Daarvoor hebben wij nu Arrested Development. Ken je dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t nu een lekkere "o niks te doen tijdens het eten, zet maar ff aan, hoef ik niet na te denken" opvul serie
De naam komt me bekend voor, maar daar stopt 'tquote:Op maandag 10 februari 2014 10:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij nu Arrested Development. Ken je dat?
Hi-fucking-larisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:43 schreef Dirk het volgende:
Wat is dat nou? Homo-erotiek in een shooter?
Er zijn wel meer spellen waar die optie er in zit hoor. Dragon Age bijvoorbeeld. Fable. The Sims. Maar bij Mass Effect dus ook. Vaak bij RPG spellen, omdat er toch steeds meer "vraag" naar is. Vind t een goede ontwikkeling dat de keus er iig is.quote:
En zonder kater. Het is een wonder. Kan me ook het belangrijke deel van gisteravond nog herinneren. Whoohoo, nogsteeds in een goed humeur.quote:
Deze spellen hebben deze "menselijke relaties die raar worden" bug gewoon nog niet gepatched.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer spellen waar die optie er in zit hoor. Dragon Age bijvoorbeeld. Fable. The Sims. Maar bij Mass Effect dus ook. Vaak bij RPG spellen, omdat er toch steeds meer "vraag" naar is. Vind t een goede ontwikkeling dat de keus er iig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke bug.
[ Bericht 22% gewijzigd door Ambiguiteit op 10-02-2014 13:39:10 ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Deze spellen hebben deze "menselijke relaties die raar worden" bug gewoon nog niet gepatched.
Gelukkig maar, want anders kon ik niet flirten met de pizzaboy in the Sims.
MIJN BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!quote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef Dirk het volgende:
[..]. DE ADVERTEERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS!!!!!!
.
Niet van zo'n hele ongerepte bos denk ik. Ik ga t m niet navragenquote:
Nog steeds jammer dat e rnooit een S2 van is gekomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben halverwege Orange is the new black. Best gaaf.
Arrested Development heb ik meegekregen omdat Brad het keek. Die goochelaarEn Kings was ook vet, daar heb ik nog een Hulu account voor aangemaakt destijds, dankzij Angel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |