Nou wat ik denk is dat relaties op afstand niet eenvoudig zijn.quote:
Ik vind dit vrij duidelijk eigenlijk. Vanwaar je twijfel? Als je meer om hem geeft dan je stiekem wilt toegeven is dit je kans.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:44 schreef HipMensje het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, het gesprek eindigde zo:
......
Ik: "What do you want to hear from me?"
Hij: "You still love me like you use to and we can work something out"
{pauze van 20 minuten}
Ik: "Keep it cool, Paul. I don't want to stick to something now."
"And it's not the last time I visited South Africa, see you there one day again."
Hoe komt mijn antwoord over op jullie?
Ik heb een erg onbestemd gevoel over het gesprek. Het kwam voor mij allemaal best wel uit de lucht vallen. Ik voel dat deze jongen mij zeer nauw aan het hart staat, maar denk dat het niet degene is die mij het meest gelukkig kan maken in mijn leven. Het lijkt alsof we continu elkaars hart breken. Als ik hem mis, voel ik afstandelijkheid van zijn kant en als ik er overheen kom, zoekt hij weer toenadering. Zo lijkt het de hele tijd te gaan, ook van mijn kant.
Ik was eerst niet van plan met Valentijn iets te laten horen, maar omdat ik over dit gesprek niet het gevoel heb dat het een waardige afsluiting is, denk ik erover om dit te sturen:
"Happy Valentine. Whatever the future brings for us, I just hope that our friendship can stand forever."
Wat denken jullie ervan?
Dank voor jullie tijd/ aandacht.
Ik vraag me af wat voor boodschap ik met het schuingedrukte heb afgegeven. Het was wel de bedoeling om duidelijk te laten weten dat ik geen toekomst voor ons zie. Geen hoop geven dus, maar tegelijkertijd hem er niet mee kwetsen en het ook niet als afscheid laten klinken. Hoe heb jij het opgevat? Ik kan er zelf niet meer helder naar kijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij duidelijk eigenlijk. Vanwaar je twijfel? Als je meer om hem geeft dan je stiekem wilt toegeven is dit je kans.
Wil je dat niet, dan zou ik je valentijnsbericht ook achterwege laten, heeft geen zin. Het schuingedrukte lijkt me voldoende helder.
Dan hebben we allemaal denk ik niet je verhaal begrepen, gezien de reacties.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef HipMensje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor boodschap ik met het schuingedrukte heb afgegeven. Het was wel de bedoeling om duidelijk te laten weten dat ik geen toekomst voor ons zie. Geen hoop geven dus, maar tegelijkertijd hem er niet mee kwetsen en het ook niet als afscheid laten klinken. Hoe heb jij het opgevat? Ik kan er zelf niet meer helder naar kijken.
Zo komt het ook over. Alleen denk ik dus een twijfel bij je te bespeuren, omdat je ergens toch nog een kiertje open laat staan. En dat snap ik niet zo goed, bon soit.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef HipMensje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor boodschap ik met het schuingedrukte heb afgegeven. Het was wel de bedoeling om duidelijk te laten weten dat ik geen toekomst voor ons zie. Geen hoop geven dus, maar tegelijkertijd hem er niet mee kwetsen en het ook niet als afscheid laten klinken. Hoe heb jij het opgevat? Ik kan er zelf niet meer helder naar kijken.
Dat kan niet. Je kan niet iemand afwijzen en hem dan niet willen kwetsen. Je helpt hem het meest, en jezelf ook, door gewoon duidelijk te zijn. Je wilt het niet, punt. Je ziet geen relatie met hem voor je, punt. Als die vriendschap je zo waardig is kan je hem dat laten weten, maar denk niet dat dat veel stand zal houden. En als je gevoelens zo wankel zijn, lijkt het me ook niet heel verstandig nog veel contact te hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef HipMensje het volgende:
[..]
Wanneer waren die dagen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:06 schreef Hallmark het volgende:
Jeeeeeeezus wat een tiener drama. Mag ik dat zeggen?
Wat is er gebeurd met de dagen waarin volwassenen elkaar leuk vonden, en recht door zee waren?
Mja goede vraag. Teenage drama is van alle tijden. Maar god oh god, wat een gedoe. Zij heeft geen goed gevoel over hoe het gesprek afgerond werd, hij zoekt closure, ze trekken elkaar aan, missen elkaar, blah die blah die blah. Ik mis nog een Facebook status update "Voel me kut. Vraag maar niet waarom."quote:
Als je hem het gevoel wil geven dat hij nog een kans maakt moet je zulke dingen vooral sturen. Als je, zoals je zegt, klaar met hem bent en jezelf niet meer wil kwetsen met onduidelijkheid dat ben je verkeerd bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 14:44 schreef HipMensje het volgende:
"And it's not the last time I visited South Africa, see you there one day again."
...
"Happy Valentine. Whatever the future brings for us, I just hope that our friendship can stand forever."
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten... Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn vrouw. (ook eerst een lange afstandsrelatie, zij mexico, ik nederland). We hebben doorgezet en zijn nu al twee jaar gelukkig getrouwd en we hebben een dochtertjequote:Op zondag 9 februari 2014 15:17 schreef Mishu het volgende:
Er is blijkbaar echte liefde als het jullie beiden zo veel doet, dus waarom niet er voor gaan?
Waarom niet deze connectie benoemen als een bijzondere vriendschap?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:59 schreef HipMensje het volgende:
Maar ik vind het moeilijk dat ik geen vorm kan vinden voor de connectie die ik met hem voel.
Denken dat alles liefde is als het je wat doetquote:Op zondag 9 februari 2014 15:17 schreef Mishu het volgende:
Er is blijkbaar echte liefde als het jullie beiden zo veel doet, dus waarom niet er voor gaan?
Voor mij is het vaak een teken dat ik gevoelens voor iemand heb.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Denken dat alles liefde is als het je wat doet
Als je seks met iemand hebt en je vind het lekker en wil meer (dus dan doet het wat met je) dan denk je dat je verliefd bent?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Voor mij is het vaak een teken dat ik gevoelens voor iemand heb.
Oude topics schoppenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Denken dat alles liefde is als het je wat doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |