Dus je dacht: "Ik meld me aan op FOK! en ga een topic openen met allemaal komma's.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:16 schreef puppy2 het volgende:
Maandagavond gaf ik mijn 2 kleine hondjes (dwergteckel en shi-tzu)eten van het huismerk ,binnen 1 uur waren beide hondjes heel ziek ,de dierenarts zei omdat ze zo klein waren is voedselvergiftiging veel zwaarder omdat kleine hondjes geen reserves hebben om weer snel de oude te worden ,ze zijn nu al 5 dagen ziek ,willen nog steeds niet eten en zijn behoorlijk zwak. ,,,, ,,, ,,, ,,,,,heeft vanaf dat moment heel onmenselijk gereageerd , niet terug bellen ,elke dag kon ik terug naar de zaak om te zeggen hoe ziek de honden waren.Het kon ze totaal niet schelen wat er mijn hondjes gebeurde maar wel vlug de hele handel uit de schappen halen ,dit verhaal word ondersteund door een officieel artsen document …verschrikkelijk dat zo een grote keten 2 kleine hondjes zomaar aan hun lot overlaat
Ik wil na dagen vragen,smeken ,soms tot huilend toe ,en elke keer opnieuw de uitleg waarna ik terug gebeld zou worden ,maar niets .... nu wil totaal niets meer van ,,,, ,,, ,,, ,,,,, ,aangezien de hele buurt ontzet is van de totale desinteresse van ,,,, ,,, ,,, ,,,,, gaan we zelf een ludieke actie op touw zetten ...
Ja? En terecht. Niks mis mee. Zeker niet als het aantoonbaar is met een officieel document. Lekker gaan cashen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef 314 het volgende:
tot huilen toe een supermarkt bellen om 2 zieke hondjes
Dat is ook het enige wat ze hebben gedaan ,de interesse naar het bakje ,maar hoe het mijn hondjes gaat en verantwoordelijkheid hebben ze totaal genomen, ik heb het bij deze winkel gekocht en dat 2 kleine hondjes doodziek na het voeren van dat eten ...en je ben alleen bezig om de naam van je zaak schoon te houden ,verschrikkelijk ....het leed van deze kleine hondjes is ze totaal ontgaan ...een vraagje JIJ HEB GEEN ZEKER GEEN HUISDIEREN !quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ze hebben het zelfs uit het schap gehaald? Wat wil je nog meer dan?
het is jammer dat de beestjes ziek zijn geworden ja, maar misschien hebben ze buiten wel wat raars gegeten, die zitten overal aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja? En terecht. Niks mis mee. Zeker niet als het aantoonbaar is met een officieel document. Lekker gaan cashen.
Jij gaat zeker niet huilie huilie doen als je iets in de supermarkt koopt en op eet en je er ziek van word?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef 314 het volgende:
tot huilen toe een supermarkt bellen om 2 zieke hondjes
had je maar Pedigree of Cesar moeten kopen, krentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:26 schreef puppy2 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ze hebben gedaan ,de interesse naar het bakje ,maar hoe het mijn hondjes gaat en verantwoordelijkheid hebben ze totaal genomen, ik heb het bij deze winkel gekocht en dat 2 kleine hondjes doodziek na het voeren van dat eten ...en je ben alleen bezig om de naam van je zaak schoon te houden ,verschrikkelijk ....het leed van deze kleine hondjes is ze totaal ontgaan ...een vraagje JIJ HEB GEEN ZEKER GEEN HUISDIEREN !
nee inderdaad, ik wil dan best een klacht indienen, maar telefonisch lopen janken.. komop zeg, je bent toch geen klein kindquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Jij gaat zeker niet huilie huilie doen als je iets in de supermarkt koopt en op eet en je er ziek van word?
IK HEB ER ZELFS MEER DAN JIJ!!!!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:26 schreef puppy2 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ze hebben gedaan ,de interesse naar het bakje ,maar hoe het mijn hondjes gaat en verantwoordelijkheid hebben ze totaal genomen, ik heb het bij deze winkel gekocht en dat 2 kleine hondjes doodziek na het voeren van dat eten ...en je ben alleen bezig om de naam van je zaak schoon te houden ,verschrikkelijk ....het leed van deze kleine hondjes is ze totaal ontgaan ...een vraagje JIJ HEB GEEN ZEKER GEEN HUISDIEREN !
Man groei op, als het aantoonbaar daar van komt en ik neem aan dat ze dat heeft laten onderzoeken is het gewoon terecht. Niet meer die Supermarket bellen en aanklagen. Dat is zoals de wereld tegenwoordig in mekaar zit. Ik had het wel geweten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:27 schreef 314 het volgende:
[..]
het is jammer dat de beestjes ziek zijn geworden ja, maar misschien hebben ze buiten wel wat raars gegeten, die zitten overal aan
maar om dan huilend op te gaan bellen, dan word je toch niet serieus genomen... snap goed dat ze zo'n hysterische doos met d'r 2 honden niet terugbellen, alsof 2 hondjes het belangrijkst van de wereld zijn, die mensen hebben wel wat beters te doen
Niks met klein kind te maken. Je staat in je recht en zo staat het ook. Volkomen terechte klacht. Alleen geen huil doen bij de supermarkt maar een rechter er op zetten. Bedorven voedsel mag niet worden verkocht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:28 schreef 314 het volgende:
[..]
nee inderdaad, ik wil dan best een klacht indienen, maar telefonisch lopen janken.. komop zeg, je bent toch geen klein kind
huilend een supermarkt bellen vind je normaal, en dan tegen mij zeggen "groei op"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:29 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Man groei op, als het aantoonbaar daar van komt en ik neem aan dat ze dat heeft laten onderzoeken is het gewoon terecht. Niet meer die Supermarket bellen en aanklagen. Dat is zoals de wereld tegenwoordig in mekaar zit. Ik had het wel geweten.
wat een aannames, nu is het ineens bedorven voedsel geweestquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Niks met klein kind te maken. Je staat in je recht en zo staat het ook. Volkomen terechte klacht. Alleen geen huil doen bij de supermarkt maar een rechter er op zetten. Bedorven voedsel mag niet worden verkocht.
Lees lul.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:31 schreef 314 het volgende:
[..]
huilend een supermarkt bellen vind je normaal, en dan tegen mij zeggen "groei op"
Het is voedselvergiftiging, heel vervelend maar doe even wat minder hysterisch. Ik zou er ook niet naar vragen, straks ga je nog hysterischer doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:26 schreef puppy2 het volgende:
[..]
is het nu aangetoond dat het door dat voedsel kwam wat je net gekocht had? ik lag er nog een halve lap bedorven vlees onder toen je het opschepte?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:30 schreef puppy2 het volgende:
Eerste plaats aangetoond door de dierenarts voedselvergiftiging van het eten uit het zelfde bakje ik hoef geen cent van deze supermarkt maar had na 5 dagen en ze zijn nog steeds niet aan het opknappen wel het interesse naar deze hondjes willen zien MAAR WAARSCHIJLIJK KAN HET DEZE SUPEMARKT NIET SCHELEN!!
IK BEN DAAR ELKE DAG GEWEEST HOE HE MET DE HONDEN GING.. BOEIDE ZE TOTAAL NIET!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |