SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, no worriesquote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef Awesome_ het volgende:
sorry grs wist niet dat je kwaad werd
Slik de pil door a mattiequote:
lol boksquote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef no1uknow het volgende:
ik zit hier een FOK docu te kijken wachtend tot de droger klaar is zodat ik naar bed kan
fml
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol boks
ik wacht ook op mijn was, nog 23 min
Goed verhaal vriend, kon het helaas niet helemaal lezen omdat mijn Otrivin neusspray ervoor zat.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:03 schreef no1uknow het volgende:
m'n gierigheid heeft me genekt, stond vandaag in de supermarkt voor neusspray, zag Otrivin voor 4 euro zoveel en een goedkoper merk voor 2,09, dus ik dacht ga voor de goedkopere. Werkt dus voor geen meter, halve flesje leeg maar nog steeds verstopte neus dus dat wordt kut slapen vannacht.
wens me sterkte en slaap lekker allemaal xx
/dagboek
Haterquote:Op maandag 10 februari 2014 01:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed verhaal vriend, kon het helaas niet helemaal lezen omdat mijn Otrivin neusspray ervoor zat.
[ afbeelding ]
Ja kom maar lenen deze neusspray. Welk boek, Zlatan? Die had je al uit toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hater
Alle gym broeders kunnen straks weer rip vms gaan roepen nadat ik je heb opgezocht vriendje![]()
Goed boek trouwens wel
WTF, 6 cent in een dag omhoog? Bij hetzelfde station? Dat is niet gebruikelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
neequote:Op maandag 10 februari 2014 01:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja kom maar lenen deze neusspray. Welk boek, Zlatan? Die had je al uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |