abonnement Unibet Coolblue
pi_400841
Ik verwacht dat Ed, Koos en Robin worden genomineerd.

Ed vliegt er dan vanzelfsprekend met een grote meerderheid aan stemmen uit.

pi_400845
Ik denk Ed natuurlijk omdat ie nieuw is.
Kim omdat ze naar huis wil.
En Koos omdat ze verder niet weten wie anders.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 14:37:05 #28
862 Arcee
Look closer
pi_400856
quote:
Op 18 oktober 2000 14:24 schreef Fannetje het volgende:
Ed vliegt er dan vanzelfsprekend met een grote meerderheid aan stemmen uit.
Idd, want Nederland zal wel weer zo stom zijn om de meest boeiende persoon weg te stemmen.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 14:39:01 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_400860
1. Ed 't laatst
2. Koos passief
3. Kim wil weg
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_401031
Ik wil hier een opmerking van Tinkerbell aanhalen uit een ander topic. Koos zou iemand anders dan Ed moeten nomineren om zelf meer kans te maken de dans te ontspringen. Dit geldt natuurlijk voor alle bewoners die tot nu toe genomineerd zijn en dus kans maken wederom genomineerd te worden. Ed gaat toch wel bovenaan eindigen met minimaal 10 pnt.
eh Beau.....ben je daar nog?
pi_401159
Volgens http://www.big-brother.nl zal Hieke in ieder geval niet Koos nomineren. Ik verwacht dat Koos deze keer ook niet bij de laatste 3 zal zitten... wel denk ik dat de volgende er bij zitten:

1. Ed
2. Robin
3. Georgie

TopoMan

  woensdag 18 oktober 2000 @ 16:51:48 #32
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_401416
Maar wie nomineren Hieke en Annet dan wel? Volgens Annet stemmen zij op dezelfde, als Annet, altijd in voor een misverstand, Hieke tenminste goed begrepen heeft. Zou het dan Ferdie zijn (en Ed natuurlijk)?
pi_401426
Hieke had het over een man die de hele tijd liep te delegeren, maar zelf nix deed...Robin????? Of Georgie?????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 18 oktober 2000 @ 16:58:42 #34
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_401442
Maar dan kloppen haar hints niet. Het zou iemand zijn die verder niet genomineerd wordt, terwijl Georgie vorige keer al genomineerd werd en het wel te verwachten is dat Robin al door G&F genomineerd wordt. Daarom denk ik eerder aan Ferdi. Of misschien Kim om haar naar huis te helpen.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 23:30:24 #35
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_402172
quote:
Op 18 oktober 2000 16:54 schreef fashionably_late het volgende:
Hieke had het over een man die de hele tijd liep te delegeren, maar zelf nix deed...Robin????? Of Georgie?????
Zou ze daar niet eerder Ed mee bedoelen? Omdat hij haar op dwingende toon vroeg om zijn dekbed uit te slaan, omdat hij niet tegen stof kon. Daar ergerde ze zich ook al over.

Ik denk trouwens dat Robin, Ed en Desiree genomineerd worden.

Zou het niet leuker worden als het publiek de drie bewoners zou nomineren, en dat de bewoners daar 1 persoon wegstemmen?

[Dit bericht is gewijzigd door apps op 18-10-2000 23:55]

Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
pi_402258
Op de streams wordt duidelijk dat Ed iig Fewdi in z'n zak heeft, misschien Georgie ook wel. Hieke zat in de previeuw van morgen bij VOO een naam op haar been te schrijven van iemand waarvan ze verwachtte dat niemand die zou nomineren....wie zou dat dan zijn???
Als je het mij vraagt krijgen we morgen een verrassende nominatieronde....LLLékker!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_403257
weet iemand al hoe de bewoners gestemd hebben? Bij de vorige nominatie had geloof ik iemand via de telefoon gehoord wie op wie had gestemd!
pi_403405
Ik kan vanavond niets zien, dus hoopte ik hier de uitslag te kunnen zien
maar goedd, volgens mij heeft die Ed Georgie en Robin en Kim in zn zak. Ik ben als de dood dat hij niet genomineerd wordt. We hebben genoeg spanning met Robin, Georgie en Ferdi in dat huis, en dezeurée om je lekker aan te ergeren, Annet voor het sentiment, Kim voor het ach....gevoel en Hieke en Bianca voor het oog
Koos heeft toch ook wat met zn kwetsbaar maar toch mannen gedrag.
Ed moet weg. Vanmiddag zei hij tegen D: wat leuk dat je bij ons slaapt
bij ONS????
Hij slaapt bij hun!!!
Pfffff
Mijn haat dingetje...
Dankzij mr Zap heb ik behoorlijk zicht op het doen en laten van de bewoners, dus het heeft niets te maken met hoe de tv hem laat zien....

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 19-10-2000 17:52]

  donderdag 19 oktober 2000 @ 19:40:53 #39
1464 ART
FOK!member
pi_403515
Volgens mij krijgt Edje toch zeker stemmen van Hieke, Bianca, Desiree, Robin, Annet en Koos. Twee punten per persoon. Dus die wordt zeker genomineerd.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_403534
Ik kom inmiddels op 6 genomineerden uit:

Ed, Robin, Ferdi, Kim, Koos en Hieke

  donderdag 19 oktober 2000 @ 19:59:00 #41
6471 Bundy
according to moi
pi_403559
Ed, Robin (de 2 die ik zeker weet) Kim en Georgie
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
  donderdag 19 oktober 2000 @ 20:13:25 #42
6516 BonBon
geen Belgische
pi_403589
Als het aan mij ligt mogen de volgende personen worden genomineerd:
1. Ferdi
2. Desiree
3. Koos
Maar aangezien ik het niet voor het zeggen heb, zal het wel zoiets worden als:
1. Ed
2. Robin/Koos
3. Kim/Georgie
Ik ben in ieder heeel erg benieuwd...
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_403628
volgens de big brother site heeft ferdi hetzelfde gestemd als de vorige keer dus heeft hij niet op robin gestemd. Ik denk ook niet dat desiree dit keer op robin heeft gestemd (zijn weer "maatjes").

Ik denk dat van de vrouwen uberhaupt niemand op robin heeft gestemd..behalve bianca mischien en van de mannen stemmen Koos (zeker want hij hoopt dat robin wint) Ferdi (zeker, zie hierboven) niet op robin, ook verwacht ik niet dat ed op robin stemt dus wordt robin niet genomineert

ik verwacht dat genomineerd worden: Ed,Koos,Ferdi,Georgie

  donderdag 19 oktober 2000 @ 20:37:28 #44
2294 Stuivertje
mijn kunstje: nasaal stuiveren
pi_403633
ik geloof dat koos de dans gaat ontspringen! Zowel ferdi als sjorsjie als onze nieuwe ed (waarvan ik denk dat ie alles aan elkaar liegt, volgens mij heeft ie geen vrouw, geen kinderen en is ie diep in zijn hart bezig met een plan hoe hij de vrouwen het hof kan maken) maken goede kans om eruit te vliegen.
Koos hoeft er niet uit, omdat ie zo'n andere kijk heeft op dingen... nee, koos mag blijven.

8)

OOIEVAAR!! *in slecht frans*
pi_403639
ed moet er dus niet uit!, hij voegt nl wel degelijk iets toe. De kleurloze bewoners moeten er uit:
Dus daarvoor komen in aanmerking:
1. Koos (en met stip)
2. Dezeuré (altijd chagrijnig)
3. Fejjjjdie ( irritante puber-snotneus)
4. Georgie ( geen manieren, lomp, zit achter kleine meisjes aan)
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
  Moderator donderdag 19 oktober 2000 @ 20:51:41 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_403655
quote:
Op 19 oktober 2000 20:34 schreef bonnie het volgende:
volgens de big brother site heeft ferdi hetzelfde gestemd als de vorige keer <..>
De vorige keer heeft Ferdi op 1)Miranda en 2)Annet gestemd. Waarschijnlijk wordt dan ook bedoeld dat Ferdi hetzelfde heeft gestemd in de zin van op 1)de nieuweling, en op 2)Annet.

Zou me toch een beetje verbazen, als Ferdi 2 punten geeft aan Ed.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_403723
Nou euhmm denk niet dat het heel verrasend is dat ik denk aan de volgende top 3:

1 Ed retteketet (echt een onwiese LOSER)
2 Koos (is namelijk simpelweg een oude zak net zoals Ed trouwens)
3 Dezeuree (echt altijd blaten over onzin)

Maar het kan ook best zijn dat Ferdi wordt genomineerd maar ik hoop het niet wat hij is best wel tof......(niet heel tof)

  donderdag 19 oktober 2000 @ 21:34:43 #48
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_403735
Koen, Richard en Mariska

oeps: verkeerde forum

pi_403741
Koen had eigenlijk in heb bb huis moeten zitten!! Desiree zou dat niet hebben overleefd
pi_403747
Volgens mij heeft Ferdi op Mister zap gezegd een paar dagen geleden, dus voor ze die nachtelijke roddel gesprekken hadden, dat hij op Ed stemt. maar je weet het nooit.
Hieke stemt NIET op Koos en hoe sommige er bij komen dat Annet op Bianca stemt? daar kan ik met mijn pet niet bij.
Ze had gisteren Bianca niet genoemd bij de vraag in interview wie haar vriendin was. (hieke) en begon daar helemaal over te janken zo schuldig voelde ze zich daar over. Dus die stemt NIET op Bianca.
OOk stemt Dezeuree"R NIET op Robin maar ik heb een donker bruin vermoeden dat dit KOos word (erg schijnheilig dus) want ze deed mee samen met Ferdi om Koos onder uit tehalen. (natuurlijk toen K. er niet bij was)
Conclusie?
2 punten 1 punt
Dezeur Ed Koos
Koos Ed Georgie
Georgie Ed Robin
Robin Ed Ferdi
Ferdi Ed? Annet
Ed Hieke Dezeuree of Kim?
Kim Ed robin
Bianca Ed Koos
Hieke Ed Ferdi
Annet Ed Ferdi
Ed 18 punten
ferdi 03
Robin 02
Koos 02 dus 4 nominaties waar bij Dees er jammer genoeg (nog ) niet bij zit. komt wel als er maar geen nieuwe meer bij komen.

Twijfel ook over Ferdi (of hij wel op Ed stemt) ben bang dat ze dit allemaal zullen doen. lekker makkelijk. bah iik hoop dat hij (en anderen) op Dezeuree stemmen omdat hij zich steeds meer aan haar ergert. Hoezee voor Ferdi

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')