Zo bijzonder is dat niet, bestaat al jaren. Dergelijke meters zie je bij stadsverwarming, of in flatgebouwen waar de cv en ww centraal geregeld zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef hottentot het volgende:
Warm water meter?
En ik dacht dat ik alles al wel had meegemaakt met huis installaties.
Kijk dat verklaard, ik kwam dus nooit met stadsverwarming of flats in aanrakingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet, bestaat al jaren. Dergelijke meters zie je bij stadsverwarming, of in flatgebouwen waar de cv en ww centraal geregeld zijn.
Voor zover ik weet kom het hier inderdaad niet voor. Mooi zo houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk dat verklaard, ik kwam dus nooit met stadsverwarming of flats in aanrakingZeker stadsverwarming is volgens mij een zeldzaam iets in Groningen en omstreken.
En als je mocht kiezen tussen een watermeter of een aardbevingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kom het hier inderdaad niet voor. Mooi zo houden.
Jup, ik heb het ook (blokverwarming)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet, bestaat al jaren. Dergelijke meters zie je bij stadsverwarming, of in flatgebouwen waar de cv en ww centraal geregeld zijn.
Dan maar een watermeter. Continu de schilderijen weer rechthangen bij thuiskomst is ook niet alles.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef klipper het volgende:
[..]
En als je mocht kiezen tussen een watermeter of een aardbeving
Ergens wel jammer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kom het hier inderdaad niet voor. Mooi zo houden.
ook daar zijn wel oplossingen voor te bedenken natuurlijk he!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan maar een watermeter. Continu de schilderijen weer rechthangen bij thuiskomst is ook niet alles.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ook daar zijn wel oplossingen voor te bedenken natuurlijk he!
Het zal je woning maar wezen. Gelukkig woon ik niet in Groningen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |