En de baas te spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
Aike begint zelfs in persoonlijke gesprekken in zakelijke termen te praten.
Hier kun je gezellig kletsen over de OS. UTO / [UTOPIA SC #11] met het vliegend Spaghettimonsterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bergsma voorlopig 2e, echt goed gedaan.
Kramer arrogant?
Mwah...leuke vriendin,leuke ouders (moeder in ieder geval), lekker centjes verdiend en ook dat verdiend.
Heb nog een handtekening van zijn vader,is nu *goud* waard
Als ze dan gelijk maar even vertelt dat Lot die dieren drieënhalf uur voor de bok z'n kloten vast heeft laten staan. Dat vuile stuk hypocriet heeft dat volgens mij aan niemand verteldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die gaat vandaag of morgen binnen lopen
Dat was alleen om er in te blijven hé,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef livvie het volgende:
Laura's tv momentje bij de koeien, die voelt het nu ook.
Ze kwam daar binnen met een grote mond, dat zij de koeien wel voor haar rekening zou nemen, omdat zij dat nodig vond.
wat valt er in hemelsnaam onder die eindverantwoording ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef Ransjih het volgende:
laura heeft helemaal niet gezgd dat ze de koeien niet wil doen, ze wil niet in haar eentje de eindverantwoording
Einz, zwei, dreiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL: Nu al 1 en 2
OT:
Laura heeft bedenkingen.
[ afbeelding ]
Wel een gemakzucht. 14 man en niet eens een beetje tijd hebben voor de koeien.
En alleen maar omdat iedereen te beroerd is om er "vroeg" voor uit bed moet.
Ik ben benieuwd wat John Klaver hier van gaat zeggen.
Geen koeien geen kaas...
Of willen ze helemaal van de kaas af?
het gezeik krijgen als er iets niet goed gaatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat valt er in hemelsnaam onder die eindverantwoording ?
als ze de koeien niet los maakt dan heeft de eindverantwoordelijke dat gedaan ?
ikkuh nie snap
Ze wil haar tijd om armbandjes te maken. Nodig een middag een kleuterklas uit en je hebt ze afquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:54 schreef mootie het volgende:
Het vervelende van Lot is dat ze dingen niet zelf wil doen, maar het een ander ook niet gunt/toestaat om dingen over te nemen.
Ik, ik, ik en anders niemand.
Laura wilde de koeien doen vanaf de dag dat ze erin kwam, maar toen werd ze gedwarsboomd door Lot en Billy,ze werd niet wakker gemaakt, lieten haar expres liggen en zelfs Billy ging er ineens vroeg uit om de koeien te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef Ransjih het volgende:
laura heeft helemaal niet gezgd dat ze de koeien niet wil doen, ze wil niet in haar eentje de eindverantwoording
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stream 7, dus ik heb het over de streams![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft met Billyboy afgesproken het er niet over te hebben. Walgelijk mokkel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ze dan gelijk maar even vertelt dat Lot die dieren drieënhalf uur voor de bok z'n kloten vast heeft laten staan. Dat vuile stuk hypocriet heeft dat volgens mij aan niemand verteld
Ik weet nog precies wat Klaver zei en dat was geen toneelstukje: "Die koeien zijn van jullie".quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een gesprekje tussen Lotte en Klaver dat hij vroeg van wie de koeien waren en dat Lot zei, oh ik dacht dat ze van jou kwamen. Volgens hem niet. En ergens vind ik hem niet heel erg het type voor dat soort toneelstukjes.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |