Schei toch uit met je onzin zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de periode toen ik nog in de onderbouw en het computerlokaal nog bestond uit een paar rijen van oude aftandse pc's (zonder DVD Drive) en je dat soort dingen regelmatig aantrof.
Verschrikkelijk maar wel leuk, met de hele klas via LAN Need for Speed 2 spelen.
Ik ben er niet echt vaak meer de laatste tijd, nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gebeurt niet vaak. 's Nachts een topic vol
Is Veer er nog ja?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:47 schreef Mortaxx het volgende:
Veer en Chlochy lezen altijd alles terug
Sowieso, Hoi veer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:47 schreef Mortaxx het volgende:
Veer en Chlochy lezen altijd alles terug
Mobiel fokken dan, in bed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:47 schreef Aiciu het volgende:
Wel jammer, vind het altijd wel chill zo vlak voor het slapen gaan
Vooral niet in het weekendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gebeurt niet vaak. 's Nachts een topic vol
Ik ben er even vijf minuten niet en opeens weer 80.000 nieuwe mensen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral niet in het weekend
Komt door de nieuwe lichting
Ik laat vrij vaak m'n mobiel op m'n gezicht vallen in bedquote:
Oke.quote:
Allemaal 4bebe haar schuldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er even vijf minuten niet en opeens weer 80.000 nieuwe mensen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zie edit. Geef me nou eens eens de tijd.
Niemand die het zien, TOCHH??????????quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat vrij vaak m'n mobiel op m'n gezicht vallen in bed
Omdat mofo debiel
Welja, ik ben de Rabobank nietquote:
Soms welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niemand die het zien, TOCHH??????????
En wat dan nog?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik zie je al driftig op de a-toets rammen, om vervolgens te editten als een malle
Stort ik mijn hart eens uit krijg ik dit, dat doe ik dus nooit meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schei toch uit met je onzin zeg.
Dat het wel amusant isquote:
Cavia's zien allesquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Stort ik mijn hart eens uit krijg ik dit, dat doe ik dus nooit meer.
Uh wat?quote:
Meh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het wel amusant is
Do it again
Best wel druk ineens jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er even vijf minuten niet en opeens weer 80.000 nieuwe mensen.
Heb je Tinder al aan de praat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Stort ik mijn hart eens uit krijg ik dit, dat doe ik dus nooit meer.
quote:
Nou ja, ellende.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best wel druk ineens ja
Overbelaste servers en al die ellende
Bevrijding.. Kan ook nogquote:
Ik heb geen haast, moet een keer zin gaan maken om die vrienden te regelen.quote:
Teveel eer.quote:
Daarom eten we stoemp met thee met theesmaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, ik ben de Rabobank niet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom eten we stoemp met thee met theesmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |