SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bagger weer. Siem ook weer top. En die invalbeurt van Duarte ook heel goed. Een keer had hij bijna een pass naar een teamgenoot
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ajax nog geluk gehad dat ze niet met 2-1 hebben verloren. gewonnen punt voor ajax vandaag zeg ik maar zo![]()
Vergeet Vermeer niet, deed weer een prima Vermeertje halverwege de tweede helft.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bagger weer. Siem ook weer top. En die invalbeurt van Duarte ook heel goed. Een keer had hij bijna een pass naar een teamgenootSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
en weer een Veltmannetjequote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vergeet Vermeer niet, deed weer een prima Vermeertje halverwege de tweede helft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
1e keer tegen CR7
bij de start pauze -> Ronaldo in de spits
na 5 minuten, 2 kopballen, 2-0 achter
Heb maar ragequitje gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
1e keer tegen CR7
Heb maar ragequitje gedaan
Ach, doe je wel vaker dus niks aan het handje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
jijquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
1e keer tegen CR7
Heb maar ragequitje gedaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef DeWesp het volgende:
Verzoekje aan EA: maak die fuckingtyfuswebapp nou eens een keer!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zou er volgend jaar in de eredivisie gaan gebeuren. Dan staat de hekkensluiter waarschijnlijk maar 6 punten achter op de lijstaanvoerder na de winterstop...
Echt een bizar seizoen dit, maar dat zeggen we volgens mij elk jaar wel.![]()
Uit verveling maar weer twee nieuwe teams gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grenada Ilori kon ik niet vinden in de squadbuilder..
Verder is jese wel duur geworden100k was hij. Hoop ook dat transfer Jeffren snel uitkomt want sisi is echt matig.
![]()
Raar. Staat er nu in, thanks.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef rolls-reus het volgende:
Grenada Ilori kon ik niet vinden in de squadbuilder..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tegenstander maakt niet uit, gewoon zin in 3 punten
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SMLENO weer een Rafael Marques voor 300 coins.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahahahaha man u
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serero speelde ook niet zijn beste wedstrijd.. Bojan was ook matig. Schone was vrijwel onzichtbaar. Van Rhijn speelde wel 1 van zijn betere wedstrijden. Hij had zelfs een paar voorzetten die aankwamen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bagger weer. Siem ook weer top. En die invalbeurt van Duarte ook heel goed. Een keer had hij bijna een pass naar een teamgenoot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: