Ik zou leren eigen keuzes te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:17 schreef avicci het volgende:
http://score.nl/chasin-officer-cargo-crimson-7111108020-crn.html
Welke kleur zullen jullie doen Oranje of bruin?
twijfel twijfel twijfel
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
Oranje is wel handig als je autopech hebt. Hoef je geen apart hesje aan langs de weg.
draag je hem ook in de zomer?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb die oranje, in het echt is het iets minder fel dan op de site. En ja hij is heel dik, komt geen wind doorheen.
Dezelfde "smaak" bedoel je. Goede smaak heb je niet. En Sapstengel is een hippie.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:32 schreef avicci het volgende:
[..]
draag je hem ook in de zomer?
of is het echt winterjas!
eindelijk iemand met een goede smaak haha
kreukel jas?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef Hsgbomber het volgende:
Waarom zou je in zo'n kreukeljas willen lopen?
Nee heb hem voor de winter gekocht, in de zomer ga je kapot in zon jas. Hij is echt heel dik en warm.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:32 schreef avicci het volgende:
[..]
draag je hem ook in de zomer?
of is het echt winterjas!
eindelijk iemand met een goede smaak haha
150 betaald voor zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee heb hem voor de winter gekocht, in de zomer ga je kapot in zon jas. Hij is echt heel dik en warm.
En ik ben geen hippie
Ja klopt. Zou hem wel even passen in de winkel. Had zelf een XL nodig anders zit hij best strak.quote:
oke. zal er even om denken!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt. Zou hem wel even passen in de winkel. Had zelf een XL nodig anders zit hij best strak.
Het boeit onsquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef avicci het volgende:
Heb hem in huis! super nice jasje!! heel mooi afgewerkt allemaal
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Geen van beide, afgrijselijk merk,afgrijselijk model,afgrijselijke kleuren die je niet kan combineren
Gelukkig letten ze niet op je grammaticale fouten.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:41 schreef avicci het volgende:
[..]
leer er nou maar van. kleren met stijl is dit. vinden de vrouwtjes mooi
Die mbo vrouwtjes van hem hebben dat toch niet door.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gelukkig letten ze niet op je grammaticale fouten.
tuurlijk letten ze daar niet op. alleen op mijn mooie chasin jasjequote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gelukkig letten ze niet op je grammaticale fouten.
Ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:46 schreef avicci het volgende:
[..]
tuurlijk letten ze daar niet op. alleen op mijn mooie chasin jasje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |