ik dus bij anderen ook niet naar mijn weten. Lijkt allemaal te kloppen. Alleen hij zou daar dan een uitzondering op zijn :Squote:
Ook jouw vriend kan liegen, al is het een leugentje om bestwil omdat jij blijkbaar nogal een drama maakt dat hij niet direct reageert. Hij is niet verplicht om gelijk op je te reageren. Het is irritant als mensen direct antwoord verwachten en gaan zeuren als ze hebben gezien dat je online bent geweest, maar niet hebt gereageerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:30 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Hij word boos dat ik hem niet geloof/ vertrouw, ben dus geneigd hem wel te geloven want hij is er niet de persoon naar die liegt, maar vind dit wel vage shizzle.
Dat denk ik dus zelf ook, maar hij word dan echt verontwaardigd als ik dat zeg en zegt dat zijn whatsapp echt raar doet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ook jouw vriend kan liegen, al is het een leugentje om bestwil omdat jij blijkbaar nogal een drama maakt dat hij niet direct reageert. Hij is niet verplicht om gelijk op je te reageren. Het is irritant als mensen direct antwoord verwachten en gaan zeuren als ze hebben gezien dat je online bent geweest, maar niet hebt gereageerd.
Ik heb dit probleem overigens nog nooit gehoord.
bellen kost weer geld en appen als ik alleen maar een korte vraag heb of leuke opmerking lijkt me dan snellerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Mano_ het volgende:
Misschien een gek idee, maar is bellen een optie?
hmm ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
De waarde die men hecht aan die tijdstippen
Maar goed, ik ken wel dat er staat "laatst gezien om 19.36" terwijl ik om 20.02 nog een berichtje heb ontvangen. In die zin kloppen de tijdstippen niet altijd. Maar boeiend.
dat met die vinkjes weet ik ja. En volgens mij heb ik ook wel eens gehad dat ik een berichtje van iemand heb ontvangen terwijl diegene dan uren geleden als laatst online stond..(not sure) maar andersom dus niet, dat iemand beweerd niet online te zijn geweest maar whatsapp dat wel aangeeft..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef Targaryen het volgende:
Mensen checken op hun whatsapptijden. Ja, hij negeert je.
Dubbele vinkjes betekent in een 1 op 1 gesprek enkel dat het bericht is aangekomen.
nee, daarvoor heb je een abonnement waar je toch maandelijks voor betaaldquote:
nah, bellen is sneller, zeker als hij je negeertquote:en appen als ik alleen maar een korte vraag heb of leuke opmerking lijkt me dan sneller
hij negeert je echt compleetquote:hij neemt bovendien z'n telefoon niet vaak op.
Want je denkt dat-ie met andere meisjes ligt te krikken en daarom geen tijd heeft om direct op elke scheet van jou te reageren?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:25 schreef bulbjes het volgende:
Mijn vriend beweert dat als ik zie staan welk tijdstip hij online was op Whatsapp, bijv. 'laatst online: 19.36', dat dit vaak niet klopt bij hem. Dat hij soms zelfs een hele dag nog niet op Whatsapp is geweest of überhaupt geen verbinding had (hij heeft alleen WiFi) terwijl whatsapp dat dus wel aangeeft.
Vandaag heb ik bijv. een aantal keer zien staan wanneer hij zgn. voor t laatst online zou zijn geweest. Ik dacht dan soms 'Ah, hij is net 3 min geleden online geweest, laat ik hem even appen met mijn vraag' maar vervolgens antwoord ie dan niet. Zie dan wel soms/ vaak dat het tijdstip even later veranderd is naar de tijd net nadat ik mijn berichtje had gestuurd. Ook verschijnen er dan soms/vaak dubbele vinkjes.
Daardoor krijg ik dus de indruk dat hij me bewust negeert, want hij lijkt wel op Whatsapp te zijn geweest en mijn bericht ook te hebben gelezen.
Hij beweerd dus dat dat niet zo was, dat hij de hele dag nog niet op Whatsapp is geweest. Ik geloof daar geen fuck van, want bij mezelf en bij anderen lijken de tijdstippen wel te kloppen. Waarom zou hij daar een uitzondering op zijn en whatsapp random tijdstippen laten zien bij hem terwijl hij soms niet eens internet heeft? (De tijdstippen waarop hij zgn online is, zijn bij hem ook realstische tijdstippen trouwens)
Vroeg me af of zijn verhaal kan kloppen, dat whatsapp dus af en toe spooktijdstippen weergeeft en waardoor dit dan kan komen? Iemand ooit meegemaakt?
Voordat we straks ruzie hebben om niks
Dat ben je totaal niet, anders zou je hier deze vraag niet stellen. Je vertrouwt hem duidelijk niet, houdt hem blijkbaar constant in de gaten (je houdt bij hoe vaak hij online is?? Serieus???).quote:
Ja, maar das dus het omgekeerde. Hier hebben meer mensen last van. Maar andersom, dat er staat dat iemand om 15.30 online is geweest, terwijl hij in werkelijkheid al 2 dagen NIET online is geweest, heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Crocodi1e het volgende:
Heb ik ook wel eens. Zit ik om 16:00 met iemand te appen en dan staat er 'Laatst gezien om 07:30' bijvoorbeeld.
Dus zou jouw vriend de waarheid vertellen of niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:01 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Maar andersom, dat er staat dat iemand om 15.30 online is geweest, terwijl hij in werkelijkheid al 2 dagen NIET online is geweest, heb ik nog niet meegemaakt.
[..]quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef manifold het volgende:
opmerking"... of denk je dat z'n whatsapp probleem ook de reden is dat hij soms niet opneemt?
En eerlijk gezegd als ik je verhaal zo lees neem ik het hem ook niet erg kwalijk, want je komt echt over als een behoorlijke psychopaat...
Dat vraag ik me dus af. Vroeg me af of meer mensen dit kennen. Wil hem ook niet beschuldigen van iets als het niet klopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dus zou jouw vriend de waarheid vertellen of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |