SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!ijn
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Lot is een arrogante grottrolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Capaja het volgende:
Lot bedoelt het niet lelijk, maar ondertussen trapt ze Lau finaal de grond in
(niet dat lau dat toelaat) maar ze probeert het wel !
Neuh, dat is mooie tv maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en geen kaasjes, boer klaver moet weigeren zich voor dat karretje te laten spannen. T is potverdorie de enige verantwoording die ze hebben en die willen ze al na een goeie maand opgeven
Oké koeien gaan weg, en dan nog wel Utopia kazen verkopen?? Dat kan toch nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Parlay het volgende:
Lau wil de verantwoordelijkheid voor de koeien wel nemen.
55quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand me vertellen wat het koste van Jimmy en of alles geleverd is
55 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Toverheks het volgende:
die kwam uit je tenenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Vui vies goor takkenwijf, jij krijgt inderdaad alles op je boterham wat niet goed gaat bij de koeien, want jij bent ook degene bij wie alles fout gaat. Jij en die geblondeerde duisternis
[ afbeelding ]
55 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Vui vies goor takkenwijf, jij krijgt inderdaad alles op je boterham wat niet goed gaat bij de koeien, want jij bent ook degene bij wie alles fout gaat. Jij en die geblondeerde duisternis
[ afbeelding ]
adem in en adem uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef Injetta het volgende:
En weer keihard een kommetje leeglepelen en schrapen.
Als dat gevreet zo blijft de godganselijke dag zo door, dan haak ik wel af....
Ik krijg moordneigingen van die vreetgeluiden op de streams voortdurend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoefde niet was 55 euro maar ook een kaas verkocht dus eigenlijk 30 euro betaaldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:17 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer of Jimmy ook met zijn zakgeld betaald heeft, dat wilde hij wel
Nee dat hoefde niet, maar die bootcamp is niet gratis hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:17 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer of Jimmy ook met zijn zakgeld betaald heeft, dat wilde hij wel
Precies, laat ze stoppen met eten!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef Injetta het volgende:
En weer keihard een kommetje leeglepelen en schrapen.
Als dat gevreet zo blijft de godganselijke dag zo door, dan haak ik wel af....
Ik krijg moordneigingen van die vreetgeluiden op de streams voortdurend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie deal welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
55 euro
er is meer dan gevraagd
en betalld word er met een kaas en gratis deelname bootcamp
Was wel duidelijk hèquote:
En ademhalenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, laat ze stoppen met eten!
Tegen aardige mensen wel jaquote:
Ze werkt in de ouderenzorg dus ze kan het weten he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:20 schreef Clank het volgende:
Laura: Ik weet dat het voor ons een stukje rust zal geven.
Lotquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef snetje het volgende:
Maar Ruud dan? Daar gaat zijn koe ....
Dan moet hij gaan melken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef snetje het volgende:
Maar Ruud dan? Daar gaat zijn koe ....
quote:
zou me niet verbazen als Jimmy aanbiedt het over te willen nemenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef mootie het volgende:
Echt schandalig, zelfs dat kleine beetje verantwoordelijkheid afschuiven. Dit zijn echt losers, en ze moeten zsm weer naar huis.
snuiuiuiuiuiuiffff pffffffffffffffffffffffsnuiuiuiuiuif pfffffffffffff.quote:
Hakim wou er meteen al vanaf. En die wil daar zijn WK-meukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot doet het vuile werkt voor ze en lult de rest wel om over de koeien.
En daar heeft ze wel een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef Ransjih het volgende:
lot : je bent gekozen om de koeien te doen
Toch heeft ze een punt vind ik, dat geklooi met dat melken wie en wanneer. Gaat wel ten koste van die beesten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot doet het vuile werkt voor ze en lult de rest wel om over de koeien.
En dan wel elke morgen zelf uit bed stappen om die koeien te doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef Ransjih het volgende:
lot : je bent gekozen om de koeien te doen
Precies. Dat was het argument van het MT.quote:
Ze voeren deze discussie omdat Lotte haar taak niet wilde afstaan aan Laura en nou wil ze het niet meer doen, want ja..... wat kraaltjes maken en alleen maar slapen en ouwehoeren in beter uit te houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef Parlay het volgende:
Isa en Lot willen niet steeds een discussie over de kosten van de koeien, vee-arts ed.
Uhm, Lau wil een voetbalbalveld, die zit nu al terug te krabbelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit die vette zeug te liegen.
Laura heeft gezegd dat ze die koeien wilde doen, maar zijzelf nam de verantwoordelijkheid.
Ze gunde het Laura toen niet.
Nu ze het beu is gaat ze ineens zeggen dat Laura haar woord niet heeft gehouden. Achterbaks viswijf is het.![]()
![]()
echt nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Injetta het volgende:
Isa wil niet het zeikwijf zijn? Ze is een van de grootste zeikwijven daar.
Ze gaf net ook gewoon toe hoor, dat ze Laura daarin heeft afgeketst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit die vette zeug te liegen.
Laura heeft gezegd dat ze die koeien wilde doen, maar zijzelf nam de verantwoordelijkheid.
Ze gunde het Laura toen niet.
Nu ze het beu is gaat ze ineens zeggen dat Laura haar woord niet heeft gehouden. Achterbaks viswijf is het.![]()
![]()
Die staan te klapperen met hun oren.quote:
Hoezo niet.quote:
Echt een naar mens. Wat doet ze nu eigenlijk zelf? 1 keer in de maand een biomarktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Injetta het volgende:
Ja, dat is haar specialiteit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Injetta het volgende:
Nou, toegeven. Niet echt volmondig hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze gaf net ook gewoon toe hoor, dat ze Laura daarin heeft afgeketst.
Met hun dikke kutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die staan te klapperen met hun oren.
Een van de MT leden zal als crisismanager aangesteld worden om die 'kuthoeren' weer in het gareel te krijgen.
Lindy er weer in? Dat geloof ik echt niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
zou dit geen inleiding kunnen zijn,dat lindy er weer in komt
Zou wel intressant zijn op zich. En dat ze dan tegen iedereen ingaat over de koetjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
zou dit geen inleiding kunnen zijn,dat lindy er weer in komt
Ik snap ze ook, maar ga dan niet zitten roepen dat je zo gek bent op die beesten. Wees gewoon eens eerlijk, ze zitten al weken te zeiken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:31 schreef Toverheks het volgende:
snap ze eigenlijk wel billy en Charlotte iedereen ligt nog te meuren en hun moeten steeds vroeg op, vind ze moeten een rooster maken voor het koeien melken
Dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef renevanlaaren het volgende:
ik heb een gevoel dat lindy terug gaat komen ,na dit gesprek
Ik herinner me een gesprekje tussen Lotte en Klaver dat hij vroeg van wie de koeien waren en dat Lot zei, oh ik dacht dat ze van jou kwamen. Volgens hem niet. En ergens vind ik hem niet heel erg het type voor dat soort toneelstukjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk toneelstukje: de koeien verkopen of weggeven aan Sjon.
Alsof niet iedereen weet dat ze van hem zijn
dan hoop ik dat hij ze gauw uit de droom helpt en hoppa, weer geld over de balk voor koe investeringenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Denken ze nou echt dat Klaver zijn eigen koeien terug gaat kopen?
Ze stonden er toch in bruikleen?
Klaver Jr. heeft op de biomarkt uit de school geklapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een gesprekje tussen Lotte en Klaver dat hij vroeg van wie de koeien waren en dat Lot zei, oh ik dacht dat ze van jou kwamen. Volgens hem niet. En ergens vind ik hem niet heel erg het type voor dat soort toneelstukjes.
Toneelstuk 437: Klaver brengt 3000 ofzo voor de koeienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij ze gauw uit de droom helpt en hoppa, weer geld over de balk voor koe investeringen
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij ze gauw uit de droom helpt en hoppa, weer geld over de balk voor koe investeringen
Tis ook net een bejaarden-tehuis he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef mangalie het volgende:
Ze willen geen verplichtingen. Te veel stress geeft dat allemaal
ze lijkt wel opgebaardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Flow3r het volgende:
waarom ligt Andrea in bed? Is ze ziek?
[ afbeelding ]
En toch een OR hebbenquote:
Haar Facebook staat nog openquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die gaat vandaag of morgen binnen lopen
Ah thanks, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klaver Jr. heeft op de biomarkt uit de school geklapt.
Bij Klaver staan ze in een megastal. Geen idee of ze daar beter af zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik vind het zielig dat die koeien steeds in die vieze, vieze, vieze stal moeten blijven. Liever een mooi plekje voor ze, gaan met die banaan zou ik zeggen
denk dat die zwarte liever tegen ruud aanligtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Klaver staan ze in een megastal. Geen idee of ze daar beter af zijn.
Ik word niet goed van Sven.Gloeiende, dat fliktie nou elke keer he...verkeerde baan, vallen en toch ehhhh...niet goed voor mijn hart.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Charlotte moest en zou de koeien doen, maar de lol is er nu af.
Charlotte moest een chihuahua hebben toen ze de foto's van Peter bekeek.
Charlotte moest een dwergpincher hebben toen er deze week een op bezoek was.
Dit is de manier waarop Charlotte van dieren houdt
Gaat hem niet lukken....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou een stunt zijn als Bergsma voor die arrogante Kramer blijft.
OT:
Handig gedaan, eerst de keuken, dan het laminaat eromheen leggen
Regelmaat en machinaal gemolken. Denk dat ze daar wel blij van worden. Hou mn hart vast als deze nitwits ook nog een kalf moeten gaan verzorgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Klaver staan ze in een megastal. Geen idee of ze daar beter af zijn.
Gaatum niet lukken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
OT:
Dan zie ik de kippen ook nog wel in de soep belanden. Die leveren ook geen moer op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:48 schreef Ransjih het volgende:
pffffff ze wil nog wel controleren maar meer niet
En die SONY XPERIA, super-gaaf!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Charlotte moest en zou de koeien doen, maar de lol is er nu af.
Charlotte moest een chihuahua hebben toen ze de foto's van Peter bekeek.
Charlotte moest een dwergpincher hebben toen er deze week een op bezoek was.
Dit is de manier waarop Charlotte van dieren houdt
Klaver zou wel wat regelen had hij gezegd, want normaal was dat ding 600 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Ransjih het volgende:
voor 200 hebben ze een melkmachine zegt hakim
Een melkmachine zou idd al een hele verbetering zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Ransjih het volgende:
voor 200 hebben ze een melkmachine zegt hakim
Sjon zei: 150quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een melkmachine zou idd al een hele verbetering zijn.
Bergsma voorlopig 2e, echt goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
OT:
Nou nou nou wat is ze gek met die beestjes, de hele dag heeft ze niets te doen en dan is twee keer koeien melken te veel werk, pppffffquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik koop je wel weer terug als ik weer thuis ben.
[ afbeelding ]
Wat wel en niet klopt bepaalt Ome Sjon welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lindy er weer in? Dat geloof ik echt niet.
Zou ook niet kloppen imho, er uit is er uit.
En nu weer over de streams.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bergsma voorlopig 2e, echt goed gedaan.
Kramer arrogant?
Mwah...leuke vriendin,leuke ouders (moeder in ieder geval), lekker centjes verdiend en ook dat verdiend.
Heb nog een handtekening van zijn vader,is nu *goud* waard
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat wel en niet klopt bepaalt Ome Sjon wel
Dat gezever over die OS steeds.quote:
En de baas te spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
Aike begint zelfs in persoonlijke gesprekken in zakelijke termen te praten.
Hier kun je gezellig kletsen over de OS. UTO / [UTOPIA SC #11] met het vliegend Spaghettimonsterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bergsma voorlopig 2e, echt goed gedaan.
Kramer arrogant?
Mwah...leuke vriendin,leuke ouders (moeder in ieder geval), lekker centjes verdiend en ook dat verdiend.
Heb nog een handtekening van zijn vader,is nu *goud* waard
Als ze dan gelijk maar even vertelt dat Lot die dieren drieënhalf uur voor de bok z'n kloten vast heeft laten staan. Dat vuile stuk hypocriet heeft dat volgens mij aan niemand verteldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die gaat vandaag of morgen binnen lopen
Dat was alleen om er in te blijven hé,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef livvie het volgende:
Laura's tv momentje bij de koeien, die voelt het nu ook.
Ze kwam daar binnen met een grote mond, dat zij de koeien wel voor haar rekening zou nemen, omdat zij dat nodig vond.
wat valt er in hemelsnaam onder die eindverantwoording ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef Ransjih het volgende:
laura heeft helemaal niet gezgd dat ze de koeien niet wil doen, ze wil niet in haar eentje de eindverantwoording
Einz, zwei, dreiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL: Nu al 1 en 2
OT:
Laura heeft bedenkingen.
[ afbeelding ]
Wel een gemakzucht. 14 man en niet eens een beetje tijd hebben voor de koeien.
En alleen maar omdat iedereen te beroerd is om er "vroeg" voor uit bed moet.
Ik ben benieuwd wat John Klaver hier van gaat zeggen.
Geen koeien geen kaas...
Of willen ze helemaal van de kaas af?
het gezeik krijgen als er iets niet goed gaatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat valt er in hemelsnaam onder die eindverantwoording ?
als ze de koeien niet los maakt dan heeft de eindverantwoordelijke dat gedaan ?
ikkuh nie snap
Ze wil haar tijd om armbandjes te maken. Nodig een middag een kleuterklas uit en je hebt ze afquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:54 schreef mootie het volgende:
Het vervelende van Lot is dat ze dingen niet zelf wil doen, maar het een ander ook niet gunt/toestaat om dingen over te nemen.
Ik, ik, ik en anders niemand.
Laura wilde de koeien doen vanaf de dag dat ze erin kwam, maar toen werd ze gedwarsboomd door Lot en Billy,ze werd niet wakker gemaakt, lieten haar expres liggen en zelfs Billy ging er ineens vroeg uit om de koeien te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef Ransjih het volgende:
laura heeft helemaal niet gezgd dat ze de koeien niet wil doen, ze wil niet in haar eentje de eindverantwoording
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stream 7, dus ik heb het over de streams![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft met Billyboy afgesproken het er niet over te hebben. Walgelijk mokkel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ze dan gelijk maar even vertelt dat Lot die dieren drieënhalf uur voor de bok z'n kloten vast heeft laten staan. Dat vuile stuk hypocriet heeft dat volgens mij aan niemand verteld
Ik weet nog precies wat Klaver zei en dat was geen toneelstukje: "Die koeien zijn van jullie".quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een gesprekje tussen Lotte en Klaver dat hij vroeg van wie de koeien waren en dat Lot zei, oh ik dacht dat ze van jou kwamen. Volgens hem niet. En ergens vind ik hem niet heel erg het type voor dat soort toneelstukjes.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoorde haar vanmiddag ergens zeggen dat ze hier was voor dr eigen sieradenlijn en sapjesbarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil haar tijd om armbandjes te maken. Nodig een middag een kleuterklas uit en je hebt ze af
In haar hoofdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Flow3r het volgende:
waarom ligt Andrea in bed? Is ze ziek?
[ afbeelding ]
Laura die zegt echt niets hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Ransjih het volgende:
hakim denkt dat de centraal vlotjes gaat verlopen, nou ik neem aan dat lau de discussie met lot voort gaat zetten
Ja, dat is het, ik zat ff te denken waar het fout gaat steeds maar dat is het idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:54 schreef mootie het volgende:
Het vervelende van Lot is dat ze dingen niet zelf wil doen, maar het een ander ook niet gunt/toestaat om dingen over te nemen.
Ik, ik, ik en anders niemand.
eerder vandaag ook met emilquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Mylene het volgende:
Charlotte is uit op een confrontatie met Laura.
iets met vinger en zere plekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef Urb het volgende:
Lot wil dus gewoon niet dat Laura "belangrijk" word daar
chagerijnig kijkt ze altijd, verveeld, raar kindquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef Parlay het volgende:
To cow or not to cow......
[ afbeelding ]
Allen vinden die koeien dat niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef Flow3r het volgende:
Laat Billy het maar doen, doe wou toch zo graag?
Laura heeft wel meer gezegd, tis net zo mietje als Jimmyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef Estherdv het volgende:
Laura zit nu te huilen bij de koeien, zij wilde de verantwoording op zic u nemen dan moet dat ook doen!
kan lot niet gewoon terug de kas in !quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:00 schreef Urb het volgende:
En nu zit Lot ineens weer tegen Gio te stoken i"Hij raakt cht beinvloed hoor!!!!"
Lot loopt gewoon wild om zich geen te slaan naar iedereen.
niet alleen !quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:01 schreef Clank het volgende:
Laura zegt steeds dat ze de 'eindverantwoordelijk' niet wil
Lotte heeft last van haar Ego. en blijft maar doorlullen over andere onderwerpen en mensen er op aanvallen (als verdediging)als het een keer gericht over haar gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:01 schreef Maria44 het volgende:
Lot wil alleen maar op tv, camera opzoeken, beetje overal doorheen tetteren. Meer niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
OMFG.... Gio als eindverantwoordelijke voor de koeien.. Hij weet niet eens hoe je 'verantwoordelijkheid' schrijft.
Precies. Ze wilde het doen en Lotte met haar idiote kinderlijke jaloezie en bewijsdrang en egocentrisme heeft het haar onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:02 schreef Flow3r het volgende:
Laura zou gek zijn als ze de koeien overneemt net nu Lot een leuker werkje heeft gevonden met haar kralen
Nee hoor, dat zei ze niet. Ik hoorde Aike heel verstandige dingen zeggen comme d'habitudequote:
dan weer wel en dan weer niet, ligt eraan met wie ze praatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:04 schreef Clank het volgende:
Lot vraagt nu aan Gio of hij haar dan gaat helpen.. Lot zegt dat ze niet meer de eindverantwoordelijkheid wil hebben. Dus melken wil ze nog wel.
Van mij mogen ze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:04 schreef Brabopapa het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, zeg maar dag tegen die 2.5 euro, als wij het voor elkaar krijgen een regelmatig leven te hebben, zal het in Utopia toch geen Utopie zijn, ze leven op de gratie van de kijker laat hun dan ook leven in onze regelmaat ik ga straks niet om 2-3 uur snachts kijken omdat hun hun topmoment op de dag hebben
Proat normoaal joh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hoor, dat zei ze niet. Ik hoorde Aike heel verstandige dingen zeggen comme d'habitude
Dan is er nog steeds iemand nodig die eindverantwoordelijk is en controleert of dingen goed gebeuren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon een lijstje per week maken wie in de morgen en de avond de koeien doen, wat een gezeur en gezeik over die koeien, hebben ze er geen zin in breng ze dan naar de slacht
Maar die taak wil Laura dus ook niet op zich nemen. Lot zegt net dat ze nog wel wil melken maar wat er allemaal bij komt kijken niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef GekkePoes het volgende:
De koeien melken , mesten, voeren ,de melkkoeling schoonmaken en de kazen insmeren is . Dat is 3 uur werk als je het rustig aan doet, en dan kan je de rest van de dag weel lekker breien. Luie doos Lotte.
En Jimmy was zijn nagels aan het knippen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef GekkePoes het volgende:
Vanes is aan het koken, de kip in blokjes op laag vuur, en daaroverheen wat kipkruiden strooien. niet ff lekker marineren of erdoor roeren voor het bakken
Lotte is dus het type die een hond neemt om lekker mee te spelen, maar 07:00 uitlaten in de regen en de etensbakken verversen elke dag is dan niet haar verantwoordelijkheid omdat het een rotklusje is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar die taak wil Laura dus ook niet op zich nemen. Lot zegt net dat ze nog wel wil melken maar wat er allemaal bij komt kijken niet.
Ze heeft hooguit een keer de riek vastgehouden, Paul heeft al helemaal niks gedaan daar maar die doet binnen dan weer vanalles. Hakim heeft een keer poep geschept, dat moesten we de hele week erna nog horen, hoe ie zich uitgesloofd had voor die lieve beestjes...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:09 schreef Flow3r het volgende:
Idd, een lijst maken waarin iedereen een keertje aan de beurt komt.
Ik heb mevrouw Aike nog nooit zien melken, iedereen kan het leren hoor, zelfs Billy
De kip in de kleine pan ook nogquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef beequeen het volgende:
Vanas maakt weer gekookte knipfilet. 2 kilo in 1 pan.
Whût?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:07 schreef Jian het volgende:
Lot somt op wat ze moet doen aan die 2 koeien. Die koeien leveren uiteindelijk 2000 eurootjes winst per maand op. Voor het werk wat ze daaraan hebben is dat dik betaald. Maar ze verdienen het liever met niks doen en zolang Djodjo spelletjes "uitvindt" (mwhoehoehahaha) en de pegeltjes zo ook binnen komen (dank u ome Sjonnie), tsja .....
15 kazen per week = 60 per maand x 25 = 1500 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût?
Aan kaas en pannekoeken?
Min die ¤1000 aan voer, strooi, dierenartsbezoek en melkkoeler energie geloof ik daar geen barst van natuurlijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef livvie het volgende:
Omg haalde zij nu die gebakken uien uit de pan met haar handen?
Even die pusvinger dichtschroeien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef livvie het volgende:
Verkopen natuurlijk.. ze krijgen al zowat álles van Regie geregeld , een keer tijd voor eigen inzicht daar, te beginnen met die beesten pleittequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef Flow3r het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/2418/ik-ben-er-klaar-mee
[ afbeelding ]
Das heul normaal hoor. Doet den Blijker ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef livvie het volgende:
Da's dus brutoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
15 kazen per week = 60 per maand x 25 = 1500 euro
dan nog pannekoeken die hebben bij de biomarkt ook 500 opgebracht
dus klopt wel ongeveer
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepquote:
Einz, twei, dreiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
volledig ONTOPIC![]()
hoe is t op stream 7 ?
Werkt die pagina nog voor jullie? http://www.utopiatv.nl/error-404quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef Flow3r het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/2418/ik-ben-er-klaar-mee
[ afbeelding ]
Gekookte biefstukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:15 schreef Clank het volgende:
Ik wil Vanas wel eens een biefstuk zien bakken
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt die pagina nog voor jullie? http://www.utopiatv.nl/error-404
huh, nee nu niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Gadver.... en dan te bedenken, dat het restaurant ongetwijfeld vol gaat zittenquote:
Vanas krijgt het vast voorelkaar om de biefstuk gortdroog doorbakken in het midden en rauw en koud aan de buitenkant. te krijgenquote:
Ze zijn blij...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
volledig ONTOPIC![]()
hoe is t op stream 7 ?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas krijgt het vast voorelkaar om de biefstuk gortdroog doorbakken in het midden en rauw en koud aan de buitenkant. te krijgen
nu niet meer, heb net wel op die van flower kunnen stemmen maar nu ook niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
zie ik daar het lief van mabelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn blij...
[ afbeelding ]
Border rare, mijn favoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas krijgt het vast voorelkaar om de biefstuk gortdroog doorbakken in het midden en rauw en koud aan de buitenkant. te krijgen
nee nee neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef livvie het volgende:
En Vanessa veegt even haar handen af in de zakken van haar jasje. -_-
kogelbiefstuk snot met tot snot gebakkengekookte aardappels.quote:
De ellende is, dat al die koeien opgeruimd worden en ze gaan gewoon melk kopen in de winkel, ook Boer Klaver zijn medewerking opzegt.. ze zitten dus vast aan die beestenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
yep
600 koeienvoer eraf
100 kippenvoer
100 onvoorzien
1.50 per kaasje
dus blijft genoeg over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |