abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136481362
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Jij ook. Nogal sneu dat ze elke post die haar bekritiseert of dan ook maar enigszins tegenspreekt verwijdert. Ze zit er ook echt 24/7 achter :').
Vind het nogal verschrikkelijk dat het hoevrouwendenken.nl heet. Ze had het beter hoeikdenk.nl kunnen noemen want volgens mij denkt geen enkele vrouw zo. Naja misschien hoedenkenriaendepitjes.nl
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136481369
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god wat er vandaag gebeurde in de AH _O_ :')

Teamleider kassa had een winkeldief betrapt dus wilde haar aanhouden. Maar goed, die winkeldief was dus een tokkie in een scootmobiel. Dus ze staan daar vlak achter de kassa's wat te bekvechten met wat collega's erbij om die vrouw (en nog zo'n kerel en een kind) aan te houden, politie gebeld en weet ik het. Gaat die vrouw ineens volle gas tegen die teamleiders in :') Zo hop naar buiten. Die zal wel niet meer terugkomen _O_
:D Gvd dat had ik willen zien. Zou de sleutel van haar scootmobiel eruitgetrokken hebben ofzo man :').
pi_136481472
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

:D Gvd dat had ik willen zien. Zou de sleutel van haar scootmobiel eruitgetrokken hebben ofzo man :').
Ja ik denk niet dat ze verwacht hadden dat ze dat zou gaan doen :') Dat kind en die kerel er ook maar snel achteraan, ja je mag ze niet vastpakken of niks.
Serieus ze kunnen bij de politie als die kerel aan het werk is echt beter extra mensen inplannen want hij doet echt niks dan op de camera kijken en boeven vangen :') Vindt hij leuk ofzo.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136481525
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ik denk niet dat ze verwacht hadden dat ze dat zou gaan doen :') Dat kind en die kerel er ook maar snel achteraan, ja je mag ze niet vastpakken of niks.
Serieus ze kunnen bij de politie als die kerel aan het werk is echt beter extra mensen inplannen want hij doet echt niks dan op de camera kijken en boeven vangen :') Vindt hij leuk ofzo.
Huh welke kerel heb je het nu over? _O-
pi_136481554
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Huh welke kerel heb je het nu over? _O-
Ja die teamleider die die vrouw aanhield :')

en die andere bedoel ik die kerel die ook bij haar was.
pi_136481602
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:20 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja die teamleider die die vrouw aanhield :')

en die andere bedoel ik die kerel die ook bij haar was.
maar hij doet niks anders dan boeven vangen? Heeft ie goed gefaald dan :{w Maar de camerabeelden kunnen wel aan de pliesie overgedragen worden ofzo toch?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:22:07 #157
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136481612
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:14 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god wat er vandaag gebeurde in de AH _O_ :')

Teamleider kassa had een winkeldief betrapt dus wilde haar aanhouden. Maar goed, die winkeldief was dus een tokkie in een scootmobiel. Dus ze staan daar vlak achter de kassa's wat te bekvechten met wat collega's erbij om die vrouw (en nog zo'n kerel en een kind) aan te houden, politie gebeld en weet ik het. Gaat die vrouw ineens volle gas tegen die teamleiders in :') Zo hop naar buiten. Die zal wel niet meer terugkomen _O_
Zo hoort het ook. Het proletariaat moet zich niet laten begrenzen door de raskapitalisten.
MV NS FR DS MD
pi_136481615
#weertlyfe
full stops and exclamation marks
pi_136481866
Gewoon banden lek steken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136482330
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

maar hij doet niks anders dan boeven vangen? Heeft ie goed gefaald dan :{w Maar de camerabeelden kunnen wel aan de pliesie overgedragen worden ofzo toch?
Ja ik weet ook niet precies hoe het werkt.
Nou hij zit echt zo vaak op de camera te kijken :') als hij er is worden er minstens 3 keer meer boeven gevangen dan anders echt niet te geloven.
pi_136482354
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:22 schreef krioro het volgende:
#weertlyfe
Ja wordt tijd om een bat signal aan te schaffen
pi_136482357
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet precies hoe het werkt.
Nou hij zit echt zo vaak op de camera te kijken :') als hij er is worden er minstens 3 keer meer boeven gevangen dan anders echt niet te geloven.
Misschien wil ie promotie.
pi_136482374
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Misschien wil ie promotie.
Nee hij vindt dat gewoon echt leuk :') Stoer doen ofzo weet ik veel die kerel is een beetje apart.
pi_136482804
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee hij vindt dat gewoon echt leuk :') Stoer doen ofzo weet ik veel die kerel is een beetje apart.
Nouja kan erger, 2 AH's terug een securitymannetje daar die het leuk vond om me lastig te vallen en dan een mes in de lege dozen te rammen naast me in het pad en me strak aankeek. :') Die deed dus allesbehalve boeven bangen, ter verduidelijking.
pi_136482828
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nouja kan erger, 2 AH's terug een securitymannetje daar die het leuk vond om me lastig te vallen en dan een mes in de lege dozen te rammen naast me in het pad en me strak aankeek. :') Die deed dus allesbehalve boeven bangen, ter verduidelijking.
Holy fucking shit :')
Wij hebben niet eens security, want Weert _O_ Maar dat slaat echt alles ja, zou huilen.
pi_136483316
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:52 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Holy fucking shit :')
Wij hebben niet eens security, want Weert _O_ Maar dat slaat echt alles ja, zou huilen.
Wij hier ook niet want oud zuid kakkerwijk _O_. Ja die vent was gelukkig ook snel opgerot, anderen vonden hem ook eng dus ik vermoed dat dat wel gemeld is ofzo.
pi_136483388
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wij hier ook niet want oud zuid kakkerwijk _O_. Ja die vent was gelukkig ook snel opgerot, anderen vonden hem ook eng dus ik vermoed dat dat wel gemeld is ofzo.
Wij hebben wel security hier in Oud-Zuid, soms 2 samen. Wel fucking grote AH. Jaar terug een lange Pool als beveiliger, was ontslagen omdat hij een caissière wou regelen, maar zij had hun gesprek opgenomen en 'm gesnitched ofzo _O-. En ook zo'n neger van 2 meter nogwat, daar wil je niet mee fucken _O_.

Maar wel altijd lachen met die gasten :P.
pi_136483399
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Is eigenlijk niet te geloven zoiets :')
Dat dat kan in Nederland !!!1
pi_136483508
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wij hebben wel security hier in Oud-Zuid, soms 2 samen. Wel fucking grote AH. Jaar terug een lange Pool als beveiliger, was ontslagen omdat hij een caissière wou regelen, maar zij had hun gesprek opgenomen en 'm gesnitched ofzo _O-. En ook zo'n neger van 2 meter nogwat, daar wil je niet mee fucken _O_.

Maar wel altijd lachen met die gasten :P.
Wtf :') Vieze actie van dat meisje, tenzij hij ziek opdringerig was dan snap ik het wel. _O- Maar meestal kan je wel die grote beren lachen ja _O_
pi_136484048
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja wordt tijd om een bat signal aan te schaffen
kriosignal =$
pi_136484141
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:22 schreef krioro het volgende:

[..]

kriosignal =$
Wow ga ik voor zorgen
pi_136484312
Hoe Duur Was De Suiker op TV yay. :)

O+ Gaite O+

O+ Gaite d'r teddies O+

O+ Gaite die Sranan praat O+

O+ Gaite die losgaat met de slaven O+

O+ :9~ ^) :Y) :@ :9 *; Gaite *; :9 :@ :Y) ^) :9~ O+

Mi gado. :%
pi_136484395
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef krioro het volgende:

O+ Gaite O+

O+ Gaite d'r teddies O+

cosign/10.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:35:43 #174
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_136484633
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef krioro het volgende:

O+ Gaite O+

O+ Gaite d'r teddies O+

Dat zijn een heleboel smileys.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_136484755
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 01:22 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

_O- Blijf dan vooral weg uit een SC waar Rezania aan de macht is!
Wat lul jij? Ik post nooit homoplaatjes in de ONZ SC. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')