Volgens deze site in principe niet!quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:25 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat vond ik ook. Met M was ik na 4 weken weer ongesteld dus bv zorgde hier voor 1 weekje langer.
Maar goed, ik slik dus wel de cerazette dus daarna ook niks meer![]()
(even een n00b vraag, maar met de cerazette heb je wel gewoon een eisprong toch? dus dat zou dan toch ook invloed moeten hebben op de bv? En ja, ik slik dus vanalles waar ik me niet in heb verdiept)
Ik vond na 3 maanden met volledige bv al bijzonder oneerlijk, maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef Kyara het volgende:
Hoeveelheid bv zegt weinig over wanneer je weer gaat menstrueren hoor. Op het moment dat ik 2 kinderen volledig op moedermelk had ging hier de vlag weer uit. Na 5 weken of zo![]()
Maar jij slikt de cerazette toch?
Hier na 6 weken en de volgende dient zich al weer aan (4 weken verder nu)! Ik lijk gewoon al weer een normale cyclus te hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond na 3 maanden met volledige bv al bijzonder oneerlijk, maar dit slaat alles.
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:17 schreef mignonne het volgende:
Lindamijn grootste heeft nooit die onderlip naar buiten gekruld gehad. En die kraam maar iedere keer loskoppelen en aan dat hoofdje trekken en duwen en doen omdat ze wel een "goeie groooote hap" moest nemen
flipple nip!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:40 schreef Kyara het volgende:
nipple flip
leuk woord.
nipple flip nipple flip nipple flip nipple flip nipple flip
/kleutermode
Ook wel de flipple, of bedoel jij iets anders? Hielp hier heel erg na het lipgeknip.quote:
Heb je m al gevonden en nog kunnen kolven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
Godver... wil ik netjes toch maar gaan kolven vanavond; ben ik mn kolf kwijt!!![]()
Mijn moeder is hier geweest, en die heeft lopen opruimen. Hartstikke lief, maar je kan toch wel even bedenken dat ik dat ding moet kunnen vinden!!?
Ohja, nou ik bleek m dus zelf opgeruimd te hebben op een plek waar ie normaal nóóit ligtquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:54 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Heb je m al gevonden en nog kunnen kolven?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, nou ik bleek m dus zelf opgeruimd te hebben op een plek waar ie normaal nóóit ligt![]()
Nouja, gisteravond was dus een faal, maar ga zometeen wel weer kolven. E is op het dagverblijf.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook wel de flipple, of bedoel jij iets anders? Hielp hier heel erg na het lipgeknip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |