Die hebben we goddomme nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Falco het volgende:
Die ontkenners zouden nu toch stiekem in de fear-phase moeten zitten ipv denial
[ afbeelding ]
Zolang het echt als vrije handel gebeurt is er niets mis mee. En zoals we nu zien devalueert bitcoin flink ten opzichte van de rest van de munten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wat is er precies mis met munteenheden devalueren, appreciëren en ga zo maar door?
Dat kan je met je Euro's ook wel, en net zoals dat jij afhankelijk bent van de exchange-waarde van bitcoins online ben je dat ook van het beleid van de CB met euro's.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor mij blijft het vertrouwen, ik heb vertrouwen in de munt en techniek erachter. Niet in exchanges.
Dat is nou juist het mooie van Bitcoin, ik hoef geen vertrouwen te hebben in een bank/exchange want ik kan ze gewoon (veilig) in eigen beheer houden
Precies, dus wat maakt bitcoin dan feitelijk anders dan andere munten, afgezien dat 't digitaal is?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zolang het echt als vrije handel gebeurt is er niets mis mee. En zoals we nu zien devalueert bitcoin flink ten opzichte van de rest van de munten.
Vanaf het begin was een discussie over bitcoins hier niet mogelijk omdat er enkel maar gelovigen zaten die iedere kanttekening bij hun geloof zagen als een persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Al die mensen die hier ineens komen happen op bitcoins.
Mooi voor jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor mij blijft het vertrouwen, ik heb vertrouwen in de munt en techniek erachter. Niet in exchanges.
Dat is nou juist het mooie van Bitcoin, ik hoef geen vertrouwen te hebben in een bank/exchange want ik kan ze gewoon (veilig) in eigen beheer houden
Hoeveel van alle bestaande Euro's liggen in een kluis dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan je met je Euro's ook wel, en net zoals dat jij afhankelijk bent van de exchange-waarde van bitcoins online ben je dat ook van het beleid van de CB met euro's.
In feite is er geen enkel verschil, behalve dan dat jouw zooi op een schijfje staat, en mijn zooi in een kluis ligt.
Toch meer dan bitcoins, aangezien die niet bestaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel van alle bestaande Euro's liggen in een kluis dan?
`quote:
Nee, maar als dat een voorwaarde is voor je dan zou je sowieso niks moeten zoeken in bitcoins he.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is alle geld wat we gebruiken fysiek gedrukt?
Gelukkig maakt de prijs voor zaken die Bitcoin aannemen geen bal uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooi voor je. Maar dit is natuurlijk een flinke klap voor het algemene vertrouwen en daarmee de accaptatie en bruikbaarheid. Heb je straks heel veel technisch geweldige bitjes maar kan je er geen bal mee.
Euro's bestaan ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch meer dan bitcoins, aangezien die niet bestaan.
Dit is al de 185390235e klap voor het vertrouwen van Bitcoins. Been there, done that.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooi voor je. Maar dit is natuurlijk een flinke klap voor het algemene vertrouwen en daarmee de accaptatie en bruikbaarheid. Heb je straks heel veel technisch geweldige bitjes maar kan je er geen bal mee.
Als de prijs niet uitmaakt, waarom zou je dan moeten betalen via bitcoin?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig maakt de prijs voor zaken die Bitcoin aannemen geen bal uit
Natuurlijk wel. Wanneer de boel instort geven die er ook de brui aan. Beetje rationeel blijven aub.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig maakt de prijs voor zaken die Bitcoin aannemen geen bal uit
Waarom blijft een klein clubje mensen tegen beter weten in er toch in geloven?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is al de 185390235e klap voor het vertrouwen van Bitcoins. Been there, done that.
Als je denkt dat de techniek achter Bitcoins een bubbel is dan valt er inderdaad niks te discussieren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanaf het begin was een discussie over bitcoins hier niet mogelijk omdat er enkel maar gelovigen zaten die iedere kanttekening bij hun geloof zagen als een persoonlijke aanval.
Nu is er echter een mooi moment om toch maar weer te verklappen dat ze in een bubbel geloven waarvan iedere nuchtere persoon weet dat het geen duurzaam model is.
Munten bestaan op basis van wijdverspreid vertrouwen en acceptatie, bestanddelen die euro's, dollars, etc. allemaal wel kennen maar bitcoin absoluut niet.quote:
het hele systeem rondom Bitcoins is een flinke bubbel. Dat ontkennen is prima maar niet heel verstandigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je denkt dat de techniek achter Bitcoins een bubbel is dan valt er inderdaad niks te discussieren.
Sterker nog, waarom blijft dat clubje mensen gestaag groeien, stoppen bedrijven er geld en moeite in om met Bitcoins te kunnen betalen en krijgen steeds meer mensen door dat het bankenstelsel zoals we dat nu kennen achterhaald en niet meer van deze tijd is? Wil je dat ik het antwoord verklap?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom blijft een klein clubje mensen tegen beter weten in er toch in geloven?
De tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het hele systeem rondom Bitcoins is een flinke bubbel. Dat ontkennen is prima maar niet heel verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |