gevolgen van trouwen is een pluspunt. Echter hoort dat mijns inziens niet de boventoon te voeren.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:04 schreef schattigg het volgende:
[..]
Problemen zoeken als een leugentje om niet te kunnen trouwen bedoel je?
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:43 schreef nietzman het volgende:
Zwak gedoe man. Banen kun je altijd verliezen en dromen kunnen altijd in duigen vallen. Het gaat er in een relatie om dat je dat soort shit kunt handelen en je gezamenlijk door dat soort gezever heen kunt slepen. Als dat fundament al zo zwak is dat je partner een baan moet hebben voordat je je aan een huwelijk brandt heb je niets in een relatie te zoeken. #nohomo #loveactually.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |