Heb je ook gevraagd naar wat je precies zoekt, wellicht dat zij kunnen helpen met het zoeken. In het vervolg is het ook handig aan te geven in welke regio je op zoek bent. In regio den haag vind ik http://www.avonturiashop.nl/reptielen/c2/ avonturia een leuke dierenwinkel, maar ik heb geen ervaring met reptielen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef Snowglobe het volgende:
Thanks voor de tips, tot nu toe heb ik bij geen enkele reptielenwinkel kunnen vinden wat ik zoek. Ik wacht wel een beurs af denk ik..
Nou nou.. Het is prima om een mening te hebben en te geven maar dat mag best op een wat minder aanvallende en wat beter onderbouwde manier hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 17:38 schreef Kola het volgende:
Zal ik jou ook ontvoeren en in een terrarium stoppen Ts? Je krijgt mijn stront te eten en mijn pis te drinken. OLE
Soms gaat iets me zo aan het hart... excuses!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou nou.. Het is prima om een mening te hebben en te geven maar dat mag best op een wat minder aanvallende en wat beter onderbouwde manier hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |