Niet nóg één met die kutplaatjes hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hier wel af en toe, maar alleen midden in de nachten om te lachen.
Ohja, die moest ik nog kijken thx.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef krioro het volgende:
Hoe Duur Was De Suiker op TV yay.Gaite
Gaite d'r teddies
Gaite die Sranan praat
Gaite die losgaat met de slaven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaite
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mi gado.
Hij is de aanstichter van al dit kwaadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet nóg één met die kutplaatjes hoor.
Ze acteerde echt rotslecht in lover of loser, beter doet ze dat hier niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Zou spaanse bok ondergaan en onderwijl glimlachen en duizendmaal tangi misi zeggen.
Ik dacht dat jij het meer van de wat potige vrouwen moest hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Zou spaanse bok ondergaan en onderwijl glimlachen en duizendmaal tangi misi zeggen.
Zij is leuk ja. Weet je hoe lang ze is?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ken ik niet, ik heb haar verder alleen in 170 Hz gezien (ook naakt hehehehe), daarin vond ik het acteerwerk niet slecht. In HDWDS ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze acteerde echt rotslecht in lover of loser, beter doet ze dat hier niet.
1,72 m.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij is leuk ja. Weet je hoe lang ze is?
Verkeerd gedacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het meer van de wat potige vrouwen moest hebben.
Kut? Alles behalve kut.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet nóg één met die kutplaatjes hoor.
Ja man, ik heb die Aicue (of zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is de aanstichter van al dit kwaad
O nouja, vind haar accent ook raarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef krioro het volgende:
Oh, ken ik niet, ik heb haar verder alleen in 170 Hz gezien (ook naakt hehehehe), daarin vond ik het acteerwerk niet slecht. In HDWDS ook niet.
Ook niet overdrijvenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is ècht mooi man.
Daar was ze echt 16 ofzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is ècht mooi man.
Rare accenten, moet jij zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O nouja, vind haar accent ook raar.
Notthisshitagain.jpgquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet overdrijven
[ afbeelding ]
Nigga pls.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rare accenten, moet jij zeggen.
[ afbeelding ]
Nee srs, vind haar op die foto echt een 9,24/10quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet overdrijven
[ afbeelding ]
Shoutout to.mp3 anyone?quote:
wist wel dat jij hier iets over ging zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee srs, vind haar op die foto echt een 9,24/10![]()
.
[..]
Shoutout to.mp3 anyone?
Nu pas? Ik kan dWc beter nadoen dan hijzelfquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wist wel dat jij hier iets over ging zeggenJe wordt voorspelbaar
Ja, hallo, 2 jaar later vond ik het nog steeds prachtig hoe jij van Amerikaans accent iets Jamaicaans maaktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wist wel dat jij hier iets over ging zeggenJe wordt voorspelbaar
Doe eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu pas? Ik kan dWc beter nadoen dan hijzelf
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu pas? Ik kan dWc beter nadoen dan hijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |