Euro of drie voor 20 zakjes? Niet echt wat TS zoch dacht ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Trusten het volgende:
Clipper thee, te koop bij AH
[ afbeelding ]
Vaak in de aanbieding en overpriced is sowieso relatief. Het is duurder dan Pickwick ja. Ik vind kloten met losse thee op m'n werk gedoequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euro of drie voor 20 zakjes? Niet echt wat TS zoch dacht ik
Losse thee lijkt soms duur, maar als je het aantal gram door 3 gram deelt (genoeg voor een kopje thee) dan ben je meestal goedkoper uit dan theezakjes. Daarnaast kan je theebladeren in losse vorm meerdere malen laten trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef fespo het volgende:
ik heb wel wat op internet gevonden, maar eigenlijk weet ik dan nog niet wat ik koop en het is soms erg duur.
heeft iemand tips voor een groene thee, waar geen rotzooi in zit en goed betaalbaar is?
http://shop.dilmah.nl/search.php?search_query=loose+leaf+teaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:56 schreef Teasenz het volgende:
[..]
Losse thee lijkt soms duur, maar als je het aantal gram door 3 gram deelt (genoeg voor een kopje thee) dan ben je meestal goedkoper uit dan theezakjes. Daarnaast kan je theebladeren in losse vorm meerdere malen laten trekken. Op welke sites ben je de dure theesoorten thee gekomen?
Een 'groot vermoeden' nog wel. Hoe wil je precies van willekeurig welk merk hier geroepen wordt bepalen of daar minder mee gedaan is?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef fespo het volgende:
helaas heb ik een groot vermoeden dat de supermarkt "big brand" thee flink bewerkt of over priced is.
Dat dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
.. ga naar een chinese toko en koop het in pondspakken, losse thee. Lekkerder en betaalbaar.
Vrij duur voor thee waar vee smaakjes aan zijn toegevoegd. De verpakking ziet er echter goed uit, leuk als kado. Ik denk dat daardoor de prijs wat echter wat aan de hoge kant is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:20 schreef fespo het volgende:
[..]
http://shop.dilmah.nl/search.php?search_query=loose+leaf+tea
Omdat ze prima thee hebben. Natuurlijk zullen er vast betere thee speciaalzaken zijn, maar bij iedereen zit er binnen een redelijke afstand toch wel een Simon Levelt in de buurt.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:17 schreef Deshain het volgende:
Vanwaar die Simon Levelt liefde toch altijd?
dat chinezen eng zijn, dan toch maar vertrouwd naar een dikke trien die gewoon haags spreektquote:Op maandag 17 februari 2014 07:17 schreef Deshain het volgende:
Vanwaar die Simon Levelt liefde toch altijd?
Dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat chinezen eng zijn, dan toch maar vertrouwd naar een dikke trien die gewoon haags spreekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |