SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem ook niet.. vond het te duur worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierna haakte ik af..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Hendrix, Willems, Hiljemark, Park, Schaars, Ruiz, Locadia, Depay
Bank PSV: Tyton, Brenet, Zanka, Maher, Jozefzoon, Narsingh en Matavz
Dat wordt weer een heerlijke wedstrijd van dit briljante PSV.![]()
Hup PSV. Boereuh boereuh boereuh etc.
Hup.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hazard voor 1.220.000. Was weer een panicksell/undercut feest. Heb er nu al een paar voor 1.050.000 zien gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ruiz falerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van jou verkocht?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Hazard voor 1.220.000. Was weer een panicksell/undercut feest. Heb er nu al een paar voor 1.050.000 zien gaan![]()
Ariassssssssssssssss
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
woordje verkocht vergeten ja, maar idd gedumpt na die hattrick. TIF lijkt me 99,99% zeker. Nu hopen dat ik hem kan betalen voor de 1.3m die ik op de bank heb. Anders maar wat dumpen. Heb op mijn IF en SIF samen nu bijna 7 ton bruto winst gepakt terwijl ik ze pas verkocht toen de volgende IF bekend was/bijna zeker was.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reading FC News @ReadingFC__News 2h
Drenthe makes way on the bench for Danny Guthrie. Drenthe not featured since falling out with Crosby at Boro. Gone in the summer! #ReadingFC
Crosby gave him instructions to drop deep and help defend. Drenthe refused. One man band. Not played since.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Reading FC News @ReadingFC__News 2h
Drenthe makes way on the bench for Danny Guthrie. Drenthe not featured since falling out with Crosby at Boro. Gone in the summer! #ReadingFC
Crosby gave him instructions to drop deep and help defend. Drenthe refused. One man band. Not played since.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Casta en zijn fantastische balcontroleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moguls FTWquote:
Als ik dat zou doen zouden mijn knieën onderweg afbreken volgens mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhh Locadia golasooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enige die enthousiast over PSV post vanavond ben ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
PSV maakt Ajax nog meer kampioen dan het al was haha![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Ramos (Hertha). Wel een pingeltje gemist, dus hij moet nog wel een derde maken tegen Bertje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BertjeDie heeft het daar nog meer verneukt dan het al was
Leuke match wel PSV, veel op en neer en hoog tempo![]()
ena laatstequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
IF Ramos (Hertha). Wel een pingeltje gemist, dus hij moet nog wel een derde maken tegen Bertje.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
"ena laatste"quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tadic doet een keer iets goeds met rechts en hij is meteen tweebenig..ja hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi met die nietszeggende co-commentator ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Tadic doet een keer iets goeds met rechts en hij is meteen tweebenig..ja hoorSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is wel een Ossenaar, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi met die nietszeggende co-commentator ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heerlijke wedstrijd, vooral omdat ze er allebei niks van bakken achterin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de goal die je wist dat zou komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed begeleidend verdedigen van BrumaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een stumperfestijn ja, zeer vermakelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Heerlijke wedstrijd, vooral omdat ze er allebei niks van bakken achterin
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is ook de kracht van de Eredivisie normaliter. Maar dit seizoen spelen veel teams het op veilig. Zwolle was begin van het seizoen even leuk, Roda was leuk omdat ze altijd maar wat deden en gewoon alles of niets speelden, maar de rest is vaak zo saai en angstig..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt een stumperfestijn ja, zeer vermakelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha Mulder
Ben je moe? Je bent toch niet moe of wel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn alleen-pakketten teams so far:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vrees dat Ajax eraf gaat tegen Salzburgquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:41 schreef DutchSL het volgende:
SIF Alan en IF Soriano, beiden hattrick voor Salzburg..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV backs met allebei 5* wf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerst in die voorste 3x doen (achter elkaar) en dan een van die achterste tonnen, krijg je multiplierquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:55 schreef Zhano het volgende:
Hebben jullie die silveren lob pass challenge al gehaald? En zo ja, tips?
Bij de gouden lob challenge heb ik 230k ofzo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:36 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn alleen-pakketten teams so far:Choupo uit een pack?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
130 hierquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
17 met Flappybird.
[ afbeelding ]
Tevens geen problemen met Fok (geen quotes etc etc.) in Internet Explorer.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:nice.
Ik zag hier ook al iemand met 87.
17 is voor mij echt een achievement.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
durpquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja een van mijn eerste zilver packs. Won het zilver toernooi en hij zat in dat pakket
Is dat beetje een baas die Choupo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Bale kan echt niets met zijn slechte been... wel een fantastische voorzet met buitenkantje links![]()
![]()
Thxquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst in die voorste 3x doen (achter elkaar) en dan een van die achterste tonnen, krijg je multiplier
Bij de gouden lob challenge heb ik 230k ofzo![]()
![]()
Eindbaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice.
Is dat beetje een baas die Choupo?![]()
Wat Stefan zegtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice.
Is dat beetje een baas die Choupo?
Tim FUT kun je op dit moment dus niet spelen?![]()
Die disconnect bug is gefixed als het goed is. Kon gisteren wel weer normaal spelen, tot hij er ineens weer was in het laatste potje. Daarna niet meer gekeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat Stefan zegt
Tim FUT kun je op dit moment dus niet spelen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.futhead.com/14/players/7519/danny-ings/
Deze man IF, 3 kools gescoord. Weet niet of het al gepost was![]()
![]()
Wat een goal van Doke Schmidt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twente heeft het al opgegeven zo te zienAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die weten dat ze toch pas in de laatste minuut scoren dus wachten nog ffquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Twente heeft het al opgegeven zo te zien![]()
Ozz bied gewoon even op al mijn Rafael Marquesjes![]()
![]()
![]()
Ben je pack only gaan spelen krijg je duplicates
(heb al wat naar de club gestuurd anders werd hij niet zichtbaar)![]()
biedt *quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz bied gewoon even op al mijn Rafael Marquesjes![]()
![]()
2 goals.. wel is hij het hele seizoen al goed bezig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/7519/danny-ings/
Deze man IF, 3 kools gescoord. Weet niet of het al gepost was![]()
Onbegrijpelijk ja. Zeker met die schuimbekkende Rosales in de buurtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:31 schreef DutchSL het volgende:
Matavz in laten vallenstraks raakt die nog geblesseerd ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zin in morgen![]()
PSV
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://www.futhead.com/14/players/7039/mario-gaspar/
Deze vriend jast hem zo de kruising in bij Real.![]()
Tegenstander maakt niet uit, gewoon zin in 3 puntenquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Daar kijk je toch niet naar uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tegenstander maakt niet uit, gewoon zin in 3 punten
Groningen Ajax was volgens mij ook niet om aan te gluren![]()
Ik kan me amper nog een wedstrijd voor de geest halen waarin Ajax echt leuk voetbal liet zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar kijk je toch niet naar uit?
Groningen Ajax was volgens mij ook niet om aan te glurenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als supporter kijk je toch altijd uit naar de wedstrijden van je club of niet dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
1e helft speelde Ajax gewoon erg goed tegen Groningen, 2e helft was wel dramatisch jahquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zou je niet uitkijken naar een overwinning van je club wanneer alle concurrenten punten laten liggen?
Nou nee, zo interpreteer ik het nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als supporter kijk je toch altijd uit naar de wedstrijden van je club of niet dan?![]()
De Kuip is nog voller met afval dan normaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:twitter:NicoBoilesen twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:45:05Getting addicted to Flappy Bird! #173 #everybody reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
NEC
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat Abate serieus RW?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol die edit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:NicoBoilesen twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:45:05Getting addicted to Flappy Bird! #173 #everybody reageer retweet
Maar ik speel t pas net dus dat moet me ook wel lukkenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik kan zo genieten van dat inzoomen op die agressieve Feyenoord fans bij de zijlijn altijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:dongatory twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:02:33I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore. reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij scoorde daarna bijna weer, ekkol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
1 goal en een pingel lijkt me geen SIF waard hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pelle
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
2de keer op rij dat Maher op de bank zat bij PSV, kan misschien het niveau niet aan. Stapje lager, bijvoorbeeld AZ, zou misschien verstand zijn voor hem.![]()
Net of het in de Arena een lawaai is in de rust.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is lekker stil in de kuip merk ik alof bij je geliefde American Football.
Laatste tijd draaien ze inderdaad behoorlijke takkenherrie in de rust.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of het in de Arena een lawaai is in de rust.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of het in de Arena een lawaai is in de rust.of bij je geliefde American Football.
hij zit toch overduidelijk te trollen haha
![]()
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
McGravenberch erin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de spits bij de tegenstander Etoo en Sturridge. Ik zeg nog tegen mezelf: let op, bij de aftrap komt weer direct zo'n diepe bal. En ja hoor...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Knappe goal van Pietje PelleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet niet of McGinn altijd al zo duur was maar ik had er nog 1 in mijn club en die heb ik net verkocht voor 12.250.![]()
verdediging van Fey staat niet zo lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lastig man, pingels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gravenberch is zo vies dik he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF JPB?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kutje, mijn streakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Zhano het volgende:
Mag ik wel posten of is het nog jouw beurt Tim?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf, Balotelli zit te huilen op de bankAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben wel eens benieuwd, of jij in een soort studio van Fox woont. En dan met nog meer schermen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
wtf, Balotelli zit te huilen op de bank![]()
En dat terwijl hij geen 1 groene stat heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste win met mijn PO team. Een ragequitChoupo is zo achterlijk goed he
![]()
Zo zie ik Tim nou ook altijd voor me. Starend naar een wand vol tv-schermenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:31 schreef m25 het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd, of jij in een soort studio van Fox woont. En dan met nog meer schermen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:31 schreef m25 het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd, of jij in een soort studio van Fox woont. En dan met nog meer schermen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo zie ik Tim nou ook altijd voor me. Starend naar een wand vol tv-schermenHaha wel herkenbaar, heb ook twee schermen naast elkaar.. vaak nog net te weinig.quote:![]()
Hoeveel pc schermen heb je eigenlijk Tim, 3?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tv + 2 schermenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Hoeveel pc schermen heb je eigenlijk Tim, 3?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe noem je een arts met rood haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Waarom ook Haggui als je Schwaab kunt gebruiken? Tunesische link?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
Haggui is echt een waardeloze kut Tunesiër
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij doet pack only hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom ook Haggui als je Schwaab kunt gebruiken? Tunesische link?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Genoeg goede opties in de Bundesliga maar je moet er nog wel 1 in een pack krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja. In dat geval zou ik nog wat extra packs openen.![]()
Utrecht, neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef m25 het volgende:
Bet: Spurs (thuis Everton), Ajax (uit Zwolle) en Utrecht (uit RKC) 11.1 quote. Ja / Nee ?![]()
![]()
Geen idee wat nou echt de reden was, maar hij zat echt 10 minuten lang te janken daarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lex Immers bij Studio Sport
"Nou, we begonnen niet scherp, en toen kwamen we achter. Toen dacht ik, nou laat ik de boel maar op sleeptouw nemen."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
''Süleyman Öztürk @SuleyOzturk 5m
Balotelli huilde vanwege racistische geluiden vanaf de tribunes. Hartverscheurend''![]()
Eerste potje met dat team incl Pasquato en Abel Hernandez, allebei 3 goals. Wat een helden
Tegen een gouden cheese vent met een volledig bronze bank![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef m25 het volgende:
Balotelli huilde vanwege racistische geluiden vanaf de tribunes. Hartverscheurend''
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef m25 het volgende:
Balotelli huilde vanwege racistische geluiden vanaf de tribunes. Hartverscheurend''![]()
Zou hij toch onder hand aan gewend moeten zijn daar in Italië![]()
Ga nou niet zo badinerend zitten doen jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Zhano het volgende:
NAC voor Europees voetbal, ja hoor Jack
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
Jongens kijk gewoon een fatsoenlijk programma zoals MOTD'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
Jongens kijk gewoon een fatsoenlijk programma zoals MOTDquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga nou niet zo badinerend zitten doen jaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan beide hoor knulletje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
Jongens kijk gewoon een fatsoenlijk programma zoals MOTD![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Atletico met Diego in de basis en ze verliezen gelijk..weer Barca of Real kampioen zeker
![]()
![]()
Vaag ook dat ze ineens zoveel mensen rust geven..zelfs Courtois. En die vervanger pakt meteen roodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Atletico met Diego in de basis en ze verliezen gelijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Villa en Filipe Luis zijn geblesseerd en Koke is geschorst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag ook dat ze ineens zoveel mensen rust geven..zelfs Courtois. En die vervanger pakt meteen rood
Courtois weet ik niet..![]()
Neeee niet Payet als LMquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boetius, make it happen
Ik had hem gemeld in het prediction topic, schijnbaar goed genoeg om erin gezet te worden.!
Kutzooi.![]()
wtf waarom de keeper rust geven?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag ook dat ze ineens zoveel mensen rust geven..zelfs Courtois. En die vervanger pakt meteen rood
Oh ik sprak straks een Spanjool en die zei dat ze rust kregen. Niet te vertrouwen dus, dat volk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Villa en Filipe Luis zijn geblesseerd en Koke is geschorst.
Courtois weet ik niet..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ortegaquote:ging na dat WK naar Fenerbahce.
en IF Inler zou baas zijnVorig jaar veel wedstrijden gespeeld met zijn SIF.
Krul
Palace - West Brom , goals van debutanten
Thievy goeie goal
Heeft Chamakh een haar uitval ziekte? Anders een heel raar kapsel![]()
Een collega van mijn heeft ook zo'n soort kapsel en daarom lach ik hem altijd uitquote:Op zondag 9 februari 2014 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
Palace - West Brom , goals van debutanten
Thievy goeie goal
Heeft Chamakh een haar uitval ziekte? Anders een heel raar kapsel![]()
Ik heb de bal, ik druk op vierkantje op de bal weg te trappen, speler gaat random sliding maken en plots is het een penalty omdat iemand over hem struikelt![]()
![]()
twitter:WeFUT twitterde op zondag 09-02-2014 om 01:04:48We are updating our server tonight. Unfortunately, this might result in some downtime. reageer retweet
![]()
![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Revontulet op 09-02-2014 08:28:27 ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
![]()
Vlegels! Druk potverdikkeme een punt!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ola John trouwens tegengehouden in zijn auto door de fans van HSV, die kerel heeft net 2 wedstrijden het shirt gedragen.. arm kind![]()
Hehequote:Op zondag 9 februari 2014 02:20 schreef dion_v_k het volgende:
Ola John trouwens tegengehouden in zijn auto door de fans van HSV, die kerel heeft net 2 wedstrijden het shirt gedragen.. arm kind![]()
![]()
![]()
Slechts een minuut down geweest.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:18 schreef Zhano het volgende:
twitter:WeFUT twitterde op zondag 09-02-2014 om 01:04:48We are updating our server tonight. Unfortunately, this might result in some downtime. reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 02:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ozz en Trapz, die zijn al hun hele leven down.
Dat jij aan de stalen ballen van een downie wil sabbelenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
*KLUNK KLUNK*quote:Op zondag 9 februari 2014 02:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat jij aan de stalen ballen van een downie wil sabbelen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 02:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ozz en Trapz, die zijn al hun hele leven down.![]()
Meneer ik-heb-afgesproken-om-ozz-zijn-ballen-te-likken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 02:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Meneer ik-heb-afgesproken-om-ozz-zijn-ballen-te-likken.
Jij kwam er pas na een half uur achter dat het niet je staaltabletten waren...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Meneer ik-heb-afgesproken-om-ozz-zijn-ballen-te-likken.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 02:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij kwam er pas na een half uur achter dat het niet je staaltabletten waren...
Na een dag pas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Owjee, laat DS2 het maar niet horen. Hij denkt dat hij de enige is die aan mijn ballen mag likken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
OSnog goed voor m'n ritme ook
nederlander valt natuurlijk gelijk bij het 1e stuk![]()
Zuur, train je dan jaren voorquote:Op zondag 9 februari 2014 09:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff idd
dit http://nos.nl/os2014/video/608275-maas-valt-weer-geen-finale.html1,2 , 3 en *plop* op je snufferd
![]()
awquote:Op zondag 9 februari 2014 09:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff idd
dit http://nos.nl/os2014/video/608275-maas-valt-weer-geen-finale.html
Onze voetbalwedstrijd gaat trouwens als een van de weinigen gewoon door.Moet op kunstgras, vandaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb IF Vidal en IF Tevez in mijn 2e team. Dacht gisteren, ik zet ze er allebei op voor 20k boven de laagste BIN. Speel toch nauwelijks met dat team en het is zonde om er dan 2 dure spelers in te hebben. Kijk ik net is Tevez nog verkocht voor 280k, terwijl ze er ook op stonden met BINs onder de 260k...![]()
Expiring bug weer terug, bij relist all prijzen die vergeten worden bug weer terug. Zucht.
edit. en bij handmatig listen weer de ene na de andere crash![]()
![]()
Fraai, ik heb vandaag Magallon en Araujo. Verder niet veel soepsquote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een aantal silver packs geopend met weinig goeds maar nu dan eindelijk een speler die meer dan 5k waard is. [ afbeelding ]
Waarom ga jij geen pack only spelen? De doorslag kwam bij mij nadat ik een serie op YT zag van Nick28T![]()
![]()
Dat is op zich wel leuk maar ik heb al zoveel spelers in mijn club.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fraai, ik heb vandaag Magallon en Araujo. Verder niet veel soeps
Waarom ga jij geen pack only spelen?
Ik had ook al wat geluk met bronze packs, o.a. Burn en Bigirimana en een aantal squad fitnesses.![]()
![]()
![]()
Mijn overall stats, als je naar mijn stats voor aanvaller kijkt dan doe ik het een stuk beter
Stats van de laatste 5 wedstrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu op 60 games en Trapzor op 30 ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn overall stats, als je naar mijn stats voor aanvaller kijkt dan doe ik het een stuk beterOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fok doet hier een beetje raar.
Maar wij zitten aan een stuk meer wedstrijden. Jepperderpep en n0ir zitten aan meer dan 600 wedstrijden ofzo...
Clubs is wel vetter dan FUT. Kan je lekker andere mensen de schuld geven als je verliest![]()
![]()
Komt door Adblock als je die aan hebt staanquote:Op zondag 9 februari 2014 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar wij zitten aan een stuk meer wedstrijden. Jepperderpep en n0ir zitten aan meer dan 600 wedstrijden ofzo...
Clubs is wel vetter dan FUT. Kan je lekker andere mensen de schuld geven als je verliest![]()
Any is easy peasy en nog leuk ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef Zhano het volgende:
Onze vaste any en spits hebben een hekel aan FIFA14 clubsOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gister dik 5,5 uur geclubst met Trapz. Echt lachen, hiervoor deden we altijd Coop, maar clubs is gewoon veel leuker.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Clubs is wel vetter dan FUT. Kan je lekker andere mensen de schuld geven als je verliestOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:48 schreef meneerfiets het volgende:
http://nl.twitch.tv/kaasgaming232
kijk nu live naar een ULTIMATER
Doe eens oprottenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:48 schreef meneerfiets het volgende:
http://nl.twitch.tv/kaasgaming232
kijk nu live naar een ULTIMATER![]()
![]()
Ik sta bijna altijd wel spits en het is niet altijd even leuk. Ik speel de rol van Target Man en krijg de bal pas als ik vlak voor het doel sta. Daarom krijg ik soms maar een paar keer per wedstrijd de bal. Vooral als je verliest is erg saai, maar als de balletjes er gewoon in gaan dan is het wel erg leuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef Zhano het volgende:
Onze vaste any en spits hebben een hekel aan FIFA14 clubsClubs is gewoon gezellig, vooral als je een vast groepje van +-4 spelers hebt. Hebben nu 3x divisie 1 gewonnen, dan is het altijd nog wel spannend op de chat.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gister dik 5,5 uur geclubst met Trapz. Echt lachen, hiervoor deden we altijd Coop, maar clubs is gewoon veel leuker.![]()
Als wij een +- 4 spelers komen, doen Patj0n en Lindgren ook mee. Dan gaat het sowieso al een stuk minder omdat Patj0n konko slecht is.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd wel spits en het is niet altijd even leuk. Ik speel de rol van Target Man en krijg de bal pas als ik vlak voor het doel sta. Daarom krijg ik soms maar een paar keer per wedstrijd de bal. Vooral als je verliest is erg saai, maar als de balletjes er gewoon in gaan dan is het wel erg leuk.
[..]
Clubs is gewoon gezellig, vooral als je een vast groepje van +-4 spelers hebt. Hebben nu 3x divisie 1 gewonnen, dan is het altijd nog wel spannend op de chat.Die kan er echt helemaal niks van. Hij is alleen wel lachen op skype dus dat maakt 't goed
lol_ozzquote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als wij een +- 4 spelers komen, doen Patj0n en Lindgren ook mee. Dan gaat het sowieso al een stuk minder omdat Patj0n konko slecht is.Die kan er echt helemaal niks van. Hij is alleen wel lachen op skype dus dat maakt 't goed
![]()
quote:
Ja dat was weer erg spannend met Wüst. Maar wel erg knap wat ze doet, 3x op rij goud.
Zelf toch maar even Chiellini gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja dat was weer erg spannend met Wüst. Maar wel erg knap wat ze doet, 3x op rij goud.
Zelf toch maar even Chiellini gehaald.Hoe bevalt mata op Cam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij doet het wel aardig. Niet heel speciaal, had daar eigenlijk liever Rooney neergezet maar die krijg ik nooit op 9 chem aangezien Engelsen niet in het buitenland voetballen... Maar hij doet het op zich aardig. Mijn aanvallen gaan voornamelijk over rechts, als de tegenstander de bal uit de 16 kopt staat hij wel vaak op de goede plek.quote:
edit: misschien zet ik Rooney er gewoon neer op 8 chemistry...![]()
Zit te twijfelen om te sparen voor David Silva. Maar kom er net achter dat EA me heeft genaaid. Had nog een IF Adebayor op de tp staan, maar die is weg en heb geen coins gekregenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij doet het wel aardig. Niet heel speciaal, had daar eigenlijk liever Rooney neergezet maar die krijg ik nooit op 9 chem aangezien Engelsen niet in het buitenland voetballen... Maar hij doet het op zich aardig. Mijn aanvallen gaan voornamelijk over rechts, als de tegenstander de bal uit de 16 kopt staat hij wel vaak op de goede plek.
edit: misschien zet ik Rooney er gewoon neer op 8 chemistry...![]()
![]()
Kan zijn dat hij later nog terug komt. Heb dat ook wel eens gehad, was alleen wel alweer een tijd geleden.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om te sparen voor David Silva. Maar kom er net achter dat EA me heeft genaaid. Had nog een IF Adebayor op de tp staan, maar die is weg en heb geen coins gekregen![]()
Ja, heerlijk was datquote:Op zondag 9 februari 2014 15:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was toen toch ook overpowered?
Had hem volgens mij in dit team:
[ afbeelding ]
Miccoli 267 goals uit 215 wedstrijden en Hernandez dus 172 goals uit 138 wedstrijden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je grote vriend Carlos scoort er even 2, mogelijk een SIFquote:Op zondag 9 februari 2014 15:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was toen toch ook overpowered?
Had hem volgens mij in dit team:
[ afbeelding ]
Miccoli 267 goals uit 215 wedstrijden en Hernandez dus 172 goals uit 138 wedstrijden![]()
![]()
Nice!!! Ik heb afgelopen nacht zijn IF verkochtquote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je grote vriend Carlos scoort er even 2, mogelijk een SIF![]()
![]()
Idd het geld van Adebayor werd net bijgeschreven.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice!!! Ik heb afgelopen nacht zijn IF verkocht![]()
Je had je xbox nog niet uit het raam gegooid?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Idd het geld van Adebayor werd net bijgeschreven.![]()
Nee wel bijna naar India gebeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je had je xbox nog niet uit het raam gegooid?![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tegenstander maakt niet uit, gewoon zin in 3 punten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: