abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6180604
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 12. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 8 oktober 2002.

pi_6180658
Ik moest mijn pc weer eens herstarten. Nu zijn de streams gestopt. Deze opmerking wil ik nog even vermelden.

0.01 Laurens : In het heetst van de strijd ben ik een eigenwijze fries.

woensdag 9 oktober 2002 @ 00:26:41 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_6180846

Laurens: Het maakt mij echt niet uit dat eten, echt niet.
Judith: Het is niet goed om steeds naar het eten aan de andere kant te kijken. Dat is niet goed.
Daniela: Je zou eens moeten weten wat een vreetzak ik ben.
Judith: Ja maar jij bent gewoon 'visueler' ingesteld.
Laurens: Je moet het gewoon omdraaien en je voorstellen dat je misschien 14 dagen hier zit. Daar moet je je op instellen.
Judith: Je kunt wel eens een off-day hebben, maar als wij met zijn zevenen over eten gaan praten dat wordt het hier heel gesellig, echt niet!
(Hierna praten ze nog 5 minuten over chocola, tosti's met brie etc. De gesprekken lijken de laatste twee dagen alleen nog maar over eten te gaan.)

Laurens: je moet je ook niet inhouden. Als je goed oplet en luistert naar sommige dingen die worden gezegd in de bungalow en hoe ze langslopen, ik ga geen namen noemen, maar dat vind ik dus echt niet kunnen. (Aan de andere kant roept iemand weltrusten, ze zwaaien allemaal lief lachend terug.)
Judith: Ja, het is helemaal niet erg hier hoor.

Judith: Ik vind dat er meer leuke momenten moeten komen. We zijn uit 15000 mensen gekozen en we zeuren alleen maar dat we naar huis willen.

Laurens: ik wil nog even iets zeggen, anders vergeet ik het. Met die circel voor Claus, doen we dat voor de TV of omdat we zo veel om Claus gaven. Dat deden we voor Nancy ook niet.
Judith: Ja, en dat Geesje zei dat we man-vrouw moesten gaan staan.
Laurens: Nee, dat lijkt mij niets. Ik geloof niet dat mensen normaal zo zijn. Dat is niet echt. Het is een leuk idee, maar ik ga niet man-vrouw....

Stem: Wil Judith naar de dagboekkamer komen?

Laurens: Ik vind het gemaakt en ik denk er sterk over om er niet aan mee te doen.
Daniela: Nee, ik ook niet, als het besloten is wel, maar niet op deze manier.

Inmiddels is Judith weer terug en in de slaapkamer. Ze heeft gehoord dat het niet de bedoeling is dat 'hun' in onze discussie meedoen. Ze moeten zich niet op laten naaien.
Judith: Ik vind het ook raar en ik vind het niet realistisch. Ik werk er wel aan om iets minder fel te worden. Ik ging als een lachebekje het huis in maar nu.... Het is er nu allemaal uit.
Dennis: Kom je nu hier of...
Judith: Ik zit gezellig met Daan, we gaan het morgen lekker gezellig maken.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:44:55 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181109
Judith weer terug naar de dagboekkamer.
Er is een doos met batterijen kwijt. Deze saga loopt al een minuut of 10.

Bram is er 100% van overtuigd dat hij de doos met batterijen in de DBK heeft gezet en BB zegt dat het niet zo is.

Judith wordt weer naar de DBK geroepen en bij terugkomst zegt ze dat ze er nog over horen.
Bram: Ze hebben die batterijen nodig omdat zo ons er vannacht allemaal uit gaan schoppen.

Dennis probeert Judith over te halen om te gaan slapen maar ze is niet moe.
Normaal heb je ook vergaderingen, maar als dat niet hebt gaat het escaleren.

(Dennis heeft zijn zender niet om.)

Inmiddels zijn Judith en Dennis bij Ting gaan zitten die op de gang is gaan slapen.

Judith: Negen van de tien keer is het gezellig aan deze kant. Om daar nu zo op te focussen. Maar door het hek was niet nodig.
Ting: Maar het gesprek was wel nodig.
(Dennis gaat naar bed. Ting roept hem terug voor een knuffel. Ze moet nog twee keer roepen voor hij komt.)

woensdag 9 oktober 2002 @ 00:49:54 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181184
Judith beeindigd de avond alleen met Quincy.

(Beste regie, zou het misschien mogelijk zijn om het juiste geluid bij de juiste stream te doen? )

woensdag 9 oktober 2002 @ 00:58:54 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181322
(Na een uur heb ik pas geluid uit de woonkamer van de bungalow.)
Mustapha en Arthur bespreken nog even de toelating.

Arthur herinnert zich nog dat Mustapha te laat was.
Mustapha: Ja, ik kom altijd te laat. Na een uur had ik al ruzie met een meisje, zo'n Anita. Die zei "wat hebben we nou aan een IQ-test, het gaat toch om EQ?"

Arthur: Jongens, ik ga mijn bed in, misschien krijgen we morgen wel een battle en daar moeten we wel klaar voor zijn. (Nog 4 uurtjes slaap. )

woensdag 9 oktober 2002 @ 01:00:49 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181347
wrong topic
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:04:43 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181408
Judith blijkt geen kussen te hebben, ze krijgt door zowel Laurens als Daniela een kussen aangeboden.
Judith: Nee, nee, dat hoeft echt niet, nee, nee, echt niet, nee dank je, nee echt niet, okay. (Ze neemt het kussen van Laurens.)

woensdag 9 oktober 2002 @ 01:49:39 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181866
Margriet hoestte.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 02:00:09 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181943
De bewoners slapen.... Hier en daar hoor je een kreun of een zucht. Het ziet er zo vredelievend uit... maar schijn bedriegt.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:18:31 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6182890
POstzegel:

Ik zie Arhur rond lopen.
Dus hij is in ieder geval niet mee. Verder geen bewoner te zien.

eurobilltracker.com
pi_6183302
Martijn zie ik ook lopen.

[Dit bericht is gewijzigd door MadGreek op 09-10-2002 10:01]

pi_6183628
En Jeanette ligt nog in bed. Arthur gaat haar wakker maken.
pi_6185640
12.38 Beeldband 1 stond op een lege bunker, waar Martijn nu en dan wat van de tafel pakte. In de verte gemompel. Beeldband 3 geeft hetzelfde beeld en geluid

12.40 Martijn brengt nu dingen naar de kooi.

12.42 Jeanette zingt: Big-Brother bedankt. Jeanette wil ergens een glaasje melk bij. Martijn had een muisje gezien die hem aandoenlijk aanzag. Jeanette heeft het er nog over dat BB iets? niet had hoeven doen.

12.44 Ik hoor nu, dat Martijn die achter is gebleven allemaal lekker eten heeft gekregen. Hij moet dit binnen een kwartiertje opeten. Martijn hoorde gescharrel in de DBK en dacht dat moet wel voor mij zijn, toen hij keek zag hij croissantjes en pistoletjes enz. liggen.

12.46 Jeanette en Arthur zijn naar de DBK geroepen. Ik hoor Martijn eten. Die nu tegen een terugkomende Jeanette zegt dat het lekker smaakt.

pi_6185833
12.48 Jeanette: Toen ik naar de DBK werd geroepen dacht ik al, dit is niet goed.

12.49 Jeanette vertelt dat in het begin dat ze hier zaten er een man van een tijdschrift kwam, deze had eye-liner en meer make-up op had. Ze vond dit zo raar allemaal. Deze man mocht hun allemaal vragen stellen.

12.52 Jeanette is onder de douche gegaan (Waarom menen mensen dan altijd dat ze moeten zingen )

12.53 Arthur vindt het een mooi brood wat Martijn heeft gemaakt. Volgens hem heeft hij het record wat betreft grootte.

12.54 Martijn naar de DBK.

12.54 In de DBK een stem: Martijn je ziet een sleutel liggen, dat is de sleutel van het hek, je mag Quincy aanlijnen en haar een kwartier op het speelveld uitlaten. Je krijgt bericht wanneer het kwartier voorbij is. Quincy moet aangelijnd blijven. Hardstikke mooi vindt Martijn dit en roept meteen de hond. Hij gaat meteen.

12.56 Jeanette vindt het heel gaaf dat hij mag rennen. Dat meen je niet, gilt ze.

12.57 Arthur ligt in het zonnetje. Waar Jeanette bij komt en hem vertelt dat ze tranen met tuiten huilde dat zij er niet uit mocht. Arthur reageert er niet op.

woensdag 9 oktober 2002 @ 13:02:41 #16
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6185868
Martijn mag een kwartiertje de vlooienbaal uitlaten op het battlefield en rent vervolgens rondjes met Q erachteraan

In de tuin van de bungalow verteld Jeanette tegen Arthur over de confrontaties die er geweest zijn

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_6186000
13.00 Jeanette vertelt dat 17 dagen het langste is geweest dat ze van huis mocht. Waarheen vraagt Arthur. Naar Blanes zegt ze. (Had zij ook niet een verhaal over 3 weken alleen op de heide?)

13.01 Haar broertje blijft ook het liefste thuis. Het zusje van Arthur is 2 jaar geleden getrouwd, nadat ze elkaar 12 jaar kenden. Zijn ouders hadden een sigarenzaak, maar zijn vorig jaar uit elkaar gegaan.

13.03 Ze bekijken Jeanette haar allergiebultjes. Arthur vraagt of het minder is geworden sinds ze de hond hebben. Volgens Jeanette is dat niet zo. Jeanette vertelt een verhaal over een kat in de reclame, die zoek was op het strand van Scheveningen. Dit kostte 25.000,- dollar per dag volgens haar.

13.05 Er zijn veel mensen onderweg want Jeanette hoort allemaal auto's op de snelweg. Jeanette nu over Martijn, dat deze al 13 dagen in arm zit. Zij zou dit niet volhouden.

13.06 Als Jeanette uit het huis komt gaat ze eerst winkelen, winkelen, winkelen. Dat is haar grootste hobby. Ook hoopte ze straks dat ze donderdagavond naar het cafe mocht. Op de verwonderde vraag van Arthur herstelt ze dit naar vrijdagavond.

13.08 Ook dat de styliste komt. Hoe weet jij dat vraagt Arthur. Dit staat allemaal in het rooie boekje is haar antwoord. Arthur vindt dat Jeanette eerder naar een kapper moet omdat haar een gezicht tekent. Hij praat nu binnensmonds. Wat zeg je vraagt Jeanette. Dit was een murmelmomentje zegt Arthur.

pi_6186248
13.12 Zal ik die nagel er ff vanaf halen vraagt Arthur. Nou nee dat doet hardstikke zeer.

13.13 Nou ik zou het hardstikke tof vinden dat wanneer ik het huis uit ben Endemol mij een baan aan zou bieden zegt Jeanette, een programma presenteren ofzo, en anders gaat ze wel weer kleren verkopen. Ze bespreken nu wie terug in zijn/haar baan terug kan. Arthur gaat plassen en Yorin vergeet het geluid uit te draaien (bah).

13.15 Jeanette moet nog douchen. (Dus was het Arthur die daar straks onder stond, maar de streams zijn zwaar bagger en ik doe alles op het geluid). Jeanette roept zichzelf tot de orde dat ze van haar nagels af moet blijven.

13.17 Martijn enthousiast hoe heerlijk hij heeft gerend, er waren een cameraman, geluidsman bij. Zo'n kabelsjouwer, zegt Jeanette lachend. Ze hebben mooie close-ups van hem gemaakt. Quincy heeft niet gepiest.

13.18 Jeanette tegen zichzelf: Wat een kop vandaag Jeanette. En ze blijft zingen (help), maar vertelt Martijn dat er voor hem geen zangcarierre inzit.

pi_6186572
13.21 Ipv onder de douche te gaan is Jeanette op bed gaan liggen. Het beeld was op haar achterste gericht, terwijl zij met de benen in de lucht oefeningen maakte. (Als dit in beeld komt dan zijn hier zeer 'fraaie' shots van te maken )
Ze weet nog niet wat ze aan zal trekken en komt dan tot de ontdekking dat al haar spijkerbroeken smerig zijn. Eerst die maar wassen.

13.25 Jeanette naar de DBK.

13.29 Na veel gebuffer heb ik weer contact met de streams, waar ik naar de lege bedden bij het zwembad kijk terwijl het geluid denk ik uit rijk bijhoort. Want ik hoor Jeanette zeggen: Wat een koppie.

13.31 Arthur ligt op de bank bij het zwembad. Tegen Martijn zegt hij dat zand een goeie ondergrond is om te rennen voor dit type hond.

13.33 Arthur praat tegen de hond. Met een soort keelstem: Bijtuh he, lekkuh he, pak bal, kieluh kieluh, bravuh hond. En hij heeft weer een murmelmoment, dus niet te verstaan.

pi_6186773
13.42 Vanaf het vorige verslag tot nu is er nog niks gebeurd. Martijn nu ook op een matras buiten, Arthur die tegen Quincy praat en Jeanette is nergens te bekennen. (En ik maar hopen dat ca deze tijd de anderen weer terug zouden komen).

13.44 Ik meld me weer wanneer er weer wat gebeurd.

pi_6187324
13.48 Arthur heeft met een soort hengel het ballettje van Quincy boven het zwembad gehangen. Martijn moet lachen, en zegt: Denk erom dat Q niet het water inspringt. Martijn op het antwoord van Arthur dat het 10 voor 2 is, Ow dan zijn ze al 8 uren weg, dan zullen ze zo wel terugkomen.

13.51 Arthur jut nu Q een beetje op om de bal te pakken.

13.53 Q drentelt om het zwembad terwijl Arthur, met hengel en bal, haar uitscheldt voor bange poepert.

13.58 Arthur nog steeds aan het vissen, nu en dan Q uitschelden voor bange poepert. Verder niks gebeurd.

14.00 Jeanette heeft gedoucht, drentelt in de woonkamer en moet weer zonodig even zingen. Ze praat in zichzelf dat ze ergens geen zin in heeft.

14.03 Nog geen verandering.

14.05 Jeantte rokend bij de bar, in zichzelfsprekend. Wat ik versta is: Meemakend, absoluut.

14.06 Jeanette: Gaan we weer, Nationale Jeanettedag.

14.07 Ondanks dat ik nog een 20 minuten heb, is het mij te saai. Veel sterkte voor de volgende streamer

pi_6188474
Ik zie nu op de postzegel dat de bewoners terug zijn.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:09:03 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6188806
De bewoners zijn weer terug.
"Ik ga vanavond in ieder geval buiten", zegt Judith op heel zeurderige toon.
De rest van de bewoners loopt druk door elkaar heen. Ik hoor nog niemand iets zeggen over het programma.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:19:21 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6189114
Er wordt nog altijd niets gezegd over de zwakste schakel. Ik heb het vermoeden dat de bewoners opdracht hebben er niets over te zeggen. Net wilde iemand wel iets zeggen, maar er was meteen iemand die haar de mond snoerde (een andere bewoner).

In de bungalow zitten ze te eten. De bunkerbewoners liggen buiten wat te genoeten van de zon. Er gebeurt niet al te veel dus!

woensdag 9 oktober 2002 @ 15:29:40 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6189377
Stefan is in de keuken bezig... en je raadt nooit wie van de dames daar ook net is. JUIST!!!
En in de tuin is Arthur bezig met Quincy. Hij heeft iets aan een touw gebonden en Quincy probeert het steeds te pakken.
De bunker bewoners hangen nog steeds buiten in de ligstoelen. Iedereen is bij elkaar, alleen Mustapha zit weer helemaal afgezonderd op de bank het regelboek weer door te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')