SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bagger weer. Siem ook weer top. En die invalbeurt van Duarte ook heel goed. Een keer had hij bijna een pass naar een teamgenoot
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ajax nog geluk gehad dat ze niet met 2-1 hebben verloren. gewonnen punt voor ajax vandaag zeg ik maar zo![]()
Vergeet Vermeer niet, deed weer een prima Vermeertje halverwege de tweede helft.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bagger weer. Siem ook weer top. En die invalbeurt van Duarte ook heel goed. Een keer had hij bijna een pass naar een teamgenootSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
en weer een Veltmannetjequote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vergeet Vermeer niet, deed weer een prima Vermeertje halverwege de tweede helft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
1e keer tegen CR7
bij de start pauze -> Ronaldo in de spits
na 5 minuten, 2 kopballen, 2-0 achter
Heb maar ragequitje gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
1e keer tegen CR7
Heb maar ragequitje gedaan
Ach, doe je wel vaker dus niks aan het handje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
jijquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
1e keer tegen CR7
Heb maar ragequitje gedaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef DeWesp het volgende:
Verzoekje aan EA: maak die fuckingtyfuswebapp nou eens een keer!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zou er volgend jaar in de eredivisie gaan gebeuren. Dan staat de hekkensluiter waarschijnlijk maar 6 punten achter op de lijstaanvoerder na de winterstop...
Echt een bizar seizoen dit, maar dat zeggen we volgens mij elk jaar wel.![]()
Uit verveling maar weer twee nieuwe teams gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grenada Ilori kon ik niet vinden in de squadbuilder..
Verder is jese wel duur geworden100k was hij. Hoop ook dat transfer Jeffren snel uitkomt want sisi is echt matig.
![]()
Raar. Staat er nu in, thanks.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef rolls-reus het volgende:
Grenada Ilori kon ik niet vinden in de squadbuilder..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tegenstander maakt niet uit, gewoon zin in 3 punten
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SMLENO weer een Rafael Marques voor 300 coins.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahahahaha man u
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serero speelde ook niet zijn beste wedstrijd.. Bojan was ook matig. Schone was vrijwel onzichtbaar. Van Rhijn speelde wel 1 van zijn betere wedstrijden. Hij had zelfs een paar voorzetten die aankwamen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bagger weer. Siem ook weer top. En die invalbeurt van Duarte ook heel goed. Een keer had hij bijna een pass naar een teamgenoot![]()
Russische podiummeisjes
Farfan weer gescoord, hopelijk prikt hij er nog eentje bij zodat EA hem niet weer over het hoofd ziet.
[ Bericht 32% gewijzigd door DutchSL op 09-02-2014 18:17:24 ]![]()
hahahahahahahahahaah man uAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te bizar dit![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer een weekje langer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benfica stadion
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
81 crosses
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zag deze ook voorbij komen:quote:quote:Wayne Rooney hasn't seen this many crosses since he did his English exam at school..![]()
Vanwege zijn nationaliteit?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, waarom is hij zoveel waard?![]()
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb je die keeper (Dauda) gediscard?![]()
![]()
Darksonic2: "Normaal ben ik goed, maar het wil echt niet meer de laatste tijd. Ik ben gewoon slecht." aldus een teleurgesteld DS2'tje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
okquote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Darksonic2: "Normaal ben ik goed, maar het wil echt niet meer de laatste tijd. Ik ben gewoon slecht." aldus een teleurgesteld DS2'tje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lolquote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Darksonic2: "Normaal ben ik goed, maar het wil echt niet meer de laatste tijd. Ik ben gewoon slecht." aldus een teleurgesteld DS2'tje.![]()
Dit waren toch niet de enige pakjes die je open hebt gemaakt?quote:
Om even aan te tonen dat ik gewoon nog rotzooi uit packs krijg zal ik er ook even 1 halen.
EA laat me nooit in de steek![]()
![]()
![]()
Ik heb er een stuk of 10 gehaald.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit waren toch niet de enige pakjes die je open hebt gemaakt?
Om even aan te tonen dat ik gewoon nog rotzooi uit packs krijg zal ik er ook even 1 halen.
EA laat me nooit in de steek![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb 1 pakje geopend, kon verder niet omdat ik teveel kaarten op BIN gekocht heb die ik niet kan opslaan in de club vanwege duplicates en er maar 1 tegelijk op de TP wil zetten
Maar geen slecht pakje![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
geojen begin BarcaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bakkes.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sevilla paal ook nog nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bakkes.Jammer dat ie op LW staat.. if op cam kan wel leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja klopt. Op LW is hij echt nutteloos. Heb destijds nog zijn IF/SIF gehad bij Palermo op CAM..dat was echt een baasquote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef m25 het volgende:
[..]
Jammer dat ie op LW staat.. if op cam kan wel leuk zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was fifa11 geloof ik, 1e jaar fut voor mij.. geweldig.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt. Op LW is hij echt nutteloos. Heb destijds nog zijn IF/SIF gehad bij Palermo op CAM..dat was echt een baas![]()
mooi buitenspelgoaltje dit van Barca
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sierd werd even gek
MessiiiiiiiiiiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
al die zwemgrappen van El Sierd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef m25 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom ook dat ''overdrijven''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laat ze maar praten. Zijn gewoon jaloers #hogebomenvangenveelwindquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het nu weer opgepakt en ik heb gewoon weer 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies. Ik was gewoon geïrriteerd en dan ben je niet meer zo geconcentreerd tijdens een potje FIFA (ik tenminste niet)quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laat ze maar praten. Zijn gewoon jaloers #hogebomenvangenveelwind
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-02-2014 22:00:43 ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hm, ik ga mijn BBVA-B team wellicht eens vervangen door een lekker Bundesliga team. Zeker met de komst van Guadrado en Ola Sjon op LW. Auba CF en Blasz/Shaqiri/Farfan RW.
#teskeervoorReus #pacehoer #433(5)isbaas![]()
Lelijke kut.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Zo dodelijk heb ik Barca niet vaak gezien
Mooi stiftje van Cesc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo, 1.4 miljoen in het TIF Hazard potje. Moet toch genoeg zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo wat.. die sif is gewoon 1.1 nog. En die stats.. kan bijna niet beter toch. Hoeveel coins heb je totaal als je dat voor één speler over hebt?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Zo, 1.4 miljoen in het TIF Hazard potje. Moet toch genoeg zijn![]()
In totaal heb ik 1.4m coinsquote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef m25 het volgende:
[..]
Zo wat.. die sif is gewoon 1.1 nog. En die stats.. kan bijna niet beter toch. Hoeveel coins heb je totaal als je dat voor één speler over hebt?
En nog 6 teams.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ja snap ik. Maar als je alles zou verkopen? Ik heb denk ik niet eens 6 ton.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In totaal heb ik 1.4m coins
En nog 6 teams.![]()
Geen idee. Best veel. Er zijn ook maar weinig spelers waar ik zoveel coins voor over zou hebben, maar ik ben Belgiëfapper en Hazard fanboy dus het is een must have voor mijquote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef m25 het volgende:
[..]
Haha ja snap ik. Maar als je alles zou verkopen? Ik heb denk ik niet eens 6 ton.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is ook wel echt goed, zn nif blijft zelfs 225.. binnenkort ook weer eens halen ook al blijft Schurrlequote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Best veel. Er zijn ook maar weinig spelers waar ik zoveel coins voor over zou hebben, maar ik ben Belgiëfapper en Hazard fanboy dus het is een must have voor mij![]()
![]()
Beste nieuws 2014 tot nu toe. Wat een debiel is dat.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Freire het volgende:
Kan niet wachten tot na het WK, geen Waterreus meer bij studio voetbal![]()
Echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef Freire het volgende:
Kan niet wachten tot na het WK, geen Waterreus meer bij studio voetbalWaarom niet meer?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:14:56PRIMEURTJE - Ronald Waterreus heeft de #NOS laten weten vanaf volgend seizoen geen tafelgast meer te willen zijn bij #StudioVoetbal 1/3 reageer retweet
is al een paar dagen bekend, maar zat me net weer aan hem te ergerentwitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:16:55Waterreus wil zijn golfhandicap verder omlaag zien te krijgen, marathons gaan lopen en zijn horizon verder verbreden. #studiosport #PSV reageer retweet
![]()
![]()
Dat is idd onmogelijk om te doen als je een uur per week aan tafel moet zitten bij SV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iddquote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Dat is idd onmogelijk om te doen als je een uur per week aan tafel moet zitten bij SV
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Care, goede zaak dat hij vertrekt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Dat is idd onmogelijk om te doen als je een uur per week aan tafel moet zitten bij SVSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat sowieso.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Team heeft een gebrek aan Paulinhoquote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh zo maar eens een potje mee spelen
Standaard 433 had ik nog nooit geprobeerd, speelt tot nu toe prima. 4411 ook.![]()
En aan LM/RMsquote:Op zondag 9 februari 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Team heeft een gebrek aan Paulinho![]()
![]()
Wel mooi, nu ben je echt blij als je gewoon een nuttige speler in je pack hebtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja idd. Maar ik had al wat spelers opgespaard daarom heb ik al wel wat aardige Brazilianen. Sowieso beginnen mijn teams al aardig vorm te krijgenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel mooi, nu ben je echt blij als je gewoon een nuttige speler in je pack hebt
@Litmanen yess alleen (nog) niet gold![]()
Met mijn packluck zou dat oneindig lang durenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ik had al wat spelers opgespaard daarom heb ik al wel wat aardige Brazilianen. Sowieso beginnen mijn teams al aardig vorm te krijgen
@Litmanen yess alleen (nog) niet gold![]()
![]()
Dacht nog even gauw een filmpje te kijken voor het slapen, zag ik dat Wolf of Wall Street erop stond. Ik downlooijen, helemaal klaarzittend. Duurt dat ding 3 uur.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kreeg een aanbod van iemand die een wager match tegen me wilde spelen, mijn TOTY Iniesta/Silva/Ramos tegen zijn 2.5 miljoen.
Ik zei nee #lafaard #dsl![]()
![]()
Leuke scammertjes zijn dat altijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef DutchSL het volgende:
Kreeg een aanbod van iemand die een wager match tegen me wilde spelen, mijn TOTY Iniesta/Silva/Ramos tegen zijn 2.5 miljoen.
Ik zei nee #lafaard #dslAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn toch nog maar screeners.. maar die 3 uur is zeker de moeitequote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dacht nog even gauw een filmpje te kijken voor het slapen, zag ik dat Wolf of Wall Street erop stond. Ik downlooijen, helemaal klaarzittend. Duurt dat ding 3 uur.![]()
![]()
Wolf of Wallstreet was best prima qua kwaliteitquote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Zijn toch nog maar screeners.. maar die 3 uur is zeker de moeite
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand online samenvattinkje van Grunn - Hveen? De gast van wie ik eweka leech zit pr0n te downloaden ofzo![]()
![]()
http://www.dailymotion.co(...)ort#from=embediframequote:Op maandag 10 februari 2014 01:02 schreef Zhano het volgende:
Iemand online samenvattinkje van Grunn - Hveen? De gast van wie ik eweka leech zit pr0n te downloaden ofzo
Hier zie je de goals tenminste![]()
![]()
Fox sitequote:Op maandag 10 februari 2014 01:02 schreef Zhano het volgende:
Iemand online samenvattinkje van Grunn - Hveen? De gast van wie ik eweka leech zit pr0n te downloaden ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah ok, tegenwoordig zijn ze idd wel beter te doen. Maar ik kijk op een (grote) tv en irriteer me dan snel aan mindere kwaliteit..quote:Op maakwaliteitebruari 2014 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wolf of Wallstreet was best prima qua kwaliteit![]()
Ik ook hoor, maar dit was wel een uitzondering. Had altijd iets van 36 inch non-HD, maar sinds ik een 41 inch HD scherm heb erger ik me ook al snel. Bijvoorbeeld aan de niet-HD kanalen van FOX. Voor dat geld mogen ze wel zsm meer kanalen regelen en alles HD maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:17 schreef m25 het volgende:
[..]
Ah ok, tegenwoordig zijn ze idd wel beter te doen. Maar ik kijk op een (grote) tv en irriteer me dan snel aan mindere kwaliteit..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net het toernooi gewonnen, krijg je een gold gift pack, 4 kaartjes waarvan 1 speler. Zit er een Hunter kaartje in, dan is het gelijk wel een leuk pakje![]()
Hunter kaart gaat vandaag de dag voor 9k...![]()
![]()
En spelers met hunter kaart zijn vaak niet eens veel duurder. Staat niet in verhouding in ieder geval. Formatiekaarten kon je vaak makkelijk doorrekenen op de spelersprijzen.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Net het toernooi gewonnen, krijg je een gold gift pack, 4 kaartjes waarvan 1 speler. Zit er een Hunter kaartje in, dan is het gelijk wel een leuk pakje![]()
Hunter kaart gaat vandaag de dag voor 9k...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat scheelt maar een paar duizend coins vaak.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En spelers met hunter kaart zijn vaak niet eens veel duurder. Staat niet in verhouding in ieder geval. Formatiekaarten kon je vaak makkelijk doorrekenen op de spelersprijzen.
Als ik nu nog al mijn chemistry kaartjes had dan waren ze 2-3 miljoen waard....
Ik hoor mensen hier best vaak over single matches, wat is daar precies het voordeel van? Speelde net een heerlijk potje, stond binnen 6 minuten achter met 0-2. We gingen de rust in met 4-2 en toen ging hij weg... En nou...![]()
![]()
Weinig voordeel. Ik doe het alleen als ik met silver team wil spelen en niemand in de cup kan vinden om tegen te spelen. Maar met al die bronze bank nerds kom ik uiteindelijk nog 90% vd tijd tegen dezelfde BPL paceteams als in cups/seasons.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat scheelt maar een paar duizend coins vaak.
Als ik nu nog al mijn chemistry kaartjes had dan waren ze 2-3 miljoen waard....
Ik hoor mensen hier best vaak over single matches, wat is daar precies het voordeel van? Speelde net een heerlijk potje, stond binnen 6 minuten achter met 0-2. We gingen de rust in met 4-2 en toen ging hij weg... En nou...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is maar 1 oplossing voor: zelf ook een bronzen bankquote:Op maandag 10 februari 2014 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weinig voordeel. Ik doe het alleen als ik met silver team wil spelen en niemand in de cup kan vinden om tegen te spelen. Maar met al die bronze bank nerds kom ik uiteindelijk nog 90% vd tijd tegen dezelfde BPL paceteams als in cups/seasons.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dit helaas. Ik speel graag met gold-silver mixteams, en aangezien seasons pure zweet is speel ik dan single matches. Maar ook daar kom je steeds meer ghommo's tegenquote:Op maandag 10 februari 2014 06:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is maar 1 oplossing voor: zelf ook een bronzen bank![]()
![]()
Het Orakel VDM krijgt nog gelijk dit seizoenHelaas kan ik zijn post niet meer terugvinden, maar van Finnbo zijn 21 goals dit seizoen zijn er 8 pingels
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 09:49 schreef Zhano het volgende:
Het Orakel VDM krijgt nog gelijk dit seizoenHelaas kan ik zijn post niet meer terugvinden, maar van Finnbo zijn 21 goals dit seizoen zijn er 8 pingels
Deze?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver, ik zocht op "Finnbo"quote:Ook op penalty btw, maar niet gevonden. Die search is sowieso een kijkje waard haha
http://fok.nl/sherlock/?by=vandermar&about=penalty¬intopic=0
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, ik zocht op "Finnbo"Ook op penalty btw, maar niet gevonden. Die search is sowieso een kijkje waard haha
http://fok.nl/sherlock/?by=vandermar&about=penalty¬intopic=0
![]()
Wat een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja zeker weten, en als dat eindelijk zover is dan wordt het nóg duurder...quote:Op maandag 10 februari 2014 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dit was wel een uitzondering. Had altijd iets van 36 inch non-HD, maar sinds ik een 41 inch HD scherm heb erger ik me ook al snel. Bijvoorbeeld aan de niet-HD kanalen van FOX. Voor dat geld mogen ze wel zsm meer kanalen regelen en alles HD maken.![]()
Mooie kutkwaliteit dat UG. Zonder weer een discussie te willen starten, raakt Otigba die gast uberhaupt?![]()
![]()
Kijk of ie hierbij staat: http://wefut.com/en/transfersquote:Weet niet of ie 100% compleet is btw. Volgens mij kun je het in de webapp niet meer zien.
![]()
nicequote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk of ie hierbij staat: http://wefut.com/en/transfersWeet niet of ie 100% compleet is btw. Volgens mij kun je het in de webapp niet meer zien.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik klik op de suggestions bij de RCM, en de speler die ik kies wordt op LCM gezetReeeeemiiiiiii!?!?!
![]()
#rijketattaquote:Op maandag 10 februari 2014 11:06 schreef Fuszy het volgende:
Het zit ook nooit mee in die packs
[ afbeelding ]![]()
Nu wil ook een pack openen.. maar ik durf niet.
Dit ja. Er is bijna niemand die even een leuk potje wil spelen.. en altijd die LB+Y vanaf de aftrap.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja dit helaas. Ik speel graag met gold-silver mixteams, en aangezien seasons pure zweet is speel ik dan single matches. Maar ook daar kom je steeds meer ghommo's tegen![]()
Rot op.quote:
Ik ga gewoon defensive spelen als mensen niet normaal kunnen doen en dan win ik ook nog vaker.![]()
op 1 of andere manier lijkt dat bij mij juist tegen me te werken..quote:Op maandag 10 februari 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot op.
Ik ga gewoon defensive spelen als mensen niet normaal kunnen doen en dan win ik ook nog vaker.
wanneer ik ultra defensief instel, komen juist de verdedigers mee in aanvallen..
en wanneer ik aanvallend speel zijn ze niet te bekennen...![]()
Waar ik afgelopen week nog ongeslagen kampioen werd in divisie 1,
zo heb ik nu een serie neergezet van niet 1 maal winst in 1(
)
![]()
Je hapt altijd zo leuk.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op Skype gaat het de hele dag zo door en ik ben het zat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pff, wie moet ik op RW nemen in 4-3-3(5) Bundesliga.
Blaszikowszki (of hoe de neuk je dat schijft), Farfan, Müller of Shaqiri? Het liefst een type Pedro. Farfan valt eigenlijk af door 3* wf.![]()
zelfde probleem gehadquote:Op maandag 10 februari 2014 12:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Blaszikowszki (of hoe de neuk je dat schijft), Farfan, Müller of Shaqiri? Het liefst een type Pedro. Farfan valt eigenlijk af door 3* wf., ik heb nu muller en Sam
als je veel voorzetten geeft, zou ik muller doen..
maar ik denk dat je eens Sidney Sam moet proberen.. speelt een beetje als robben..
en heeft echt een lekker schot met links als je met hem naar binnen trekt..![]()
kutHaha dat worden nog wat maanden extra voor jou.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh de Bitcoin koers
[ afbeelding ]
gr gr ted de rus![]()
Jep of ik verkoop mijn hele opstelling met winst door. gr grquote:Op maandag 10 februari 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
kut
[..]
Haha dat worden nog wat maanden extra voor jou.
gr gr ted de rusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daling komt door storing lees ik nuquote:Op maandag 10 februari 2014 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep of ik verkoop mijn hele opstelling met winst door. gr grDaarnaast Russen die het verboden hebben
![]()
Ik hoorde net dat er misschien een aantal bitcoins op niet normale manier zijn gecracked.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daling komt door storing lees ik nuDaarnaast Russen die het verboden hebben
Boh.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.nu.nl/tech/369(...)lek-in-software.html
Lek
Makquote:Op maandag 10 februari 2014 12:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Blaszikowszki (of hoe de neuk je dat schijft), Farfan, Müller of Shaqiri? Het liefst een type Pedro. Farfan valt eigenlijk af door 3* wf.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
Gister duplicate Elyounoussi nu dit:
[ afbeelding ]
Balen man. Kuthomo![]()
![]()
Wel een transfer: Cabral.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
Gister duplicate Elyounoussi nu dit:
[ afbeelding ]![]()
Echt vervelend als je coins overhoud van je packs jaquote:Op maandag 10 februari 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
pack only gaat niet over coins sukkeltje
Had net Asenjo en nu Bizarri, twee 74 rated GKs
Ik ben tenminste blij met mn fitness![]()
![]()
Nee johquote:Op maandag 10 februari 2014 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. http://wefut.com/en/player/7657
Ik kijk wel. Denk Shaqiri vanwege workrates. Müller ook wel een goede optie maar die loopt te ver terug denk ik.![]()
Ik vind Mak beter dan Shaqiri ondanks zijn 69 overall. Andere gold RWs heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee joh
Ik kijk wel. Denk Shaqiri vanwege workrates. Müller ook wel een goede optie maar die loopt te ver terug denk ik.![]()
Anders probeer ik ze gewoon allemaal nog eens. Shaqiri speelde beter dan Blasz bij mij. Muller en Farfan nog niet gehad. Muller past op zich wel in de speelstijl, meeste doelpunten komen van de vleugels in 4-3-3(5). Dus spelers als Sanchez en Muller zijn goed bruikbaar omdat ze ook een halve spits zijn.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Anders probeer ik ze gewoon allemaal nog eens. Shaqiri speelde beter dan Blasz bij mij. Muller en Farfan nog niet gehad. Muller past op zich wel in de speelstijl, meeste doelpunten komen van de vleugels in 4-3-3(5). Dus spelers als Sanchez en Muller zijn goed bruikbaar omdat ze ook een halve spits zijn.cares!
![]()
Maar met hun workrates ook halve rechtsbacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik speel het al lang, vind het ook het fijnste systeem dit jaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gratis tips vrind. Mensen moeten 4-3-3(5) nog ontdekken. Speelt geweldig!![]()
Wat voor spits zetten jullie dan op de CF positie?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel het al lang, vind het ook het fijnste systeem dit jaar.![]()
Inderdaad, die CF verdeelt het spel gewoon. Altijd wel een optie. Beetje kaatsen met de vleugels, diepte zoeken, aansluitende CM's... niks mis mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel het al lang, vind het ook het fijnste systeem dit jaar.![]()
Ik heb twee teams gehad in het systeem, de eerste met Ibra en de tweede met IF Benzema.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat voor spits zetten jullie dan op de CF positie?
Wat ik fijn vind is dat de opkomende CM's en naar binnen trekkende wingers allemaal veel in scoringskans komen en natuurlijk de CF zelf.![]()
Types als Jovetic als ze SP zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook Muniain veel gebruikt die CAM is. Rossi, Di Natale etc. In ieder geval geen echte afmakers, maar wat creatievere spelers met een pass en wat meer bewegelijkheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat voor spits zetten jullie dan op de CF positie?![]()
Inderdaad, die CM's moeten wel box to box zijn, types als Pirlo heb je weinig aan. Maar iemand als Modric is weer heel bruikbaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb twee teams gehad in het systeem, de eerste met Ibra en de tweede met IF Benzema.
Wat ik fijn vind is dat de opkomende CM's en naar binnen trekkende wingers allemaal veel in scoringskans komen en natuurlijk de CF zelf.![]()
Deze formatie in clubsquote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gratis tips vrind. Mensen moeten 4-3-3(5) nog ontdekken. Speelt geweldig!
Zelfde markt asl PS3quote:Op maandag 10 februari 2014 14:19 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er geen woekerprijzen op de PS4 zijn?![]()
poging nr 8.quote:
Lindje wilt het wel organiseren volgens mij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoiets hoorde ik ook al jaquote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
poging nr 8.
Lindje wilt het wel organiseren volgens mij.
Vorig jaar was goed geregeld, doe mij er nog zo een!Fuszy
Qua eisen heb ik geen wensen, maar ik hoop wel op wat originaliteit (Flanken moeten rijmen op elkaar/Keeper met dezelfde haarkleur als je spits)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_man_ter_wereld.html
Rijst![]()
Dat Russische publiek gaat telkens tekeer maar dan is de uitslag er en zijn ze echt direct stil
[ Bericht 21% gewijzigd door ThadCastle op 10-02-2014 14:51:44 ]![]()
Iemand een leuk teampje in 4-3-3 false 9?Heb er zo'n 100k voor over.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wil iets met Ilicic en Kampl IF, maar heb alle goede Serie A middenvelders al gebruiktquote:Op maandag 10 februari 2014 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuk teampje in 4-3-3 false 9?Heb er zo'n 100k voor over.
![]()
![]()
hoe werkt dit schaatsen? moeten ze 1 van de 4 keer? of 2 en dat beste resultaat telt ofzo?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
2 en het gemiddelde telt.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
hoe werkt dit schaatsen? moeten ze 1 van de 4 keer? of 2 en dat beste resultaat telt ofzo?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 en het gemiddelde telt.ah thx, welke is het?quote:
Speelde ik net tegen familie van Toefjes? Ik moest tegen een 4-3-2-1 team met El Shaa-Ibarbo-Biabiany (met hawk) voorin.![]()
quote:
The 500 meter race is skated twice, with both races taking place on the same day. The final result is based on the total time taken over the two races.![]()
Iemand een leuk 4-3-3(5) squad met Lavezzi? Ben nu toch ook wel benieuwd.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef Vijf_voor het volgende:
The 500 meter race is skated twice, with both races taking place on the same day. The final result is based on the total time taken over the two races.thx. site waar dat over meer dingen staat of heb je het gewoon los opgezocht? aangezien er vast nog een hoo pdingen komen waar ik niks vanaf weet
Ik had dit (voor de kerst):quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een leuk 4-3-3(5) squad met Lavezzi? Ben nu toch ook wel benieuwd.
Lavezzi-Ibra-Payet
IF Moutinho-Gonalons-Matuidi
Eliseu-Pepe-Silva-Mariano
Diego Lopez
Kan ook met Cavani voor de goedkoop, maar die kwam totaal niet uit de verf bij mij.![]()
Waarom geen kerstboomformatie dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had dit (voor de kerst):
Lavezzi-Ibra-Payet
Diego Lopez
Kan ook met Cavani voor de goedkoop, maar die kwam totaal niet uit de verf bij mij.![]()
![]()
Cavani lijkt me niet chill op CF. Denk dat ik Lavezzi dan maar voor een ander team bewaar. nog tips voor een ander leuk 4-3-3 (5) team?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had dit (voor de kerst):
Lavezzi-Ibra-Payet
Diego Lopez
Kan ook met Cavani voor de goedkoop, maar die kwam totaal niet uit de verf bij mij.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Waarom tik ik "Lerra" in als op Fer zoek.
Budget?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:30 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Cavani lijkt me niet chill op CF. Denk dat ik Lavezzi dan maar voor een ander team bewaar. nog tips voor een ander leuk 4-3-3 (5) team?![]()
Dan zijn Lavezzi teams bijna onmogelijk, hij is al 35k op de ps3/4quote:
Even kijken of ik een ander leuk team kan bedenken![]()
Ik wel. Ik word minder vrolijk van mensen die hier buiten lawaai maken waardoor ik de TV heel hard aan moet zetten om iets te kunnen horen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
Worden jullie ook vrolijk van Annette?![]()
Lavezzi heb ik al!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan zijn Lavezzi teams bijna onmogelijk, hij is al 35k op de ps3/4
Even kijken of ik een ander leuk team kan bedenkenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Grapje zeker?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Vidal hier maar 6 chem hebben??![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Vidal hier maar 6 chem hebben??
E: Juan Jesus op CB zorgt wel voor iedereen 9 chem trouwens
Moest lachen en dan Gomez met 60 passing op CFquote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Vidal hier maar 6 chem hebben??
E: Juan Jesus op CB zorgt wel voor iedereen 9 chem trouwens![]()
![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:58 schreef Freire het volgende:
Dacht dat 4 weak links wel zouden voldoen![]()
![]()
Ik zou hunter of catalyst kaartjes op die spelers gooien. En El Shaaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Speelde ik net tegen familie van Toefjes? Ik moest tegen een 4-3-2-1 team met El Shaa-Ibarbo-Biabiany (met hawk) voorin.Gewoon IF Cuadrado op LF.
![]()
56.82. Doe ik m niet naquote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Godver Groothuis, lekker vertrouwen tanken voor de 1 en 1,5![]()
![]()
Zelfs met EPOquote:Op maandag 10 februari 2014 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zou elke 3 slagen op mijn bek gaan/ in de boarding haha![]()
Rafael Marques laagste bin 6.5Kallemaal ingekocht voor 300 coins.
Welke Rafael Marques (z?) ??quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rafael Marques laagste bin 6.5Kallemaal ingekocht voor 300 coins.
Er zijn er vier en ik zie ze alle vier voor veel goedkoper?![]()
Ik zie nu dat 3k de goedkoopste is. ( Klote webappquote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke Rafael Marques (z?) ??
Er zijn er vier en ik zie ze alle vier voor veel goedkoper?)
Vooral pricefixers en handelaars die ze van elkaar kopen omdat ze denken dat hij nog duurder wordt lijkt me, want wie wilt hier nou mee spelenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie nu dat 3k de goedkoopste is. ( Klote webapp)
[ afbeelding ]ook Brasilver skillventjes niet met 2*.
Heb je al iets verkocht voor dikke winst?![]()
Daarom zei ik ook dat ik dacht dat het familie was.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou hunter of catalyst kaartjes op die spelers gooien. En El ShaaGewoon IF Cuadrado op LF.
Wel 2-1 gewonnen maar het was echt een irritante tegenstander.![]()
Is wel een baasje hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vooral pricefixers en handelaars die ze van elkaar kopen omdat ze denken dat hij nog duurder wordt lijkt me, want wie wilt hier nou mee spelenook Brasilver skillventjes niet met 2*.
maar je hebt gelijk voor de meeste mensen niet echt boeiend.
#jbgsquote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik dacht dat het familie was.
Wel 2-1 gewonnen maar het was echt een irritante tegenstander.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Heb je al zo'n Marques verkocht voor dikke winst?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is wel een baasje hoormaar je hebt gelijk voor de meeste mensen niet echt boeiend.
![]()
O al een paarquote:Op maandag 10 februari 2014 16:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je al zo'n Marques verkocht voor dikke winst?3 voor 3k en 2 voor 2.8k. (niet echt dik maar wel hoog percentage.
)
en nu:![]()
Nee, ik durf niet naar buiten.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want ik heb wel gewonnen. En moet jij niet weer achter Toefjes aanlopen?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik vraag toch ook niet aan elke autist of die familie van jou is?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik dacht dat het familie was.
Wel 2-1 gewonnen maar het was echt een irritante tegenstander.![]()
quote:
Nee want dat is niet zo. En het was maar een grapje. Maar je bent gewoon een oude pace abuser.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet aan elke autist of die familie van jou is?![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dus toch...Kan je ook spelen tegen mensen met een PS3?
Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan maar deze vraag![]()
![]()
nopequote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dus toch...Kan je ook spelen tegen mensen met een PS3?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Dat klopt. En?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want dat is niet zo. En het was maar een grapje. Maar je bent gewoon een oude pace abuser.![]()
Sturridge en Eto'o maken je nog niet gelijk een pace abuser. Dat ben je pas als je dan ook nog eens Walkut en Young gebruikt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Maar als je Gerrard en Diaby op CDM heb staan, dan valt het wel mee. Kun je ook IF Ox neerzetten. (heb er coins genoeg voor. even over nadenken)quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Revontulet het volgende:
Sturridge en Eto'o maken je nog niet gelijk een pace abuser. Dat ben je pas als je dan ook nog eens Walkut en Young gebruikt.![]()
Ik zeg doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als je Gerrard en Diaby op CDM heb staan, dan valt het wel mee. Kun je ook IF Ox neerzetten. (heb er coins genoeg voor. even over nadenken)![]()
Obvious troll...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan maar deze vraag![]()
laOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
poOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: