Dat klinkt heel mooi ja!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Preston_Marlowe het volgende:
En iets verder weg Via Reggio (Cinque Terre). Prachtig gebied. Je rijd door de bergen naar de kust.
Haha, nee ik houd niet zo van zulke films. Die geven toch een heel verkeerd beeld van Toscane.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef Gloorbek het volgende:
Ga eerst eens naar de bios, om je al vast in te leven
http://www.toscaansebruiloftdefilm.nl/intro
In Firenze is zoveel te zien, teveel om op te noemen. De moeite waard zijn de Duomo, Ponte Vecchio (super toeristisch bruggetje met goud winkeltjes), Kunst historisch museum. Galleria Dell Accademia, Medici kapel. Je struikelt daar over de kathedralen en kerken (zowiezo in Italie).quote:Dat klinkt heel mooi ja!
Firenze, Lucca, Siena staan sowieso al op de lijst!
Nog bijzondere dingen in die steden die je MOET bezoeken?
Thanks voor de tips!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:43 schreef Preston_Marlowe het volgende:
[..]
In Firenze is zoveel te zien, teveel om op te noemen. De moeite waard zijn de Duomo, Ponte Vecchio (super toeristisch bruggetje met goud winkeltjes), Kunst historisch museum. Galleria Dell Accademia, Medici kapel. Je struikelt daar over de kathedralen en kerken (zowiezo in Italie).
San Gimignano is zeker de moeite waard. Gelegen in de heuvels en bekend van de hoge torens. Ik was vorig jaar in Toscane en San Gimignano en Siena waren bij mij favoriet.
Dan ben ik net weg helaasquote:Op maandag 10 februari 2014 17:49 schreef Tarbot het volgende:
Ik weet niet precies tot wanneer je in Toscane bent, maar de Palio di Siena is heel leuk om mee te maken. Het is op 2 juli. Misschien dat jullie dat nog kunnen oppikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |