Hmm, lekker.. Prutjesssquote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ga een noodle prutje maken met een speklapje, courgette, paprika en spinazie en een lading kruiden
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd.
Of als ze vragen: "daten?"
Ik: "ja"
Hij: "wanneer?"
Ik: -leest wel, maar reageert niet/is van plan om later te reageren-
Hij: "Niet? Ok. *block*"
Nee, ik zoende laatst aan de bar en toen zei zo'n barvrouw: "Je mag zoenen met hem hoor, maar niet hier", ik zo: "hoezo niet?", zij zo: "gewoon niet, is niet echt gepast"quote:
Groningen hequote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik zoende laatst aan de bar en toen zei zo'n barvrouw: "Je mag zoenen met hem hoor, maar niet hier", ik zo: "hoezo niet?", zij zo: "gewoon niet, is niet echt gepast"
toen keek ik echt zo:
en ging ik een uur door
?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef arachide. het volgende:
Mocht ik ooit nog meedoen aan the voice, dan weet ik welk nummer ik ga doen
eindelijk.
welke?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef arachide. het volgende:
Mocht ik ooit nog meedoen aan the voice, dan weet ik welk nummer ik ga doen
eindelijk.
Nee oke in de stad valt het wel meequote:
En terechtquote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik zoende laatst aan de bar en toen zei zo'n barvrouw: "Je mag zoenen met hem hoor, maar niet hier", ik zo: "hoezo niet?", zij zo: "gewoon niet, is niet echt gepast"
toen keek ik echt zo:
en ging ik een uur door
Ja toch.quote:
Ga naar Duitsland, daar schijnt uitgaan ook wel aardig te zijnquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/Ga ] Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Stom is wel dat 3 homobars/clubs zijn gesloten en we eentje terug hebben gekregen.En die vind ik niks aan.
In arnhem zit er eentje, echt ver van de korenmarkt. lulliggggggggggquote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Stom is wel dat 3 homobars/clubs zijn gesloten en we eentje terug hebben gekregen.En die vind ik niks aan.
Reepherbahn in Hamburg bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar Duitsland, daar schijnt uitgaan ook wel aardig te zijn
Ja, dat snap ik, maar het was gewoon like armen over elkaar en tong erin en zoenen maar, verder niks.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En terecht![]()
Kijk als je nou elkaar uitgebreid had zitten aflebberen dan had ik na een tijdje als barvrouw jullie ook vriendelijk verzocht dat ergens anders te doen omdat het geen seksclub is ofzo.. maar dat zou ik ook bij heterostelletjes doen![]()
Maar gewoon zoenen.. kom op.. dat is toch normaal in een kroeg?
Daarom gaaan veel mensen toch naar zo'n tent? in de hoop te scoren?
ga met me meequote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar Duitsland, daar schijnt uitgaan ook wel aardig te zijn
Ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Reepherbahn in Hamburg bijvoorbeeld
Hamburgquote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Reepherbahn in Hamburg bijvoorbeeld
Ik ben bang voor Duitsers.quote:
Weleens geweest?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
In arnhem zit er eentje, echt ver van de korenmarkt. lulligggggggggg
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar het was gewoon like armen over elkaar en tong erin en zoenen maar, verder niks.Je hoeft er niet naar te kijken verder. Ook waren er andere heterostelletjes, maar daar zei ze niks van
Over hetero's gesproken: ik heb weleens meegemaakt dat een vriendin van me (100% lesbisch, maar zoent gewoon met jongens) zo makkelijk jongens kan verleiden en ze happen allemaalZovaak meegemaakt dat ze binnen 1 minuut al een jongen aan de haak had geslagen (bij gebrek aan meisjes uiteraard).
Oftewel: jongens
Woerden is uitgaan niet geweldig, dan kan je beter naar Amsterdam of Utrechtquote:
Hamburg is tof joh!quote:
Ja tochquote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar adt bedoel ik inderdaad. Zeg er of niks van of zeg er bij allemaal wat van.
Met meisjes dansen is wel leuk trouwens
Utrecht vind ik geen fuck aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woerden is uitgaan niet geweldig, dan kan je beter naar Amsterdam of Utrecht
Utrecht is meer voor cafeetjes, Monza is weg dus, beetje Snollywood 2.0quote:Op zondag 9 februari 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Utrecht vind ik geen fuck aan.
A'dam is leuker
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja tochEn ondertussen in jongenskonten knijpen en dan die helemaal om zich heen kijken en dan flippen omdat bijna alleen maar jongens om hem heen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |