quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op iets wat meer aan haar vader zou geven...
Wow husband material dit dat allesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou je vader een goede fles drank en een sigaar geven.
Haha klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lig klaar voor Kramer #nohomoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
Zitten jullie ook al klaar voor Kramer?
Klinkt als: "zin om poep aan te stampen #nohomo"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik lig klaar voor Kramer #nohomo
Inb4 'wil je wel even temperaturen'.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben ziekjes. Wie maakt mij even beter
20 hommos die achter een bal aanrennen om hem weg te schoppen als ze hem hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Liverpool - Arsenal, niemand kijkt hier verwacht ik, maar wat gebeurt daar?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Is helaas geen remedie voor behalve dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
quake en cs en dat soort shit. zodra je verliest roepen dat Casper spelletjes zit te spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de periode toen ik nog in de onderbouw en het computerlokaal nog bestond uit een paar rijen van oude aftandse pc's (zonder DVD Drive) en je dat soort dingen regelmatig aantrof.
Verschrikkelijk maar wel leuk, met de hele klas via LAN Need for Speed 2 spelen.
Ach mens loop je nou te miepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Naar het schijnt...quote:
Aan die bovenste ring kan je een halstertouw vastklinken, vet handigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is helaas geen remedie voor behalve dit.
[ afbeelding ]
Waarom gebruikt hij een NUMARK DNU IDJ2 DJ Consolequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom hangt ze zo debiel aan die storage-trolley?
Echt he, wat een loser ;squote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom gebruikt hij een NUMARK DNU IDJ2 DJ Console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |