Een beetje een rare opmerking om te maken van zijn kant, zeker als je al bijna een jaar bij elkaar bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Lyriella het volgende:
onlangs liet hij vallen dat zij z'n beste vriendin is en ik eigenlijk op een gedeelde eerste dan wel niet tweede plaats sta.
Ditto!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef snakelady het volgende:
Dat zou voor mij echt het einde betekenen, kom op zeg, alles leuk en aardig maar op de tweede plek staan in vergelijking met zijn ex daar pas ik voor.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef snakelady het volgende:
Dat zou voor mij echt het einde betekenen, kom op zeg, alles leuk en aardig maar op de tweede plek staan in vergelijking met zijn ex daar pas ik voor.
De enige die in een relatie boven mij mogen staan zijn kinderen en andere directe familieleden.
En wat een lompe hork dat hij je dat nog verteld ook zeg.
Boeie wat jij denkt dat veel voorkomt in de wereld, beter vraagt ze gewoon naar de feiten bij der vriend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:45 schreef dopfles1 het volgende:
Sowieso (bijna) onmogelijk om vrienden te zijn met je ex.
1 van beide partijen zal altijd gevoelens voor de ander hebben (of zelfs beide)
Ditquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:45 schreef dopfles1 het volgende:
Sowieso (bijna) onmogelijk om vrienden te zijn met je ex.
1 van beide partijen zal altijd gevoelens voor de ander hebben (of zelfs beide)
Oftewel, hij wilt haar dus gewoon terug, en jij bent het alternatiefquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Lyriella het volgende:maar onlangs liet hij vallen dat zij z'n beste vriendin is en ik eigenlijk op een gedeelde eerste dan wel niet tweede plaats sta.
Precies dit... Of eigenlijk; RENNEN!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef snakelady het volgende:
De enige die in een relatie boven mij mogen staan zijn kinderen en andere directe familieleden.
En wat een lompe hork dat hij je dat nog verteld ook zeg.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef DjUntzUntz het volgende:
Vrienden op een belangrijkheidspositie zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |