abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136463353
Hallo mensen.

ik begin volgens mij een beetje gek te worden..
ik voel me elke dag misselijk als ik aan haar denk.
niet om dat ik haar haat of zo maar om dat ik zo veel van haar hou vreemd maar genoeg.
alleen zij laat het niet echt meer zien. al heel lang niet zelfs der zus zegt het nu..
Zo als bij ander relaties die ik dan had had ik het een tijdje aan gekeken en als er niks verander.
Ja dan was ik weg. Maar dat kan ik niet bij haar ze betekend teveel voor me.

en nu het langer verhaal.
ik heb al ongeveer 1,5 jaar (dus niet zo heel erg lang)
toen ik net had met haar was ja alles goed en gewoon een goede relatie.
Maar 2 maande later is ze met school op excursie gegaan, En toen ze terug kwam ... ja ik merkte er klopt iets niet. Ze was heel depri terug gekomen en vertrouwde mij alleen nog.
ik heb het die dag lopen vragen van wat is er maar ze zij nee er is niks.
(en om dat ik haar niet zo lang keende toen kon ik ook niet echt de gevoelige snaar raken om echt te horen wat er was)
dus ik dacht toen dat er niks was dus ik deed gewoon normaal die dag en had met haar ook voor mij gevoel normaal ja sex. Maar zij voelde zich geforceerd en vertrouwde mij daarna niet meer.

nu 4 maande verder komt ze huilend bij me thuis en begon ze na wat door te vragen alles te vertellen. En ook dat ze zo niet zeker wist of ze zo door kon gaan
Ik zeer geschokt ben plots echt een stuk verandert beschermend en aardiger en gewoon ja liever meer als een hondje gaan doen :P.
toen een maand later ik voelde het ook al ze ging het uitmaken.
En dat deed ze ook maar heel raar wel, ze kon me niet los laten en ik haar ook niet.
En kreeg ook later een brief van haar met de uitleg waarom het uitwas.
die heel dubbel was van ja ik vond je een echt leuke jongen maar eigenlijk nog steeds, en dat ze me eigenlijk echt niet pijn wouw doen dus daarom maakt ze het nu uit voor dat ik haar pijn zal voelen enz.
na 3 dagen een gevoel van alles is dood om me heen en koud (zij ook ) belde ze gelukkig weer om te vragen of ik terug kwam. JA logies.
toen is het weer een lange tijd goed gegaan heb wel meerder ruzies soms gehad maar ook weer uitgepraat, ik heb het nog ens een keer uitgemaakt om dat ik vond dat ze te weinig voor me deed.
en daarna bijna direct weer aan.

alleen nu ben ik ff de laatste tijd in een dipje weer heb want ze laat weer niet zien dat ze van me houd. en nu als ik haar vraag kan ze niet met een antwoord komen ze zegt je hoort erbij.
en dat ze de oude ik weer terug wouw. (de oude ik was iemand die zelf verzekert was en een rots voor haar was in moeilijke tijden) ik zij dat dat ook weer ging gebeuren heel snel. is ook ben over de schok heen van wat ik heb fout gedaan direct de 3e/2e maand.

Maar ik wil nu het grootst probleem ik zie haar minder door examen oké geen probleem ik heb relaties gehad met mensen aan de ander kant van Nederland ging ook goed.
maar die gaven steeds aan als ik er ben ik hou van je.
en zij ... ja soms wel maar meestal niet ze is wel een minder gevoelig persoon dat weet ik.
en ja ik heb het al een paar keer gezegd en toen belooft me kop er over dicht te houden.
Maar het eet mij op. ze geeft niet aan of ze deze relatie doet omdat ze mij lief heb of omdat ze medelijden in die tijd had en mij eigenlijk geen pijn wouw doen dus daarom.

het is nu niet dat ik bang ben haar te verliezen.
als het voor haar niet gaat kan ik er ook niks aan verander maar dan kan ik wel door gaan.
maar dat geeft ze niet aan.
En ik wil erg graag door als ze van me houd.
Maar grof weg gezegd ik wil niet mij tijd insteken bij iemand die zegt van o ik heb een relatie met jou voor jou en niet voor haar zelf.

Dus ja loop al weken te twijfelen zal ik het uitmaken want ik weet niet meer of ze van mij houd alleen wat ik weet dat ik van haar hou (en misschien wel iets te erg).
Vrienden/Vriendinnen zeggen steeds tegen mij nee niet doen maakt het nog niet uit.
En als ik het zeg tegen haar dat het door me hooft heen is gegaan moet ze huilen.. en dan vraag ik maar hou je dan van me en dan zegt zij ik weet het niet (meestal).

dus ja mensen tips ? misschien of advies,leuk woordje.
(zeg niet je bent nog jong )
ik ben de weg kwijt
pi_136463381
jezus wat een kutzinnen maak jij
hoi
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:14:59 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136463432
OK, beschrijf nu het probleem maar eens in wat minder zinnen, en dan graag lopende zinnen in enigzins fatsoenlijk Nederlands.
Want hier is geen touw aan vast te knopen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_136463469
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:14 schreef mvdejong het volgende:
OK, beschrijf nu het probleem maar eens in wat minder zinnen, en dan graag lopende zinnen in enigzins fatsoenlijk Nederlands.
Want hier is geen touw aan vast te knopen.
Dit. En vergeet de komma's een aanhalingstekens niet.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:16:38 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136463476
Ik snap er niks van...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136463508
samenvatting: relatie; het gaat aan en uit en aan en uit.

klinkt niet aklsof jullie samen gelukkig gaan worden.
pi_136463564
Ik probeerde het serieus te begrijpen voor je, maar ik snap niets van wat je zojuist verteld hebt
'Hardstyle lover 'til the day that I die'
pi_136463613
Logies ;(
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:24:18 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136463671
Uhmmmm
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136463737
Eerste alinea gelezen. Kost teveel moeite :W
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136463797
Ik ben een paar keer opnieuw begonnen met lezen, maar ik kom er niet doorheen.
pi_136463861
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef hoiallesgoed het volgende:
jezus wat een kutzinnen maak jij
Waarom heeft fok geen vind ik leuk knopje :D
pi_136463889
Onleesbare teksten schrijven :')
pi_136463907
Samenvatting?
pi_136463918
Snap er niks vannnn! :P
pi_136463945
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:34 schreef Stiftjelinks het volgende:
Snap er niks vannnn! :P
Wat een slechte samenvatting.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:44:38 #17
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_136464149
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:33 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Samenvatting?
Niet nodig. Conclusie: ts moet minder tijd besteden aan zijn (ex) vriendin en meer aan een fatsoenlijke opleiding.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_136464222
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Niet nodig. Conclusie: ts moet minder tijd besteden aan zijn (ex) vriendin en meer aan een fatsoenlijke opleiding.
Dank.
pi_136464223
ja klopt schrijf kut zinnen hoor ik wel vaker :\.
(en voor schrijf fouten en coma ja dyslectisch:\ dus dat is iets wat ik niet zie of kan plaatsen in me hooft)

maar ff dan in het kort (misschien is dit wel normaler Nederlands ).

Ze weet niet hoe ze van me houd als vriendje of als vriend.
Dat geeft ze ook niet echt aan.
Ik hou wel heel erg veel van haar.
Maar ik ga niet me tijd in een relatie stopen, die er alleen maar is omdat zij het anders zielig voor mij vind.
Want ik wil een relatie met haar samen.
Wat ik nodig heb is bevestiging en die krijg is half.
Dus niet nee maar ook niet ja :\.

Als ik aan ander vrienden advies vraag is het van:
nee ik zal het niet uitmaken ze houd nog wel van je denk ik.

Dat doe ik liever niet uit maken maar ja wat ik al hier boven zij.
ze moet wel duidelijk zijn..
enige tips ?

(hopelijk nu wat begrijpelijker)
ik ben de weg kwijt
pi_136464268
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:11 schreef mak868 het volgende:
nu 4 maande verder komt ze huilend bij me thuis en begon ze na wat door te vragen alles te vertellen.
wat vertelde ze dan?
pi_136464283
Op dit kan ik zeggen, ik snap TS niet maar zijn (ex) vriendin wel.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_136464291
Jij moet zelf een beslissing nemen. Wij kennen jouw vriendin niet.
pi_136464346
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Jij moet zelf een beslissing nemen. Wij kennen jouw vriendin niet.
Mits het een lekker meske is met goeie tieten, lekker kontje en veul en goeie sex zou ik het nog even aanhouden. Anders dumpen!
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_136464370
Als je niet kunt schrijven zet je het maar op YouTube.
pi_136464485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef mak868 het volgende:
Maar ik ga niet me tijd in een relatie stopen,
En zolang je daar over nadenkt; over "tijd in een relatie stoppen" ben je jezelf en de relatie kapot aan het maken.

Waar gaat een relatie over? Wat houdt een relatie in voor je?
Een relatie is een manier om leuke dingen niet in je eentje te hoeven doen.
Concentreer je daar dan ook op: Leuke dingen doen samen. Het maakt niet uit "wat de relatie is". Het gaat er om dat je leuke dingen aan het doen bent met iemand die die dingen ook leuk vindt.

En zodra je op die manier in de relatie zit, komt de rest allemaal vanzelf goed.
Of niet maar dat maakt helemaal niet uit; je hebt tenslotte nogsteeds lol gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')