abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136898102
Ja, dat vond ik ook. Met M was ik na 4 weken weer ongesteld dus bv zorgde hier voor 1 weekje langer.

Maar goed, ik slik dus wel de cerazette dus daarna ook niks meer :Y)

(even een n00b vraag, maar met de cerazette heb je wel gewoon een eisprong toch? dus dat zou dan toch ook invloed moeten hebben op de bv? En ja, ik slik dus vanalles waar ik me niet in heb verdiept :+ )
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:30:23 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136898239
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:25 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat vond ik ook. Met M was ik na 4 weken weer ongesteld dus bv zorgde hier voor 1 weekje langer.

Maar goed, ik slik dus wel de cerazette dus daarna ook niks meer :Y)

(even een n00b vraag, maar met de cerazette heb je wel gewoon een eisprong toch? dus dat zou dan toch ook invloed moeten hebben op de bv? En ja, ik slik dus vanalles waar ik me niet in heb verdiept :+ )
Volgens deze site in principe niet!
pi_136899634
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef Kyara het volgende:
Hoeveelheid bv zegt weinig over wanneer je weer gaat menstrueren hoor. Op het moment dat ik 2 kinderen volledig op moedermelk had ging hier de vlag weer uit. Na 5 weken of zo }:|

Maar jij slikt de cerazette toch?
Ik vond na 3 maanden met volledige bv al bijzonder oneerlijk, maar dit slaat alles.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136900931
Hier ook zodra het spiraal erin zat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:20:54 #280
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136901597
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vond na 3 maanden met volledige bv al bijzonder oneerlijk, maar dit slaat alles.
Hier na 6 weken en de volgende dient zich al weer aan (4 weken verder nu)! Ik lijk gewoon al weer een normale cyclus te hebben. :o
pi_136903699
Hier begon het na 9 weken, en nu al bijna 3 weken aan één stuk ongesteld. Als het maandag nog steeds zo is ga ik maar eens de huisarts bellen. Kan na het plaatsen van een spiraal wel eens iets langer duren maar dit is toch wel overdreven......
pi_136903781
Ik negeer de cyclusverhalen..*kopinzandsteekt*

Ik kwam eigenlijk voor een tip. Ik heb de meisjes nu sinds maandag aan de borst. Voor die tijd merkte je dat ze de kracht niet hadden om goed te drinken. Ze dronken de tsr weg en daarna was het klaar.

Nu heb ik mezelf dus een paar dagen opgesloten in de slaapkamer met ze en gaat het goed. Je hoort ze slikken en vooral Hanne krijgt nog een tweede en soms derde tsr voor elkaar. Emmy echter doet heel moeilijk met aanhappen. Ze laat aan het begin heel vaak los of ik koppel haar los omdat ze niet goed beet heeft. Dr onderlipje zit altijd naar binnen en ik krijg het niet voor elkaar m naar buiten te frummelen. Als ik dr kinnetje naar beneden doe bij het aanhappen, hapt ze niet meer en als ik het doe tijdens her drinken laat ze direct los, waarna het spel weer van voren begint.

Ze is nog steeds vrij klein en sierlijk. Zou het er aan liggen dat haar mondje te klein is nog? Dr tongriempje heb ik laten bekijken, die zag er goed uit. Heb er zelf verder geen verstand van.. iemand ideeen?
Lotte!
Noah!
pi_136903866
Yo, pass mij die cyclus :') :P
pi_136904364
LB -O-

Hier niets te bekennen, maar kindje doet nog steeds niet echt veel aan bijvoeding, dus volledig borstvoeding nog steeds :)

Linda, ik herken het wat je schrijft. Nin had aan het begin ook zo'n klein mondje dat de lipjes vaak een beetje naar binnen krulden, of in ieder geval niet helemaal zo naar buiten. Eerst was ik er ook heel krampachtig op, maar ik merkte al snel dat ze ook een goede aanhap kon hebben met een beetje naar binnen gekrulde lip (soms heeft ze dat nu nog steeds zelfs). Vanaf toen ben ik er niet meer zo op gaan letten, maar ik probeer vooral te voelen of ze goed beet heeft. Als ze niet lekker heeft gehapt, dan merk ik dat binnen een paar slokken, pas dan koppel ik d'r los en laat d'r opnieuw happen. Dat scheelde een hoop frustratie van beide kanten! Misschien kun je ook voelen of ze wel of niet goed vast heeft, zodra het voor jou oncomfortabel voelt, maak haar dan los en probeer opnieuw!
Tips voor het aanhappen zijn inderdaad met je wijsvinger op het kinnetje kloppen/zachtjes tikken, of op het wangetje, naast d'r mondje. Ook je tepel tegen het bovenlipje wrijven, vlak onder het neusje, je borst tegen het kinnetje aanleggen en dan de tepel onder het neusje en zo naar binnen, deze techniek hielp hier het beste.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:26:16 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136904415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef L0t.. het volgende:
Yo, pass mij die cyclus :') :P
Kun je vangen?

*flats!*

oO<
pi_136906567
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:26 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Kun je vangen?

*flats!*

oO<
:D

Hier dacht ik een tijdje geleden dat ik weer ongesteld was maar na anderhalve dag prut was het over. Hopelijk nog heel lang!
pi_136907309
Linda :* mijn grootste heeft nooit die onderlip naar buiten gekruld gehad. En die kraam maar iedere keer loskoppelen en aan dat hoofdje trekken en duwen en doen omdat ze wel een "goeie groooote hap" moest nemen :')
ik heb nóóit pijn gehad bij het voeden, ze groeide perfect en dronk ook keurig. Kortom, ik ben niet overtuigd van het absoluut noodzakelijk zijn van die gekrulde onderlip ;)

Heb je pijn bij het voeden? Drinkt ze wel ok met die lip zo? krijgt ze voldoende binnen naar je idee? Je kunt het ook nog even aankijken, misschien betert het wel met de tijd als ze wat groter/sterker wordt idd.
En wat Belle zegt, die truuk en de C-greep zorgden vaak wel voor een goede aanlegtechniek.
:)
pi_136907393
Linda, in het begin hapten ze hier ook niet goed aan. Was niet altijd even fijn met voeden maar ze kregen wel genoeg binnen geloof ik. Succes. Hopelijk heb je wat aan de eerder genoemde tips :*
pi_136907761
Die keer dat ik tijdens de kraamweek dacht dat I. niet goed aanhapte, omdat ze een te kleine hap nam naar mijn idee, kreeg ik prompt een blauwe plek op mijn tepelhof omdat ze juist door mijn bemoeienis verkeerd was gaan zuigen. ;( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136908539
Linda, Google even op nipple flip
pi_136908762
nipple flip :9

leuk woord.

nipple flip nipple flip nipple flip nipple flip nipple flip

/kleutermode
pi_136908914
Hier 9 van de 10 keer geen goed gekrulde onderlip. Maar ze groeit goed, is tevreden en ik heb geen pijn, dus ik vind het wel prima zo.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:17 schreef mignonne het volgende:
Linda :* mijn grootste heeft nooit die onderlip naar buiten gekruld gehad. En die kraam maar iedere keer loskoppelen en aan dat hoofdje trekken en duwen en doen omdat ze wel een "goeie groooote hap" moest nemen :')
Herkenbaar :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136909197
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:40 schreef Kyara het volgende:
nipple flip :9

leuk woord.

nipple flip nipple flip nipple flip nipple flip nipple flip

/kleutermode
flipple nip! *O*
:)
pi_136909586
Dankjullie! Ik kan niet nippleflippen want tepelhoedje ivm geen kracht om goed vacuum te houden/ingetrokken tepels.

Ik heb niet het gevoel dat het goedloopt met dr. Ze groeit prima (3100gr vanmorgen O+ ) maar met drinken is het gevoelig bij mij, ze blijft erg onrustig na het drinken, wil heel snel weer, slaapt sinds de overgang overdag amper, tenzij draagdoek of ik ga met dr liggen en ze kan met tepel in mond slapen...

Ze krijgt wel veel binnen want ze spuugt ook. Ik heb een kotsbaby en een boerbaby.. ;)

Trouwens, mabawa...na het zien van jouw filmpje, viel me vanmiddag ineens op dat Hanne het ook deed. Weet niet of het toeval was of dat jouw filmpje me er bewust van maakte. Schattig!
Lotte!
Noah!
pi_136910535
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:35 schreef WupWup het volgende:
Linda, Google even op nipple flip
Ook wel de flipple, of bedoel jij iets anders? Hielp hier heel erg na het lipgeknip.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:55:48 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136915687
Godver... wil ik netjes toch maar gaan kolven vanavond; ben ik mn kolf kwijt!! ;(

Mijn moeder is hier geweest, en die heeft lopen opruimen. Hartstikke lief, maar je kan toch wel even bedenken dat ik dat ding moet kunnen vinden!!? -O-
pi_136923763
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
Godver... wil ik netjes toch maar gaan kolven vanavond; ben ik mn kolf kwijt!! ;(

Mijn moeder is hier geweest, en die heeft lopen opruimen. Hartstikke lief, maar je kan toch wel even bedenken dat ik dat ding moet kunnen vinden!!? -O-
Heb je m al gevonden en nog kunnen kolven?
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:56:40 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136923848
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:54 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Heb je m al gevonden en nog kunnen kolven?
Ohja, nou ik bleek m dus zelf opgeruimd te hebben op een plek waar ie normaal nóóit ligt :') :@

Nouja, gisteravond was dus een faal, maar ga zometeen wel weer kolven. E is op het dagverblijf.
pi_136929530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:56 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohja, nou ik bleek m dus zelf opgeruimd te hebben op een plek waar ie normaal nóóit ligt :') :@

Nouja, gisteravond was dus een faal, maar ga zometeen wel weer kolven. E is op het dagverblijf.
:D Sorry ik moest lachen. Herkenbaar, hier krijgt vriend regelmatig de schuld.
pi_136929789
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ook wel de flipple, of bedoel jij iets anders? Hielp hier heel erg na het lipgeknip.
:Y

Linda, lijkt alsof ze vooral moeite heeft met de hoeveelheid melk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')