Klopt, maar wel een loterijquote:
Herkenbaar. Misschien met VPN wel? Ik heb het nog niet geprobeerd; ik kijk voor nu naar de ARD op TV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
Shit, de NOS streams werken hier niet omdat ik niet in Nederland ben
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een loterij
Veel leuker. Iedereen weet toch al dat die Kramer wint. Schaatsen is sws geen populaire sport.quote:
vervelend voor je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht toch nog een rolletje te zien zittenquote:
Klopt ook hele slechte baan. Goed voor Kramer en Bergsma, Blokhuijsen is iets beter op glijijs denk ik zoquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Arcee het volgende:
Met volle zakken ga je nou eenmaal minder hard.
Deelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Als je echt goed bent win je gewoon. Tactiek hé. Al is het ook wel beetje geluk, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden. Ik kan alleen dit vinden:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BBC werkt wel bij jou lijkt me?
Heb ik minder last van. Zie sporters graag goed zijn in wat ze doen. Welke motivatie daar achter zit zal me aan me reet roesten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niks mis met goed verdienen met je werk. Maar een stukje bezieling zie ik heel graag bij een sporter. Dat heeft hij totaal niet meer.
Denk je dat dit soort gemekker eindelijk even klaar isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel leuker. Iedereen weet toch al dat die Kramer wint. Schaatsen is sws geen populaire sport.
Bradbury.quote:
Dikke doeiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel leuker. Iedereen weet toch al dat die Kramer wint. Schaatsen is sws geen populaire sport.
Werkt wel, maar niet in combinatie met fok. Uitloggen op fok dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
Ja, 6.13,43 gaat hem worden mijn voorspellingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat je met 6:13 wel kampioen bent.
bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |