Daar ben ik dus meestal wel een minibeetje bang voorquote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt aan de mentale staat. Sommige zijn op hun 16e nog echt kindjes
Laatst viel ik in slaap en toen begon ik uit het niets te brabbelen hoe ik onze bruiloft voor me zag.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een dansje doen als ik ga trouwen, zo'n verassings dansje
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laatst viel ik in slaap en toen begon ik uit het niets te brabbelen hoe ik onze bruiloft voor me zag.Gelukkig weet meneer niet meer wat ik allemaal heb gezegd.
Ik wilde het gewoon graag even aan hem kwijt
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een vriend van me had het in zijn tas gestopt toen die vader apeshit alles ging opruimen enzo. Voor het geval dat. Stiekem een held. Weet niet wat hij allemaal heeft, maarja
[..]
Okay okay
[..]
Ja dat is ook weer zo
Ik moet nu nog 5 maanden met 19-26, daarna zijn we allebei twintigersquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is jonger dan ik. Bijna weer 20 - 22
Staat toch al wat beterquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet nu nog 5 maanden met 19-26, daarna zijn we allebei twintigers
Krek wanneer datenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is jonger dan ik. Bijna weer 20 - 22
Ja liefje, ik hoop deze week mn scriptie af te krijgen dus daarnaquote:
Dat is vrouw eigen toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?
Nope, die vriend heeft dat voorkomenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha.
Dus je weet nu wel vrijwel zeker dat die vader de schuldige is?
Ik zou verhaal gaan halen en je whisky opeisen
Maar is dat alle whisky die kwijt was dan? Die je nu terug hebt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, die vriend heeft dat voorkomen
Ja, ik zie mannen het niet zo snel doenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen toch?
Ik denk ook na over zulke dingen
Of als ik ergens langs een willekeurig mooi plekje loop 'ohh hier zou je mooie trouwfoto's kunnen maken'
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?
Zaterdagavond ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja liefje, ik hoop deze week mn scriptie af te krijgen dus daarna
Doe maar als we gedronken hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
JaIk weet al precies hoe ik het wil, ik kan het je zelfs nu zo vertellen
jupquote:
Oh, standaard!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso.. ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik ben ook zo'n vrouw die vraagt ".. waarom vind je dat dan?" "noem eens 10 eigenschappen van mij" "wat dacht je toen je me zag?". Zulke vragen en dan gewoon iedere maand een aantal.. vaak gewoon dezlefde vragen en dus ook hetzelfde antwoord
.
Weet ik niet. Er zal ook best wat op zijn hoor, geloof ik graagquote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is dat alle whisky die kwijt was dan? Die je nu terug hebt?
Neen, dan ben ik in brabant.. Die week erop zou misschien wel kunnen.. Dan ben ik wel hier iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |