Ik ga met enige regelmaat naar een privéhuis. Gewoon omdat het kan en ik dat leuk vind. Er zijn een paar adressen waar ik min of meer vaste klant ben, op een bepaald adres kom ik al meer dan 5jaar.
Vandaag had ik me liggen opgeilen op een lekkere blondine in de sportschool. Dus ik ging maar eens naar mijn vaste club in België, de eigenaar heeft bijna dezelfde voornaam als ik en ik kom er al langer. Eerst een tijdje in de huiskamer gezeten, want ik moest en zou een bepaalde dame hebben. Veel goeds over gehoord en steeds misgelopen. Toen de overige dames steeds opdringeriger werden (ben tenslotte hun inkomen) naar kantoor verkast. Had de eigenaar al aangeboden immers. Daar zitten kletsen met hem, totdat het meisje kwam. Die kwam er even gezellig bij zitten, en daarna naar de kamer. Heb me krom gelachen, douchen op de gang en naakt erheen. Kwam een van de andere dames tegen, en die lachte jaloers naar mijn slurfje. Ze vond hem aan de grote kant....
Enfin, douchen en weer terug naar de kamer. Uiteindelijk neuken en eerst condoom erom. Normale condoom paste niet en ze.ging grotere halen. Die paste maar zat best strak, tijdens het neuken is die ook geknapt en heb haar onwetend vol gespoten. Dat was niet de bedoeling, ze heeft zich ook direct schoon gespoeld. Soa maak ik me geen zorgen over, ze is 7 maanden weg geweest en sinds gisteren weer terug.
Na de sex kwam ik de eigenaar tegen die vroeg of ik nog wat bleef kletsen. Is wel relaxed, vrouwen lopen in en uit en komen even kennis maken met de gast die op kantoor wordt gevraagd. Even later kwam mijn meisje weer en ging strak tegen me aan op de bank zitten. Ze kon maar niet van me afblijven. Zelfs de baas vond het apart, maar wel leuk voor mij.
Na wat tijd moest ze weg met een andere klant, maar na twintig minuten kwam ze even naar buiten, naakt, om me een kus te geven. De baas dacht dat ze het flink van me te pakken had. Het is een lekkere en lieve meid, voor zover die paar uur maatgevend kunnen zijn. Ze vroeg zelfs nog, dat als een zwangerschap mocht voortvloeien uit het gescheurde condoom, of ik het dan wilde houden of weg laten halen. Ik zou eerder verwachten dat ze het stiekem zou achterhouden tot het te laat is en dan om geld komen zeuren.
Wat moet je nou met zoiets? Ik denk dat ik best iets met haar zou willen, mooie meid die best lief en intelligent is. Ook al meteen erg bezorgd over mijn zieke moeder.
Zou een bordeelbezoek een absolute afwijzing zijn voor een relatie, of zou dat niet uitmaken?
Twijfels, twijfels.