abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136464105
Heeft iemand ooit boeken laten inpakken bij bol.com? Ik heb gelezen dat vaak het pakpapier gewoon los wordt meegestuurd? Dan heb ik er niet echt veel aan namelijk. En ziet het pakpapier er een beetje fatsoenlijk uit?
pi_136464302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:42 schreef m4urit5 het volgende:
Heeft iemand ooit boeken laten inpakken bij bol.com? Ik heb gelezen dat vaak het pakpapier gewoon los wordt meegestuurd? Dan heb ik er niet echt veel aan namelijk. En ziet het pakpapier er een beetje fatsoenlijk uit?
Ik heb wel eens iets laten inpakken bij Bol, een cd of dvd box volgens mij. Het was niet echt ingepakt op de manier zoals ik het zelf zou doen, er zat gewoon een folie overheen dat vol stond met Bol reclame. Het zag er op zich wel gewoon netjes uit, maar ik hou toch meer van wat neutraler papier (zonder al die reclame) en ik vond het relatief duur dus ik heb het daarna niet meer gedaan.

Ik had gehoord dat ze het pakpapier los meesturen als het om hele grote producten gaat (waarvan niet zeker is of het bij aankomst nog steeds mooi eruit ziet als het ingepakt is) maar de kleinere dingen worden sowieso gewoon ingepakt verstuurd met daaromheen nog een extra envelop voor bescherming.
pi_136464305
T is meer glitterplastic. Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat er iets vooraf werd ingepakt.
pi_136464638
[quote]1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb wel eens iets laten inpakken bij Bol, een cd of dvd box volgens mij. Het was niet echt ingepakt op de manier zoals ik het zelf zou doen, er zat gewoon een folie overheen dat vol stond met Bol reclame. Het zag er op zich wel gewoon netjes uit, maar ik hou toch meer van wat neutraler papier (zonder al die reclame) en ik vond het relatief duur dus ik heb het daarna niet meer gedaan.

Ik had gehoord dat ze het pakpapier los meesturen als het om hele grote producten gaat (waarvan niet zeker is of het bij aankomst nog steeds mooi eruit ziet als het ingepakt is) maar de kleinere dingen worden sowieso gewoon ingepakt verstuurd met daaromheen nog een extra envelop voor bescherming.
[\quote]

Hmmh ok, dat klinkt niet erg positief. Een beetje jammer vooral ook dat het vol met reclame staat. Dan ga ik het toch liever zelf inpakken. Bedankt voor je reactie :)!
pi_136491430
Wordt in soort glitterenvelop opgestuurd. Beter dan niks, maar niet echt chique.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_136493157
Het cadeaupapier ziet er niet uit. Als het product te groot is dan doen ze het er dubbelgevouwen bij.
Dan heb je dus cadeaupapier met allemaal rare vouwen :')

Ben tevreden over bol.com, maar je cadeautjes kan je beter zelf inpakken. Het ziet er gewoon iedere keer weer sloeberig uit.
pi_136507954
Pas ook een cadeautje via B ol.com laten versturen. Inderdaad een vrij miezerige verpakking. Leuker om het zelf in te pakken.
http://forum.fok.nl/user/history/125058
pi_136508518
Bij mij was het helemaal niet ingepakt toen ik daarom vroeg.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:22:36 #9
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_136528513
Ik heb het ook ooit eens in laten pakken maar t is niet bepaald de 'blokker" kwaliteit ;) vrij miezerig zoals eerder aangegeven. Ik doe t niet meer.
Trotse mamma :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')