SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!ijn
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Lot is een arrogante grottrolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Capaja het volgende:
Lot bedoelt het niet lelijk, maar ondertussen trapt ze Lau finaal de grond in
(niet dat lau dat toelaat) maar ze probeert het wel !
Neuh, dat is mooie tv maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en geen kaasjes, boer klaver moet weigeren zich voor dat karretje te laten spannen. T is potverdorie de enige verantwoording die ze hebben en die willen ze al na een goeie maand opgeven
Oké koeien gaan weg, en dan nog wel Utopia kazen verkopen?? Dat kan toch nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Parlay het volgende:
Lau wil de verantwoordelijkheid voor de koeien wel nemen.
55quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand me vertellen wat het koste van Jimmy en of alles geleverd is
55 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Toverheks het volgende:
die kwam uit je tenenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Vui vies goor takkenwijf, jij krijgt inderdaad alles op je boterham wat niet goed gaat bij de koeien, want jij bent ook degene bij wie alles fout gaat. Jij en die geblondeerde duisternis
[ afbeelding ]
55 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Vui vies goor takkenwijf, jij krijgt inderdaad alles op je boterham wat niet goed gaat bij de koeien, want jij bent ook degene bij wie alles fout gaat. Jij en die geblondeerde duisternis
[ afbeelding ]
adem in en adem uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef Injetta het volgende:
En weer keihard een kommetje leeglepelen en schrapen.
Als dat gevreet zo blijft de godganselijke dag zo door, dan haak ik wel af....
Ik krijg moordneigingen van die vreetgeluiden op de streams voortdurend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoefde niet was 55 euro maar ook een kaas verkocht dus eigenlijk 30 euro betaaldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:17 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer of Jimmy ook met zijn zakgeld betaald heeft, dat wilde hij wel
Nee dat hoefde niet, maar die bootcamp is niet gratis hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:17 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer of Jimmy ook met zijn zakgeld betaald heeft, dat wilde hij wel
Precies, laat ze stoppen met eten!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef Injetta het volgende:
En weer keihard een kommetje leeglepelen en schrapen.
Als dat gevreet zo blijft de godganselijke dag zo door, dan haak ik wel af....
Ik krijg moordneigingen van die vreetgeluiden op de streams voortdurend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie deal welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
55 euro
er is meer dan gevraagd
en betalld word er met een kaas en gratis deelname bootcamp
Was wel duidelijk hèquote:
En ademhalenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, laat ze stoppen met eten!
Tegen aardige mensen wel jaquote:
Ze werkt in de ouderenzorg dus ze kan het weten he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:20 schreef Clank het volgende:
Laura: Ik weet dat het voor ons een stukje rust zal geven.
Lotquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef snetje het volgende:
Maar Ruud dan? Daar gaat zijn koe ....
Dan moet hij gaan melken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef snetje het volgende:
Maar Ruud dan? Daar gaat zijn koe ....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |