Ik herinner me een gesprekje tussen Lotte en Klaver dat hij vroeg van wie de koeien waren en dat Lot zei, oh ik dacht dat ze van jou kwamen. Volgens hem niet. En ergens vind ik hem niet heel erg het type voor dat soort toneelstukjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk toneelstukje: de koeien verkopen of weggeven aan Sjon.
Alsof niet iedereen weet dat ze van hem zijn
dan hoop ik dat hij ze gauw uit de droom helpt en hoppa, weer geld over de balk voor koe investeringenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Denken ze nou echt dat Klaver zijn eigen koeien terug gaat kopen?
Ze stonden er toch in bruikleen?
Klaver Jr. heeft op de biomarkt uit de school geklapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een gesprekje tussen Lotte en Klaver dat hij vroeg van wie de koeien waren en dat Lot zei, oh ik dacht dat ze van jou kwamen. Volgens hem niet. En ergens vind ik hem niet heel erg het type voor dat soort toneelstukjes.
Toneelstuk 437: Klaver brengt 3000 ofzo voor de koeienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij ze gauw uit de droom helpt en hoppa, weer geld over de balk voor koe investeringen
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij ze gauw uit de droom helpt en hoppa, weer geld over de balk voor koe investeringen
Tis ook net een bejaarden-tehuis he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef mangalie het volgende:
Ze willen geen verplichtingen. Te veel stress geeft dat allemaal
ze lijkt wel opgebaardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Flow3r het volgende:
waarom ligt Andrea in bed? Is ze ziek?
[ afbeelding ]
En toch een OR hebbenquote:
Haar Facebook staat nog openquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die gaat vandaag of morgen binnen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |