Er zit een sleufje in om hem er weer op te schuiven en dan nog een rond ding wat je er weer overheen draait zodat die ring niet los kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef StevenTerpstra het volgende:
Zit die knop er wel goed op? Moet hij niet eerst in
een sleufje vallen, of zit er een stelring ofzo op?
De warme werkt wel gewoon, de koude gaat niet meer dichtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
Ik zou vlug nog even douchen en de afwas doen nu het water nog warm is
Dat werkt om onduidelijke redenen ook niet. Dat ding beide kanten opgedraaid en je hoort de waterkracht wel veranderen maar het water gaat er niet af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Water afsluiten via hoofdkraan, kraan eraf halen en er stopjes opdoen (bij bouwmarkt te halen en die is open tot 6 uur). Daarna water weer aanzetten en wachten op loodgieter.
Ik bedoel de hoofdkraan in de meterkastquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat werkt om onduidelijke redenen ook niet. Dat ding beide kanten opgedraaid en je hoort de waterkracht wel veranderen maar het water gaat er niet af.
Ja, ik ook. Rode draaiknop.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel de hoofdkraan in de meterkast
Dan de andere ook afsluitenquote:
60 euro voorij kosten + uurloonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:43 schreef Paxcon het volgende:
Oh hij heeft de hoofdkraan al dicht
Net niet lang genoeg gedraaid denk ik
wat een faal
Die hoofdkraan is het probleem niet he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
60 euro voorij kosten + uurloon
en wat hebben we hier van geleerd?
Of de wartel zit los of is afgebroken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat werkt om onduidelijke redenen ook niet. Dat ding beide kanten opgedraaid en je hoort de waterkracht wel veranderen maar het water gaat er niet af.
Er was iets keramisch afgebroken zei hij. Hij gaat het nu fixen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef hoas het volgende:
[..]
Of de wartel zit los of is afgebroken.
Oh ik dacht dat je het over zo'n gewone kraan had met 2 knoppen en leertjes, maar goed succesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er was iets keramisch afgebroken zei hij. Hij gaat het nu fixen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
60 euro voorrij kosten + uurloon
quote:en wat hebben we hier van geleerd?
TS moet gewoon van de kranen afblijven?quote:
Dat als je er geen verstand van hebt, er vooral vanaf moet blijven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
60 euro voorij kosten + uurloon
en wat hebben we hier van geleerd?
Amenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat als je er geen verstand van hebt, er vooral vanaf moet blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |