Iek bien droeviegquote:
Vrolijkheidquote:Op maandag 10 februari 2014 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn eigen muziek op zetten. Ik ben naar een uur de zeroes meuk alweer zat. Ze draaien tot nu toe allemaal liedjes die ik toen ook al zat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, de muziek tussen 1995 en 2005![]()
![]()
Daarna kwam een hoop rommel
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Where'd you go is wel een bazenplaat hoor
Tevens 1 van m'n eerste coversSpamhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, de muziek tussen 1995 en 2005![]()
![]()
Daarna kwam een hoop rommel
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:
Misschien kun je maar beter hopen van welquote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin iemand vol te spammen
Die serveerster uit Oostenrijk is btw ontslagenik hoop niet dat ik er iets mee te maken heb gehad
9 maanden lijm says it all.......quote:Op maandag 10 februari 2014 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien kun je maar beter hopen van wel
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
9 maanden lijm says it all.......
Met krullen zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dan zou m'n wereld instorten
Maar goed, ik ken nu wel een leuke kraamverzorgster
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met krullen zeker
"Dit is mijn bastaardkind. Neuken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |