quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:32 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Het is toch een hart onder de riem steken?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:32 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Het is toch een hart onder de riem steken?
https://onzetaal.nl/taala(...)er-het-hart-herkomstquote:Wat is de herkomst van iemand een hart onder de riem steken? En kun je ook zeggen: iemand een riem onder het hart steken?
Beide varianten zijn goed. Ze betekenen allebei 'iemand moed inspreken'. Een hart onder de riem komt vaker voor.
Het snowboarden met de 2 Britten is klaar dus waarom zouden ze.quote:
Tijdens de zomerspelen hadden ze daar 2 kanalen beschikbaar. Wat een achterlijke zooi ditquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het snowboarden met de 2 Britten is klaar dus waarom zouden ze.
Dat kan je zeker alleen zien op UPC?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef wimderon het volgende:
BBC zendt op Red Button 1 en 2 alles uit.
Alleen in GB zelf volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan je zeker alleen zien op UPC?
Daarom hebben ze ook 7 Live Kanalen, waar het wél live is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef wimderon het volgende:
Ze gaan nu de sprint bij de biathlon met een half uur vertraging uitzenden
Dat verklaart niet waarom je zo moet falen. Ze hadden nu gemakkelijk wél live kunnen zijn. Bijvoorbeeld door niet een reportage over Martin Fourcade uit te willen zenden, terug te willen blikken op vorige biathlonraces, een journaal tussendoor willen proppen en de eerste startgroep te skippen of die kort samen te vatten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook 7 Live Kanalen, waar het wél live is.
De BBC is ook net klaar met het schaatsen, maar dit is wel heel erg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef Pino112 het volgende:
De NOS is er tenminste vrij snel bij.twitter:
Precies, dit is gewoon weer die typische NOS-bullshit. Gelukkig is er nog Sporza.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom je zo moet falen. Ze hadden nu gemakkelijk wél live kunnen zijn. Bijvoorbeeld door niet een reportage over Martin Fourcade uit te willen zenden, terug te willen blikken op vorige biathlonraces, een journaal tussendoor willen proppen en de eerste startgroep te skippen of die kort samen te vatten.
Dat Sporza wat vanmorgen de finale slopestyle maar niet uitzond omdat hun deelnemer de finale niet haalde bedoel je? Dat Sporza wat dan maar gewoon een groot deel van de morgen helemaal niets uitzond? Nee echt, veel beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies, dit is gewoon weer die typische NOS-bullshit. Gelukkig is er nog Sporza.
Gelukkig zijn de beelden van de tweede run om 20u te zienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste run van het Rodelen uitgebreid samenvatten, terwijl de tweede run bezig is. Maar die boeit echt niemand zo te zien
Ja dan zit ik in het Philips, daar heb ik niets aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de beelden van de tweede run om 20u te zien
Oh. Nee iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan zit ik in het Philips, daar heb ik niets aan
Nabeschouwen op schaatsen vind ik geen faalmoment, daar is gewoon de vraag naar en ook logisch gezien de Nederlandse prestaties. Kan wat mij betreft wat compacter als er andere livesport te wachten staat, maar dat ze het zo doen is wel logisch. Daarna was er echter ook nog een reportage over Fourcade, een journaaloverzicht, een terugblik op de biathlonsprint van vorige Spelen en een uitleg van de biathlonsport.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opsomming van alle faalmomenten:
Donderdag:
- Cheryl Maas 10 minuten te laat uitzenden
- Stream van het freestyleskien weghalen terwijl er nog 3 deelneemsters, waaronder 1 favoriete, nog moeten skien
Zaterdag:
- Uitgebreid nabeschouwen na het schaatsen waardoor het Biatlon daarna 'live' wordt afgewerkt
- Waardoor het rodelen in samenvatting in het gedrang komt en de tweede run ook weer uitgesteld moet worden
Aanvullingen zijn welkom, graag met lokquote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |