quote:Yep, ok ik hoorde het.
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:14 schreef Cybart het volgende:
Venicede jan douwe kroeske band
"BRAND bij BvD vanavond."
Ik kijk nooit naar dat programma. Pure zonde van de zendtijd.
Af en toe wel eens interessante gasten, maar ik kan gewoon die dronkelap van een Jan (waag het niet om uit te praten) Mulder gewoon niet langer dan 2 seconden velen.
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:33 schreef dmace het volgende:
LOL!
Ik dacht dat er stond:"BRAND bij BvD vanavond."
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:16 schreef Bluezz het volgende:[..]
Yep, ok ik hoorde het.
de JDK band, hoezo?
Zijn ze NL ?
bandnaam is Venice
in NL gepromoot door JDK met anme in 2 metersessies. erg mooie muziek maar het publiek bij concerten schijnt erg EO te zijn. (No offnse to anyone...)
ze komen uit Venice (beach) california
quote:Tnxx.
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:53 schreef ForrestX het volgende:
bandnaam is Venice
in NL gepromoot door JDK met anme in 2 metersessies. erg mooie muziek maar het publiek bij concerten schijnt erg EO te zijn. (No offnse to anyone...)
quote:er is een heeeeele mooie 2 metersessies uitvoering van "rivers never run" ik weet alleen niet of die op cd staat
Op woensdag 9 oktober 2002 00:06 schreef Bluezz het volgende:[..]
Tnxx.
Ben al via Kazaa wat aan het beluisteren, beetje EO ja en het najagen van Simon and G. en wat andere softgedoe.
Nee, toch maar nie
quote:EO staat toch voor Erg Opgewonden? Ik weet niet waarom dat 'EO gevoel'
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:53 schreef ForrestX het volgende:[..]
bandnaam is Venice
Marjolein (Venice Rules!)
check: www.venicecentral.com
Ze spelen de komende weken nog een paar keer in NL
Nieuwe CD: Welcome To The Rest Of Your Life
En nee, ik ben geen EO-er
En ik heb de TV Krant
quote:Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze minder dan de eagles. Live klinkt het gewoon erg goed, alleen waren ze dit jaar op de verkeerde dag op bospop (ze stonden tussen bands als in extremo, moonspell, my dying bride, therapy? en bush).
Op donderdag 10 oktober 2002 15:31 schreef Antikal het volgende:
Venice vind ik erg goed. Die vergelijking met de Eagles heb ik vaker gehoord. En terecht, maar dat zie ik niet als een slecht 'ding'
Ik heb ze een jaar of 2 geleden de Pinkpop maandag zien openen (hoofdpodium) en was meteen verkocht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |